Zdziarka

Data: 2012-06-01 19:12:35
Autor: Swiety Jimmie
Zdziarka
Uwierzycie, że dziś mija 10 już lat?

Tak sobie pomyślałem żeby przerwać na chwilę pyskóweczki, trollowania, skłonić do chwili wspomnienia dawnych beztroskich czasów, kiedy wielu z nas miało mniej, jeździło więcej, widywało się częściej, cieszyło z byle czego.
Taki obraz widzę ja, kiedy wspomnę kilkoro, których dziś już brak.

Kto wie, co mam na myśli, ten po prostu wie. Kto nie wie, nie musi pytać, gdyż - z całym szacunkiem - nie jest adresatem.

Przez niekorzystny splot zdarzeń nie mogłem dziś podjechać na miejsce, a wirtualnej świeczki palić nie będę, bo takowe mierżą mnie niemiłosiernie.

Zamiast tego pozwoliłem sobie popełnić powyższe.

Pozdrowionka,
Jimmie

Data: 2012-06-01 15:16:19
Autor: Kefir
Zdziarka
Elou!

On 1 Cze, 21:12, "Swiety Jimmie" <korejwo.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Uwierzycie, że dziś mija 10 już lat?

Przez niekorzystny splot zdarzeń nie mogłem dziś podjechać na miejsce, a
wirtualnej świeczki palić nie będę, bo takowe mierżą mnie niemiłosiernie.

Jedna bedzie w Twoim imieniu.

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir

Data: 2012-06-02 21:51:54
Autor: Sir Piernik
Zdziarka
Kefir pisze:
....>8
Jedna bedzie w Twoim imieniu.

Moge poprosic o podobna przysluge?
I przy okazji szepnij Mu ze nadal mam jego numer w telefonie...

Pozdrawiam z Kosowa
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2012-06-03 22:20:47
Autor: tango
Zdziarka
  Sir Piernik napisał:

Moge poprosic o podobna przysluge?
I przy okazji szepnij Mu ze nadal mam jego numer w telefonie...

A ja mam Go nadal w GG...
Poogladalem sobie zdjecia... :(

--
tango

Data: 2012-06-03 22:21:54
Autor: tango
Zdziarka
  tango napisał:

A ja mam Go nadal w GG...
Poogladalem sobie zdjecia... :(

Nie wkleilem sorry:

http://www.riders.pl/easyriders/

--
tango

Data: 2012-06-03 23:59:58
Autor: Sir Piernik
Zdziarka
tango pisze:
....>8
A ja mam Go nadal w GG...

GG: 86805

Pozdrawiam
Sir Piernik
Betvelwe

Data: 2012-06-04 00:02:29
Autor: tango
Zdziarka
  Sir Piernik napisał:

A ja mam Go nadal w GG...

GG: 86805

Tak jest.

--
tango

Data: 2012-06-10 09:48:40
Autor: Kefir
Zdziarka
On Jun 2, 9:51 pm, Sir Piernik <sirpier...@gazeta.pl> wrote:
Kefir pisze:
...>8

> Jedna bedzie w Twoim imieniu.

Moge poprosic o podobna przysluge?
I przy okazji szepnij Mu ze nadal mam jego numer w telefonie...

2 znicze zostaly zapalone w Waszym imieniu 4-go czerwca.

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir

Data: 2012-06-10 19:56:41
Autor: Sir Piernik
Zdziarka
Kefir pisze:
....>8
2 znicze zostaly zapalone w Waszym imieniu 4-go czerwca.

Serdeczne dzieki

Pozdrawiam - z Kosowa
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2012-06-01 23:13:24
Autor: $heikh el $hah
Zdziarka

Data: 2012-06-01 23:57:49
Autor: Tytus z domQ
Zdziarka
Siemka
Dzis nie dalem rady.

Data: 2012-06-02 12:47:40
Autor: Viking
Zdziarka
W dniu 2012-06-01 21:12, Swiety Jimmie pisze:
Uwierzycie, że dziś mija 10 już lat?

Kurcze to juz tyle?  tego dnia wracałem od dzieci w sumie niedaleko tamtego miejsca, jeszcze ST i zatrzymałem sie na chwilę. Wtedy zadzwonił do mnie nie pamiętam..Kefir? Hukawa? Nie wierzyłem..

Często tam przejeżdżam,zapalam,pamiętam, chyba wszyscy tak mamy?

--
z Komsomolskim "Czuwaj" :)
Tomek

Data: 2012-06-13 00:21:05
Autor: Tomek Wozniakowski
Zdziarka
   Czesc,

W dniu 2012-06-02 12:47, Viking pisze:
W dniu 2012-06-01 21:12, Swiety Jimmie pisze:
Uwierzycie, że dziś mija 10 już lat?

prawda...

[...]

ja tak mam... staram sie tam byc, przynajmniej raz-dwa razy w roku.

     Tomek
(ETZ150, czerwone STringi - Rozowa Pantera na baku i 3 balwanki na blasze;
CCCP...l, kaem "Pluszaki" - oooczywiscie ofiszjal ;), PGR;
Nowa Iwiczna, okol. Pulaw)
ICQ 112695673

Data: 2012-06-02 22:44:46
Autor: ErneST Rygielski
Zdziarka
Akurat 2 tygodnie temu w drodze do Wyszkowa zupełnie nieświadomie 1 raz w życiu znalazłem się w Zdziarce, na widok 3 krzyży od razu wspomnienia wróciły...

ErneST

Data: 2012-06-05 00:01:22
Autor: Rootz
Zdziarka
W dniu 2012-06-01 21:12, Swiety Jimmie pisze:
Uwierzycie, że dziś mija 10 już lat?

Nie ...
Dla mnie dalej jest to jedna z dat, które będę pamiętał do końca życia.

Byłem, zapaliłem świeczki, zostawiłem dla dziewczyn bukiet kwiatów.
Zwłaszcza dla jednej, którą miałem okazję bardziej poznać.

To miejsce bardzo się zmieniło.
Wytargałem na światło dzienne wrośniętą w trawę czyjąś rękawicę ...

Po tym zdarzeniu przestałem zaglądać na precle, schowałem preclowy znaczek, ten drugi miała Agnieszka ... ruski motong, którym wtedy jeździłem prawie zardzewiał w garażu.

Teraz mam tam bliżej, będę częściej.

RootZ
PS. Fajnie Was widzieć chłopaki :) - Jimmy, Sir Piernik.

Zdziarka