Zębatka

Data: 2012-06-15 22:15:40
Autor: AZ
Zębatka
Chciałem zmienić napęd, odkręciłem dekiel i zobaczyłem zębatkę:

http://img696.imageshack.us/img696/2458/20120615220553.jpg

No i teraz nie wiem czy zmieniać czy może jeszcze trochę pojeĽdzić bo w sumie nie jest taka zła, nie?

Grupo pomóż.
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-15 20:21:12
Autor: masti
Zębatka
Dnia pięknego Fri, 15 Jun 2012 22:15:40 +0200 osobnik zwany AZ wystukał:

Chciałem zmienić napęd, odkręciłem dekiel i zobaczyłem zębatkę:

http://img696.imageshack.us/img696/2458/20120615220553.jpg

No i teraz nie wiem czy zmieniać czy może jeszcze trochę pojeździć bo w
sumie nie jest taka zła, nie?

Grupo pomóż.

zamień przód z tyłem i jeszcze parę tysi przelecisz

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-06-15 22:24:48
Autor: Andrzej Lawa
Zębatka
W dniu 15.06.2012 22:15, AZ pisze:
[...]

Co do zasady jak się zmienia napęd to cały - łańcuch i obie zębatki.

Data: 2012-06-15 22:58:05
Autor: Kuczu
Zębatka
W dniu 2012-06-15 22:24, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Andrzej odejdz. Prosze.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-06-15 23:19:07
Autor: Andrzej Lawa
Zębatka
W dniu 15.06.2012 22:58, Kuczu pisze:

No i teraz nie wiem czy zmieniać czy może jeszcze trochę pojeĽdzić bo w
sumie nie jest taka zła, nie?

Co do zasady jak się zmienia napęd to cały - łańcuch i obie zębatki.

Andrzej odejdz. Prosze.

Kuczu - pisz merytorycznie. Proszę.

Data: 2012-06-15 23:53:21
Autor: Kuczu
Zębatka
W dniu 2012-06-15 23:19, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Kuczu - pisz merytorycznie. ProszÄ™.

Pamietasz jak pisalem ze jestes durny ? Podtrzymuje. Albo najpierw zerknij na fotke ktora wrzucil Artur.

Data: 2012-06-15 23:58:24
Autor: AZ
Zębatka
On 06/15/2012 11:53 PM, Kuczu wrote:

Kuczu - pisz merytorycznie. ProszÄ™.

Pamietasz jak pisalem ze jestes durny ? Podtrzymuje. Albo najpierw
zerknij na fotke ktora wrzucil Artur.

Cierpliwy jesteĹ›.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-16 00:14:57
Autor: Andrzej Lawa
Zębatka
W dniu 15.06.2012 23:58, AZ pisze:
On 06/15/2012 11:53 PM, Kuczu wrote:

Kuczu - pisz merytorycznie. Proszę.

Pamietasz jak pisalem ze jestes durny ? Podtrzymuje. Albo najpierw
zerknij na fotke ktora wrzucil Artur.

Cierpliwy jeste¶.

Zgło¶ to do administratora tego forum ;->

Data: 2012-06-16 00:16:33
Autor: AZ
Zębatka
On 06/16/2012 12:14 AM, Andrzej Lawa wrote:

Cierpliwy jeste¶.

Zgło¶ to do administratora tego forum ;->

Jakim idiot± trzeba być żeby wzi±ć ten tekst na poważnie?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-16 00:24:29
Autor: Andrzej Lawa
Zębatka
W dniu 16.06.2012 00:16, AZ pisze:
On 06/16/2012 12:14 AM, Andrzej Lawa wrote:

Cierpliwy jeste¶.

Zgło¶ to do administratora tego forum ;->

Jakim idiot± trzeba być żeby wzi±ć ten tekst na poważnie?

Tak się teraz tłumacz...

Data: 2012-06-15 22:35:43
Autor: masti
Zębatka
Dnia pięknego Sat, 16 Jun 2012 00:24:29 +0200 osobnik zwany Andrzej Lawa
wystukał:

W dniu 16.06.2012 00:16, AZ pisze:
On 06/16/2012 12:14 AM, Andrzej Lawa wrote:

Cierpliwy jesteĹ›.

Zgłoś to do administratora tego forum ;->

Jakim idiotą trzeba być żeby wziąć ten tekst na poważnie?

Tak się teraz tłumacz...

to ty się tłumacz

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-06-16 00:26:47
Autor: AZ
Zębatka
On 06/16/2012 12:24 AM, Andrzej Lawa wrote:

Cierpliwy jeste¶.

