Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Zdumiewające zachowanie polityków PO. Kiedy zostali zaproszeni na mszę w intencji Pawła Adamowicza, zdecydowali się… odmĂłwić

Data: 2019-01-18 19:33:52
Autor: Lord Donald
Zdumiewające zachowanie polityków PO. Kiedy zostali zaproszeni na mszę w intencji Pawła Adamowicza, zdecydowali się… odmĂłwić
Zdumiewające zachowanie polityków PO. Kiedy zostali zaproszeni na mszę w intencji Pawła Adamowicza, zdecydowali się... odmówić

W warszawskiej archikatedrze św. Jana Chrzciciela odbyła się msza św. w intencji Pawła Adamowicza. Kardynał Nycz apelował przeciw nienawiści i podziałom. Jak zauważył dziennikarz Michał Szułdrzyński, na nabożeństwie zabrakło polityków Platformy Obywatelskiej...

https://niezlomni.com/zdumiewajace-zachowanie-politykow-po-kiedy-zostali-zaproszeni-na-msze-w-intencji-pawla-adamowicza-zdecydowali-sie-odmowic-2/?fbclid=IwAR1W8JbLSLNryFRZbI3Ja9wU4WPZg1U90cQxZYkLTAtD_axH7LBkag4vMTw

Data: 2019-01-18 20:10:52
Autor: u2
W dniu 18.01.2019 o 19:33, Lord Donald pisze:
[...]

zrozumiałe, że nie są katolikami, nie można ich zmusić do uczestnictwa na katolickiej uroczystości religijnej:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

George Orwell :

Data: 2019-01-18 15:50:49
Autor: bytomir.kwasokarbonyl
użytkownik u2 napisał:

zrozumiałe, że nie są katolikami, nie można ich zmusić do uczestnictwa na katolickiej uroczystości religijnej:)

Nu ale rabe Schudrich był na mszy jak Kaczkę chowali. To i ze 3 nadszyszkowników
z peło też mogło przyjść.

Data: 2019-01-19 07:32:58
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wszystkie ż wtedy płakali, za największym przyjacielem ż....

boukun

Data: 2019-01-19 08:46:04
Autor: u2
W dniu 19.01.2019 o 00:50, bytomir.kwasokarbonyl@gmail.com pisze:
użytkownik u2 napisał:

[...]

mylisz katolicki pis z antykatolickim peło:)))))))

Data: 2019-01-19 10:19:29
Autor: Lord Donald
W dniu 18.01.2019 o 20:10, u2 pisze:
[...]

E tam nie są. Postańcy aby odzyskać koryto są nawet gotowi dać się obrzezać lub przyjąć islam.

Data: 2019-01-19 10:25:30
Autor: u2
W dniu 19.01.2019 o 10:19, Lord Donald pisze:
[...]

zajadły antyklerykalizm to wyróżnik komuszków, ale nic dziwnego skoro lewica dołączyła do peło, vide Nowacka:)

Data: 2019-01-19 04:37:42
Autor: bytomir.kwasokarbonyl
W dniu sobota, 19 stycznia 2019 10:25:56 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> E tam nie są. Postańcy aby odzyskać koryto są nawet gotowi dać się > obrzezać lub przyjąć islam.

zajadły antyklerykalizm to wyróżnik komuszków, ale nic dziwnego skoro lewica dołączyła do peło, vide Nowacka:)

Aby dorwać sie do korytka kazdy sposób jest dobry. Ileż to różnych
wysoko płatnych decyzji można wydać mając swojaków na różnistych urzędach
mniejszej czy większej wagi:) Mnóstwo decyzji = big forsa:)

Data: 2019-01-19 10:36:38
Autor: Lord Donald
W dniu 19.01.2019 o 10:25, u2 pisze:
[...]

Tam komuszków już nie ma 30 lat, chcąc się uwłaszczyć przeszli metamorfozę od AWS, UW, PO i PSL, swojego czasu Dziwisze, Glempy, itp... także z POsrańcami dobrze żyli. POsrańcy są gotowi na wszystko aby siedzieć przy korycie, jak będzie trzeba to się i dadzą obrzezać albo przyjmą islam.

Data: 2019-01-19 10:43:50
Autor: u2
W dniu 19.01.2019 o 10:36, Lord Donald pisze:
[...]

lewizna to teraz peło, to słychać widać i czuć, zobaczysz jakie jeszcze będą cyrki odstawiać:))))))

Data: 2019-01-19 11:13:02
Autor: Lord Donald
W dniu 19.01.2019 o 10:43, u2 pisze:
[...]

Na tym właśnie polega cała polityka. Jak się oddzieli piękne hasła jakie politycy używają aby zrobić wodę z mózgu pospólstwu, które ma ich popierać lub na nich głosować, to zostaje sam syf, korupcja i walka o kasę i koryto. Ideologie są piękne jedynie na papierze, a jak nie wiadomo o co chodzi rządzącym to zawsze należy przyjąć że chodzi o kasę i koryto wtedy trafi się na 100%. Jak się widzi jak toś kradnie doprowadza kraj do ruiny, to nie ma sensu dawać wiarę hasłom jakim przy tym wykrzykuje, bez wątpienia kłamie aby zamaskować swoje łajdactwo, może się nazywać demokratą, komuchem, itp... ale to zwykły złodziej nic więcej. POsrańcy jedno co zrobili dal Polaków dobrego, to oduczyli ich wierzyć w polityczne obietnice, może to jedno przysłuży się naszemu krajowi, kiedy to ogłupieni Polacy obietnicami dadzą ponownie przyzwolenie na kolejne podobne rządy jakie były za PO/PSL, a nawet i wcześniej. Powinniśmy się nauczyć głosować na tych, co możemy coś stwierdzić po wynikach, co miało miejsce w 2015, bo za wyniki swojego łajdactwa PO od Polaków dostał przysłowiowego kopa w d...

Data: 2019-01-21 13:04:10
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

W dniu 19.01.2019 o 10:43, u2 pisze:
> W dniu 19.01.2019 o 10:36, Lord Donald pisze:

kukuryźniki z braku atencji muszą lizać się po fiutkach :DDDDDDDDDDD
dildo zapakuj mu !!

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-21 13:12:31
Autor: u2
W dniu 21.01.2019 o 13:04, kukuruźnik pisze:
kukuryźniki z braku atencji muszą lizać się po fiutkach :DDDDDDDDDDD
dildo zapakuj mu !!

:))))))))))))))))))

Data: 2019-01-21 13:04:49
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

lewizna to teraz peło, to słychać widać i czuć, zobaczysz jakie jeszcze będą cyrki odstawiać:))))))

w pl są 2 partie lewackie - pis i razem

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-18 23:16:30
Autor: andal
On Fri, 18 Jan 2019 19:33:52 +0100, Lord Donald wrote:

[...]

zyd i jego sluzacy na msze ?  nie badz naiwny

Data: 2019-01-21 10:32:30
Autor: Pisiorowy Escobar
Zdumiewające zachowanie polityków PO. Kiedy zostali zaproszeni na mszę w intencji Pawła Adamowicza, zdecydowali się... odmówić
sądząc po sraczce lord dildo pisuar przeznaczył większe środki na pisuarowych
trolli i głupków

dold awansował do klasy II - teraz zamiast 50gr dostaje 55gr --

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]