Zębatka 36t do kasety Sh. - gdzie takie dziwadło dostać?

Data: 2009-06-19 01:36:04
Autor: live_evil
Zębatka 36t do kasety Sh. - gdzie takie dziwadło dostać?
Taka właśnie nietypowa zębaka jest mi potrzebna, google niewiele wyników wypluwa, czasami gdzieś przeczytam, że ktoś używa kasety 11-36 albo 12-36, ale nie ma informacji gdzie taką pojedynczą zębatkę mogę kupić.

--

  My homebuilt FWD recumbent, a welder's prank :-)
   -- > http://piotrowiak.info/poziom

Data: 2009-06-19 07:21:17
Autor: Adrian S.
live_evil wrote:

Taka właśnie nietypowa zębaka jest mi potrzebna, google niewiele wyników
wypluwa, czasami gdzieś przeczytam, że ktoś używa kasety 11-36 albo
12-36, ale nie ma informacji gdzie taką pojedynczą zębatkę mogę kupić.

 na forum emtb.pl kolega Uzurpator robił jakieś przymiarki to produkcji
takiej zębatki. --
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-06-19 08:11:35
Autor: PeJot
live_evil pisze:
Taka właśnie nietypowa zębaka jest mi potrzebna, google niewiele wyników wypluwa, czasami gdzieś przeczytam, że ktoś używa kasety 11-36 albo 12-36, ale nie ma informacji gdzie taką pojedynczą zębatkę mogę kupić.

A jaka przerzutka Ci to poprawnie obsłuży ? Nie zastanawiałeś się nad mniejszą zębatką z przodu ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-06-19 11:00:11
Autor: Tomasz Minkiewicz
Zębatka 36t do kasety Sh. - gdzie takie dziwadło dostać?
On Fri, 19 Jun 2009 08:11:35 +0200
PeJot <PeJot@02.pl> wrote:

live_evil pisze:
> [...]

A jaka przerzutka Ci to poprawnie obsłuży ?

Tu gość pisze, że mu trzy różne SRAMy bez problemów obsługiwały taką
koronkę:
http://www.bikepacking.net/forum/index.php?PHPSESSID=afe070ef92e870a235a4d36aa5a90425&topic=203.msg1419#msg1419

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-06-19 13:09:51
Autor: live_evil
PeJot pisze:
live_evil pisze:
[...]

No jasne, chętnie zamienię swój blat 76t (link do roweru w stopce) na coś mniejszego, np 70t :-)

Data: 2009-06-19 10:21:14
Autor: Adam Kadlubek
On 19 Cze, 01:36, live_evil <padd_niechcespa...@o2.pl> wrote:
Taka właśnie nietypowa zębaka jest mi potrzebna, google niewiele wyników
wypluwa, czasami gdzieś przeczytam, że ktoś używa kasety 11-36 albo
12-36, ale nie ma informacji gdzie taką pojedynczą zębatkę mogę kupić.

Zębatkę mówisz
Taką: http://img.photobucket.com/albums/v231/uzurpator/IMG_0065.jpg
(ta ma akurat 39T) - to ja wycinam amatorsko ;)
Jak jesteś zainteresowany, to zapraszam na emaila.

Pozdr
--
Adam Kadłubek

Data: 2009-06-19 17:27:46
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-06-19, Adam Kadlubek wrote:
[...]

Skoro już o zębatkach mowa - widział ktoś gdzieś w handlu dobrej
jakości, rampowaną środkową zębatkę 34T, na 4 śruby 104mm BCD, ze STALI
dobrej jakości?

Owszem, są aluminiowe - ale takiej to nie chcę. Może Shimano kiedyś taką
robiło do jakiegoś XTR-a czy czegoś?

Zębatka 36t do kasety Sh. - gdzie takie dziwadło dostać?