Ze wspomnień Profesora Religi: "K omorowski budzi obrzydzenie"

Data: 2009-03-10 08:15:39
Autor: rAzor
Ze wspomnień Profesora Religi: "K omorowski budzi obrzydzenie"
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki antyanatinae! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten "antyanatinae" <adres@email.pl> nabazgrał::
Użytkownik "rAzor" <""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl > napisał

"Były minister zdrowia nie ukrywał w wywiadzie, że ma żal do innych osób z tego środowiska, m.in. do obecnego marszałka Sejmu Bronisława Komorowskiego. - Mam wrażenie, że on teraz nie zawsze mówi i działa zgodnie z tym, co myśli naprawdę. Raczej robi to, żeby być w Platformie. I to budzi moje obrzydzenie - mówił Religa."

Szkoda, że obrzydzenia prof. Religi nie budził picowski spot, .........

Starczy, ze ma podobne zdanie o Komoroskim jak ja i większość myślących Polaków.
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-03-10 08:24:49
Autor: rAzor
[...]

Coś ci się kundel popierdoliwszy. Musisz wybrac, albo ty, albo myślący Polacy, bo tego pogodzic się nie da.
 P.

Wszystko się zgadza - o tobie w ogóle nie wspominałem. he he