Ze wspomnień Profesora Religi: "Komorowski budzi o brzydzenie"

Data: 2009-03-10 09:06:43
Autor: ColgatesBilly
Ze wspomnień Profesora Religi: "Komorowski budzi o brzydzenie"

"rAzor" <""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl > wrote in message news:gp52cl$ojo$1news.onet.pl...
http://wiadomosci.onet.pl/1930768,11,item.html
"Zbigniew Religa. Człowiek z sercem na dłoni" - to wywiad rzeka, w którym zmarły w niedzielę wybitny kardiochirurg mówi o początkach kardiologii w Polsce, o życiu prywatnym i walce ze śmiertelną chorobą. Odsłania też kulisy swojej politycznej działalności."

"Były minister zdrowia nie ukrywał w wywiadzie, że ma żal do innych osób z tego środowiska, m.in. do obecnego marszałka Sejmu Bronisława Komorowskiego. - Mam wrażenie, że on teraz nie zawsze mówi i działa zgodnie z tym, co myśli naprawdę. Raczej robi to, żeby być w Platformie. I to budzi moje obrzydzenie - mówił Religa."

A pamietaj, ze w sumie w PiS i u Kaczynskich, tak naprawde,
zawsze obowiazywala zasada zyczliwej ostroznosci i
otwartosci na PO i PO-PiS, tak wiec profesor nie mogl powiedziec
wiecej, ani tez... oceniac inne osoby z ich czolowki w tym samym czasie
- zreszta, kto by uwierzyl.

Przeciez sa "tacy milusinscy" w mediach...

Kol

Ze wspomnień Profesora Religi: "Komorowski budzi o brzydzenie"