Zdychajace projekty

Data: 2013-05-14 05:57:37
Autor: Adam Przybyla
Zdychajace projekty
TJ_Blues <tomekania.tj@gmail.com> wrote:
Zawsze mnie zastanawialo z jakoch powodow padaja dobre projekty. Np.
ten ekranoplan:
http://youtu.be/TYFEFekPzDM

Predkosc niczego sobie, ekonomia rowniez, nawet biorac pod uwage bezpieczenstwo
nie ustepuje on zwyklym jednostka plywajacym. W czym wiec lezy problem?
... cos mi sie obilo o uszy, ze wieksze fale mu przeszkadzaly. Informacja
jest do sprawdzenia i nie recze za nia. Z powazaniem
Adam Przybyla

Data: 2013-05-14 04:12:51
Autor: TJ_Blues
Zdychajace projekty
On Tuesday, May 14, 2013 1:57:37 AM UTC-4, Adam Przybyla wrote:
> [...]

... cos mi sie obilo o uszy, ze wieksze fale mu przeszkadzaly. Informacja

jest do sprawdzenia i nie recze za nia. Z powazaniem

Czyli ograniczenie rejsow do VFR/VMC? Helikoptery latajace z zaopatrzeniem na wieze wiertnicze maja podobne ograniczenia; lataja poza zasiegiem radarow
i bez nav aid'ow.

cheers

Data: 2013-05-15 07:04:58
Autor: Adam Przybyla
Zdychajace projekty
> [...]

Czyli ograniczenie rejsow do VFR/VMC? Helikoptery latajace z zaopatrzeniem na wieze wiertnicze maja podobne ograniczenia; lataja poza zasiegiem radarow
... mozliwe, ze tez podatnosc na bledy ludzkie, cos jak nieustajace ladowanie.
Pilot samolotu ma jednak wiecej spokoju poza startem i ladowaniem. Gdzies czytalem o tym, ze rozbito jeden z takich pojazdow z powodu bledu pilota. Moze przy wiekszym
poziomie komputeryzacji dalooby sie ten problem usunac ... Z powazaniem
Adam Przybyla

Data: 2013-05-15 10:01:00
Autor: Jarosław Sokołowski
Zdychajace projekty
Pan Adam Przybyla napisał:

[...]

Nie na darmo troskiliwe matki ostrzegają młodych pilotów "synu,
pamiętaj, uważaj na siebie -- lataj nisko i powoli".

Jarek

--
Poranek przechodzi w południe, bezwładnie mijają godziny
Czasem zabrzęczy mucha w sidłach pajęczyny

Zdychajace projekty