Zebatki do LX na 5 srub

Data: 2011-04-04 11:38:26
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zebatki do LX na 5 srub
M@tej, Mon, 04 Apr 2011 11:04:59 +0200, pl.rec.rowery:
A konkretnie do zabytkowej chyba korby FC-M560 - szukam sredniej zebatki,
chyba 38 zebow (najmniejsza i tak zdemontowana, a blat jest w dobrymn
stanie jeszcze). Orginala na pewno prozno szukac, ale da sie moze cos
innego podpasowac?

Może jakieś szosowe na pięć śrub?
Inna opcja, ale to też moje domysły (jednakowoż z dużą dozą
prawdopodobieństwa): Melbourn, czy jak tam się nazywa ta firma od
zaje*istych zębatek...?

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-04-04 03:05:17
Autor: Michał Wolff
Zebatki do LX na 5 srub
On 4 Kwi, 11:38, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
> [...]

> chyba 38 zebow (najmniejsza i tak zdemontowana, a blat jest w dobrymn
> stanie jeszcze). Orginala na pewno prozno szukac, ale da sie moze cos

Tamta korba miała rozstaw BCD 110/74, wiec musisz szukać środkowej
zębatki na 5 śrub i i BCD 110, np. coś takiego może pasować:
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=45865

Melbourn, czy jak tam się nazywa ta firma od
zaje*istych zębatek...?

Firma nazywa się Middleburn, ale specjalizuje się głównie w zębatkach
MTB, dlatego jeśli już to lepiej polecić np. Specialites, które ma w
swojej ofercie wiele nietypowych rozstawów szosowych (a 110/74 to
akurat rozstaw szosowy)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-04-04 15:09:00
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Zebatki do LX na 5 srub
W dniu 2011-04-04 12:05, Michał Wolff pisze:
Tamta korba miała rozstaw BCD 110/74, wiec musisz szukać środkowej
zębatki na 5 śrub i i BCD 110, np. coś takiego może pasować:
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=45865

to jest tzw standard do gorala.

--
  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz http://www.rower.orbit.pl
o__,  -"Szukaj swojej Przygody!  A gdy juz znajdziesz

Data: 2011-04-04 06:13:42
Autor: Michał Wolff
Zebatki do LX na 5 srub
On 4 Kwi, 15:09, Grzegorz Baltazar Kajdrowicz <podroznik...@wp.pl>
wrote:

to jest tzw standard do gorala.

Raczej to BYŁ standard do górala :)
Teraz korb na 5 śrub do MTB to trzeba długo szukać.