Ze wspomnień Profesora Religi: "Komor owski budzi obrzydzenie"

Data: 2009-03-10 07:46:44
Autor: rAzor
Ze wspomnień Profesora Religi: "Komor owski budzi obrzydzenie"
http://wiadomosci.onet.pl/1930768,11,item.html
"Zbigniew Religa. Człowiek z sercem na dłoni" - to wywiad rzeka, w którym zmarły w niedzielę wybitny kardiochirurg mówi o początkach kardiologii w Polsce, o życiu prywatnym i walce ze śmiertelną chorobą. Odsłania też kulisy swojej politycznej działalności."

"Były minister zdrowia nie ukrywał w wywiadzie, że ma żal do innych osób z tego środowiska, m.in. do obecnego marszałka Sejmu Bronisława Komorowskiego. - Mam wrażenie, że on teraz nie zawsze mówi i działa zgodnie z tym, co myśli naprawdę. Raczej robi to, żeby być w Platformie. I to budzi moje obrzydzenie - mówił Religa."
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-03-10 08:15:39
Autor: rAzor
Ze wspomnień Profesora Religi: "K omorowski budzi obrzydzenie"
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki antyanatinae! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten "antyanatinae" <adres@email.pl> nabazgrał::
Użytkownik "rAzor" <""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl > napisał

[...]

Szkoda, że obrzydzenia prof. Religi nie budził picowski spot, .........

Starczy, ze ma podobne zdanie o Komoroskim jak ja i większość myślących Polaków.

Data: 2009-03-10 08:24:49
Autor: rAzor
[...]

Coś ci się kundel popierdoliwszy. Musisz wybrac, albo ty, albo myślący Polacy, bo tego pogodzic się nie da.
 P.

Wszystko się zgadza - o tobie w ogóle nie wspominałem. he he

Data: 2009-03-10 09:06:43
Autor: ColgatesBilly

"rAzor" <""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl > wrote in message news:gp52cl$ojo$1news.onet.pl...
[...]

A pamietaj, ze w sumie w PiS i u Kaczynskich, tak naprawde,
zawsze obowiazywala zasada zyczliwej ostroznosci i
otwartosci na PO i PO-PiS, tak wiec profesor nie mogl powiedziec
wiecej, ani tez... oceniac inne osoby z ich czolowki w tym samym czasie
- zreszta, kto by uwierzyl.

Przeciez sa "tacy milusinscy" w mediach...

Kol

Data: 2009-03-10 09:10:23
Autor: ColgatesBilly

"antyanatinae" <adres@email.pl> wrote in message news:gp53m2$h88$1inews.gazeta.pl...

[...]

Szkoda, że obrzydzenia prof. Religi nie budził picowski spot, w którym "zagrał" główną rolę. Po fali krytyki stwierdził, ze nie wiedział jak ten spot będzie wyglądał w całości. Ktoś nawet skomentował to tak: "prof. Religa ceni sobie wyżej lojalnośc do Kaczyńskiego, niż prawdę".

Ale wtedy, jako PiSowcowi ci sie ten spotnik podobal, nie?

Kol

Data: 2009-03-10 08:18:05
Autor: rAzor
[...]
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał

Ale wtedy, jako PiSowcowi ci sie ten spotnik podobal, nie?

Nigdy nie byłem picowcem,

:-P No tom się uśmiał. JAK FRETKA! :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

a co napisałem na temat tego spotu i obłudnego zachowania Religi, znajdziesz w archiwum.
P.

Szukałem i nie znalazłem żadnego postu antynatutusrutunae na ten temat. Pewnie ktoś wykasował. he he

Data: 2009-03-10 10:57:55
Autor: cirrus
Ze wspomnień Profesora Religi: "Komorowski budzi obrzydzenie"

Data: 2009-03-10 08:23:45
Autor: rAzor
[...]
Ale wtedy....

Z uwagi na to, że prof. Religa nie żyje nie będę przytaczał jego wypowiedzi na temat dr. Garlickiego, ani też co powodowało, że takowe wygłaszał.
Cenie go jako lekarza, ale w polityce nie zachował czystych rąk.

P.

Religa był wrogiem korupcji. W przeciwieństwie do waszego platformiackiego idola od ogólnospołecznej akcji "Koperta za życie".
Profesor jeszcze nie pochowany, a ty już plujesz na niego, platformiacka hieno.

Data: 2009-03-10 09:25:35
Autor: ColgatesBilly

"antyanatinae" <adres@email.pl> wrote in message news:gp53ve$i9e$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał

Ale wtedy, jako PiSowcowi ci sie ten spotnik podobal, nie?

Nigdy nie byłem picowcem, a co napisałem na temat tego spotu i obłudnego zachowania Religi, znajdziesz w archiwum.
P.

Ty tak, jak ci SS-mani po wojnie...
Nie, nie... ja tam nie nalezalem, wykonywalem...
( I NADAL WYKONUJE !!! ) tylko rozkazy...

Kol

Data: 2009-03-10 08:44:43
Autor: rAzor
[...]

Niezłego gnoju ci to RM zrobiło w głowie jeśli uważasz, że działam na rzecz picu, he, he, he!

SS-man, który tropi i rozlicza SS-manów, bo to niedobrzy ludzie byli.. Ciekawe. Z dala wali zdradą, nędznym charakterem i sprzedajnym tchórzostwem. Ty jesteś tak szmalcownik z naboru. I nawrócony folksdojcz! he he he

Data: 2009-03-10 10:29:51
Autor: ColgatesBilly

"antyanatinae" <adres@email.pl> wrote in message news:gp54s0$lkc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czy ja cie oskarzam o przyzwoitosc?

Zreszta, ze szmalcownikami z GW nie gadam...
Brzydze sie...

Data: 2009-03-10 10:25:21
Autor: cytryna
[...]

A czyjego obrzydzenia nie budzi Komorowski - cwaniak ochraniający szemrane interesy WSI. Za kasę własnej matki się wyprze, dno moralne o dekoracyjnym nazwisku. Biedny Bór-Komorowki nie wiedział kogo zostawia na tym swiecie.

Data: 2009-03-10 18:37:43
Autor: .heÂŽsk
Ze wspomnień Profesora Religi: "Komorowski budzi obr zydzenie"
On Tue, 10 Mar 2009 07:46:44 +0100, rAzor
wrote:

[...]

 chyba twoje ;o)))

--

 HeSk

Data: 2009-03-11 14:45:18
Autor: Vic
rAzor wrote:
[...]

Powinieneś zatrudnić się w jakimś "Fakcie" albo "Super Expressie". Masz talent na miarę tych pism.
Religa powiedział, że jego obrzydzenie budzi fakt, iż Komorowski nie zawsze mówi i działa zgodnie z tym co naprawdę myśli -- a ty zatytułowałeś to "Komorowski budzi obrzydzenie". Czyli jako spec od wymyślania tytułów byłbyś w "F" czy "SE" jednym z najlepszych...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Ze wspomnień Profesora Religi: "Komor owski budzi obrzydzenie"