Zdziarka

Data: 2012-06-05 00:01:22
Autor: Rootz
Zdziarka
W dniu 2012-06-01 21:12, Swiety Jimmie pisze:
Uwierzycie, że dziś mija 10 już lat?

Nie ...
Dla mnie dalej jest to jedna z dat, które będę pamiętał do końca życia.

Byłem, zapaliłem świeczki, zostawiłem dla dziewczyn bukiet kwiatów.
Zwłaszcza dla jednej, którą miałem okazję bardziej poznać.

To miejsce bardzo się zmieniło.
Wytargałem na światło dzienne wrośniętą w trawę czyjąś rękawicę ...

Po tym zdarzeniu przestałem zaglądać na precle, schowałem preclowy znaczek, ten drugi miała Agnieszka ... ruski motong, którym wtedy jeździłem prawie zardzewiał w garażu.

Teraz mam tam bliżej, będę częściej.

RootZ
PS. Fajnie Was widzieć chłopaki :) - Jimmy, Sir Piernik.

Zdziarka