Zdzieranie farby olejnej

Data: 2009-10-29 08:42:09
Autor: Kapsel
Zdzieranie farby olejnej

Robimy remont u kumpla, oboje się znamy tyle aby ino ;)

W kuchni mamy zrobić kafelki. Była tam wcze¶niej jaka¶ tapeta czy co¶, w
każdym razie dokopali¶my się do farby olejnej (w sensie taka ¶liska
powierzchnia). Kumpel dowiedział się, że trzeba to zedrzeć szpachelk±, wczoraj darli¶my we
dwóch to parę godzin ostro i schodzi fatalnie, a ręka mi odpada ;]
Natomiast pamiętałem, że kiedy¶ jak u mnie w domu okna malowali¶my, też
farb± olejn±, to żeby zdj±ć poprzedni± warstwę, to się malowało jakim¶
specyfikiem i to odłaziło prawie samo. Kto¶ kojarzy ten specyfik i podpowie
czy to się nada do betonowej ¶ciany równie dobrze jak do drewnianej ramy
okiennej?

Bo od drapania to dzi¶ pisać aż ciężko ;]

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-10-29 11:16:04
Autor: Jo'Asia
Zdzieranie farby olejnej
Kapsel wystukał:

[...]

Do okien używali¶my IIRC scansolu, guglu guglu... O, proszę:
http://www.scansol.pl/ - twierdz± że na betonie też zadziała.

Jo'Asia

--
 __.-=-.  -< Joanna Słupek >-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- < http://esensja.pl/ >-