Ze flasza na dysk bez peceta?

Data: 2009-08-27 16:23:20
Autor: Ghost
Ze flasza na dysk bez peceta?
Witam,

    Poki co HD jest jeszcze sporo pojemniejszy od roznych flaszow. Powiedzmy, ze mamy kamere na flash - 32GB moze byc malo, przydaloby sie wieksze pudelko (ale fizycznie male, duzo mniejsze od laptopa), zeby od czasu do czasu zrzucic to z tej karty. Przyszlo mi na mysl, ze moze ktos produkuje 2,5 calowe dyski z gniazdem na karte, ktore to samodzielnie zrzucalyby zawartosc karty do siebie - jest cos takiego?

TIA

Pozdrawiam,
Ghost

Data: 2009-08-27 16:32:21
Autor: Ghost
Ze flasza na dysk bez peceta?
Data: 2009-08-27 16:34:39
Autor: Bartek Wiecek
Ze flasza na dysk bez peceta?

"Ghost" <ghost@everywhere.pl> wrote in message news:h76516$gvg$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam,

  jest cos takiego?

Jest...skrót którego szukasz o OTG

pzdr
b.

Data: 2009-08-27 16:40:38
Autor: Ghost
Ze flasza na dysk bez peceta?

Użytkownik "Bartek Wiecek" <dante@ciach.eranet.pl> napisał w wiadomości news:h765hv$s4j$1news.onet.pl...

"Ghost" <ghost@everywhere.pl> wrote in message news:h76516$gvg$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam,

  jest cos takiego?

Jest...skrót którego szukasz o OTG

Faktycznie, cale mnostwo - dzieki.

Data: 2009-08-28 13:00:54
Autor: Wiktor S.
Ze flasza na dysk bez peceta?
[...]

A jaka to karta? Bo istnieją *dyski* w kształcie karty CF i pasujące w ten sposób do kamer, aparatów itp.

--
Azarien

Data: 2009-08-28 13:40:32
Autor: Bartek Wiecek
Ze flasza na dysk bez peceta?

"Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> wrote in message news:h78ddv$ga5$1news.onet.pl...
A jaka to karta? Bo istnieją *dyski* w kształcie karty CF i pasujące w ten sposób do kamer, aparatów itp.

a widziałeś takowe o pojemności >32GB???
pzdr
b.

Ze flasza na dysk bez peceta?