Zgło¶ to do administratora tego forum ;->

Jakim idiot± trzeba być żeby wzi±ć ten tekst na poważnie?

Tak się teraz tłumacz...

Ty naprawdę jeste¶ idiot± i nie podlega to dyskusji.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-16 22:56:28
Autor: Michał V-R
Zębatka
W dniu 2012-06-16 00:26, AZ pisze:

Ty naprawdę jeste¶ idiot± i nie podlega to dyskusji.

Nie obrazaj idioty

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2012-06-16 09:21:18
Autor: Hinek
Zębatka
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał

Tak się teraz tłumacz...

Masakra.

--
Hinek

Data: 2012-06-16 00:23:31
Autor: Andrzej Lawa
Zębatka
W dniu 15.06.2012 23:53, Kuczu pisze:
[...]

Przej±łbym się twoj± opini±, jakby¶ nie był pojebanym fundziakiem.

Albo najpierw zerknij na fotke ktora wrzucil Artur.

Ach, tu się przyznam, że na zdjęcie nie popatrzyłem. Do s±du mnie podaj. Najlepiej kapturowego.

Data: 2012-06-16 23:17:13
Autor: Magic
Zębatka
W dniu 2012-06-16 00:23, Andrzej Lawa pisze:

Ach, tu się przyznam, że na zdjęcie nie popatrzyłem. Do s±du mnie podaj.
Najlepiej kapturowego.

A ironia to cie kiedy¶ w dupę kopnęła ?
Więcej dystansu.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-06-17 00:05:40
Autor: zefir
Zębatka
W dniu 2012-06-16 23:17, Magic pisze:
W dniu 2012-06-16 00:23, Andrzej Lawa pisze:

Ach, tu się przyznam, że na zdjęcie nie popatrzyłem. Do s±du mnie podaj.
Najlepiej kapturowego.

A ironia to cie kiedy¶ w dupę kopnęła ?

Nie wiem jak w dupę, ale w głowę na pewno.

--
pzdr.
zefir

Data: 2012-06-17 00:42:23
Autor: Kuczu
Zębatka
W dniu 2012-06-16 23:17, Magic pisze:
W dniu 2012-06-16 00:23, Andrzej Lawa pisze:

Ach, tu się przyznam, że na zdjęcie nie popatrzyłem. Do sądu mnie podaj.
Najlepiej kapturowego.

A ironia to cie kiedyś w dupę kopnęła ?
Więcej dystansu.

Zostaw Maciek. Dla niego juz nie ma ratunku.

Data: 2012-06-15 22:57:49
Autor: Kuczu
Zębatka
W dniu 2012-06-15 22:15, AZ pisze:
[...]

Mialem kiedys taka tylna gdy kupilem, dawno temu, KLR 650. Byla tak wyj..ana ze przeskakiwal na niej lancuch. Ludzie to jednak potrafia :)

Data: 2012-06-15 23:15:26
Autor: AZ
Zębatka
On 06/15/2012 10:57 PM, Kuczu wrote:
[...]

No u mnie ogranicznik momentu obrotowego (w skrócie TRRRRY) też się włączał przy starcie ze świateł ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-15 23:25:19
Autor: Kuczu
Zębatka
W dniu 2012-06-15 23:15, AZ pisze:
[...]

No u mnie ogranicznik momentu obrotowego (w skrĂłcie TRRRRY) teĹĽ siÄ™
włączał przy starcie ze świateł ;-)

Wlasnie mi przypomniales ze musze jechac do rodzicow i znalezc w piwnicy ta zebatke celem powieszenia na scianie jako pamiatke.

Data: 2012-06-15 23:13:33
Autor: Mari@
Zębatka
[...]

*** Ja bym przewrócił na lew± stronę - wewnętrzne zęby s± jeszcze ok.

--
+-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F -- +
+  Slow Rider & Road Lamer MC President  +

Data: 2012-06-16 07:20:13
Autor: Piotr Klimek
Zębatka
Dnia (Fri, 15 Jun 2012 22:15:40 +0200) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Aha, to już wiem jak wygl±da zużyta zębatka. --
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-06-16 10:06:00
Autor: Tom01
Zębatka
Co za chujowa dyskusja o zębatkach. :D

--
Tom01

Data: 2012-06-16 11:59:02
Autor: X-Man
Zębatka
"AZ" <artur.zabronski@gmail.com> wrote in message news:jrg55c$f57$1node2.news.atman.pl...
[...]

hmmm nie wiem jak ty ale ja bym się bał że mi z tego łańcuch spadnie i zmasakruje wszystko na około...

