""Zdziwienie i irytacja" czyli prawda o Pani Basi.

Data: 2019-03-21 07:37:57
Autor: Bruno Brunowski
""Zdziwienie i irytacja" czyli prawda o Pani Basi.
Na wniosek posła Brejzy Kacelaria Prezesa Rady Ministrów przekazała informacje o pani Basi. "Barbara Skrzypek była zatrudniona w Urzędzie Rady Ministrów od 16 września 1980 roku do 10 września 1989 roku. Najpierw w archiwum, potem w Kancelarii Tajnej, Gabinecie Prezesa Rady Ministrów i Gabinecie Ministra - Szefa Urzędu Rady Ministrów. Oznacza to, że Barbara Skrzypek pracowała między innymi u boku Michała Janiszewskiego, byłego szefa gabinetu Wojciecha Jaruzelskiego, i premiera Zbigniewa Messnera."

"Powołując się na źródło zbliżone do Prawa i Sprawiedliwości gazeta.pl napisała, że "przekazanie opozycji, a już zwłaszcza Krzysztofowi Brejzie, informacji, które stawiają Barbarę Skrzypek w złym świetle, odczytano przy Nowogrodzkiej jako, nawet jeśli niezamierzony, to jednak afront". - Wcześniej kancelaria premiera o niczym nie informowała, a teraz już tak - mówi portalowi anonimowy rozmówca zbliżony do PiS."

https://www.tvn24.pl/ujawnione-informacje-o-pani-basi-co-barbara-skrzypek-robila-w-czasach-prl,920292,s.html

Jak widać BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! ma słabość do PRL-owskich urzędników.

--
Bruno

Data: 2019-03-21 15:46:34
Autor: u2
W dniu 21.03.2019 o 15:37, Br Br pisze:
"Powołując się na źródło zbliżone do Prawa i Sprawiedliwości gazeta.pl napisała

ziew nudy, napisz coś od siebie kupa:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-21 07:55:47
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 21 marca 2019 15:46:58 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 21.03.2019 o 15:37, Br Br pisze:
> "Powołując się na źródło zbliżone do Prawa i Sprawiedliwości gazeta.pl napisała

ziew nudy, napisz coś od siebie kupa:)

Sekretarka odziedziczona po PRL-owskich gensekach, prawa ręka to TW Ryszard. BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! bardzo tęskni za PRL-em.

--
Bruno

Data: 2019-03-21 16:09:04
Autor: u2
W dniu 21.03.2019 o 15:55, Br Br pisze:
[...]

te kupa, znowu przynudzasz, napisz coś oryginalnego:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-21 08:17:30
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 21 marca 2019 16:09:06 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> Sekretarka odziedziczona po PRL-owskich gensekach, prawa ręka to TW Ryszard. BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! bardzo tęskni za PRL-em.

te kupa, znowu przynudzasz, napisz coś oryginalnego:)

Strasznie bolą was te zmokłe kapiszony. I dobrze.

--
Bruno

Data: 2019-03-21 16:27:15
Autor: u2
""Zdziwienie i irytacja" czyli prawda o Pani Basi.
te kupa, znowu przynudzasz, napisz coś oryginalnego:)

Strasznie bolą was te zmokłe kapiszony. I dobrze.

ale ale kupa, to że ciebie coś boli to nie oznacza, że mnie boli:)))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-21 22:47:33
Autor: Stan
""Zdziwienie i irytacja" czyli prawda o Pani Basi.
test
W dniu ..

""Zdziwienie i irytacja" czyli prawda o Pani Basi.