Pzdr
Piotrek

Data: 2012-06-16 13:12:15
Autor: Hinek
Zębatka
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał

Chciałem zmienić napęd, odkręciłem dekiel i zobaczyłem

Napisz wiadomo¶ć z pytaniem do użytkownika Lovetza.
To tęga głowa.

--
Hinek

Data: 2012-06-17 10:11:37
Autor: marider
Zębatka
[...]

A ile juz lancuchow przezyla? ;)

Pzdr
PS: "No ladne cacko" ;D
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2012-06-17 12:28:10
Autor: AZ
Zębatka
On 06/17/2012 10:11 AM, marider wrote:
[...]

Pół. Nigdy nowego łańcucha nie zakładam na stare zębatki, jak się przednia trochę zużyje to zakładam now± - ta została włożona po 30kkm.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-17 12:55:42
Autor: Marcin N
Zębatka
W dniu 2012-06-17 12:28, AZ pisze:
[...]

Czyli to mogłoby dowodzić, ze jednak zmiana samej zębatki jej nie służy. Starła się do zera. Długo wytrzymała? No i ważniejsze: w jakim to motocyklu? Jaka moc?

Data: 2012-06-17 13:03:15
Autor: AZ
Zębatka
On 06/17/2012 12:55 PM, Marcin N wrote:

[...]

Nic nie dowodzi, bo poprzednia po 30 kkm już miała takie zęby, że zrobiłaby parę kkm. Ta wytrzymała ponad 30 kkm a zęby po prostu się urwały przy którym¶ odkręceniu. Zębatka z mojego moto.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-17 13:14:34
Autor: Marcin N
Zębatka
W dniu 2012-06-17 13:03, AZ pisze:
[...]

On ma 160 KM a nie wierzę, że zębatki s± "bardziej stalowe" od takich do motocykli o mniejszej mocy. Ale 30 tys km to i tak ¶wietny wynik.

Data: 2012-06-17 07:23:15
Autor: AZ
Zębatka
Ale ja nigdzie nie pisalem, ze ta byla mocniejsza. Obie byly JT. Chodzilo mi o to, ze zmiana przedniej zebatki po pewnym przebiegu ma sens, zamiast wymieniac naped po lekko ponad 30kkm zrobilem na nim ponad 60kkm. Teraz ciekawe ile wytrzyma DID ZVMX w porownaniu do ZVM2.

Data: 2012-06-21 00:03:40
Autor: T.F.
Zebatka
"AZ" ...

... zrobilem na nim ponad 60kkm

lancuch przezyl 60kkm w zzr1200 !?

NIE WIERZE.

--
T.F.

Data: 2012-06-21 00:11:31
Autor: AZ
Zebatka
On 06/21/2012 12:03 AM, T.F. wrote:
"AZ" ...

... zrobilem na nim ponad 60kkm

lancuch przezyl 60kkm w zzr1200 !?

NIE WIERZE.

Tytus mi świadkiem. Oryginał wymieniany przy ~20kmilach, teraz jest 60kmil. Sam zdziwiony jestem bo lekko nie miał, sporo jazdy po mieście nawet w zimie, cały rok jeżdżenia na Nowodwór, tyle że od początku był smarowany olejarką a dokładniej Hipolem no i po ~30kkm wymieniona przednia zębatka. Zębatki JT, łańcuch DID ZVM2, teraz jest ZVM-X - zobaczymy.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-21 00:17:17
Autor: AZ
Zebatka
On 06/21/2012 12:11 AM, AZ wrote:
On 06/21/2012 12:03 AM, T.F. wrote:
"AZ" ...

... zrobilem na nim ponad 60kkm

lancuch przezyl 60kkm w zzr1200 !?

NIE WIERZE.

Tytus mi świadkiem. Oryginał wymieniany przy ~20kmilach, teraz jest Am
[...]

Ano i raz naciągany tylko był już pod koniec jego żywota.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-21 05:06:25
Autor: Gawron
Zebatka
On 21 Cze, 00:17, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
On 06/21/2012 12:11 AM, AZ wrote:

> Tytus mi ¶wiadkiem. Oryginał wymieniany przy ~20kmilach, teraz jest Am
> 60kmil. Sam zdziwiony jestem bo lekko nie miał, sporo jazdy po mie¶cie
> nawet w zimie, cały rok jeżdżenia na Nowodwór, tyle że od pocz±tku był
> smarowany olejark± a dokładniej Hipolem no i po ~30kkm wymieniona
> przednia zębatka. Zębatki JT, łańcuch DID ZVM2, teraz jest ZVM-X -
> zobaczymy.

Ano i raz naci±gany tylko był już pod koniec jego żywota.

No bez jaj. W totka zagraj! ;-)

Gawron
AT

Zębatka