Zebrał doświadczenia i poszedł do PKO BP

Data: 2010-03-29 15:14:22
Autor: Robert Wicik
Zebrał doświadczenia i poszedł do PKO BP
Teraz PKO BP będzie innowacyjnym bankiem ;)
http://www.parkiet.com/artykul/7,911656.html

Data: 2010-03-29 08:27:50
Autor: witek
Robert Wicik wrote:
Teraz PKO BP będzie innowacyjnym bankiem ;)
http://www.parkiet.com/artykul/7,911656.html

ee, innowacyjnym to on był tak ze 20 lat temu. Teraz to już sie zastał.

Data: 2010-03-29 21:38:26
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
On 10-03-29 15:27, witek wrote:
Robert Wicik wrote:
Teraz PKO BP będzie innowacyjnym bankiem ;)
http://www.parkiet.com/artykul/7,911656.html
ee, innowacyjnym to on był tak ze 20 lat temu. Teraz to już sie zastał.

Znaczy, jest co robic ;)

--
http://www.prnews.pl
http://www.bankier.pl

Data: 2010-03-29 13:28:29
Autor: Krzysiek
Zebrał doświadczenia i poszedł do PKO BP
On 29 Mar, 21:38, Michał 'Amra' Macierzyński
<michal.macierzyn...@prnews.pl> wrote:

Znaczy, jest co robic ;)

Czy to znaczy, że mam sie wstrzymać z odradzaniem komuś zamknięcia
konta w tym banku?;)

Data: 2010-03-29 13:31:02
Autor: Krzysiek
On 29 Mar, 22:28, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:

Czy to znaczy, że mam sie wstrzymać z odradzaniem komuś zamknięcia
konta w tym banku?;)
znaczy z "doradzaniem zamknięcia" ;)

Data: 2010-03-31 23:10:56
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
On 10-03-29 22:28, Krzysiek wrote:
Czy to znaczy, że mam sie wstrzymać z odradzaniem komuś zamknięcia
konta w tym banku?;)

cierpliwosc ludzka nie zna granic ;) Moze niech otworzy, ale nie zamyka? :) bedzie do porownan dobre. Pamietaj, ze ja tam maly trybik, ale jest zaciecie, zeby sporo rzeczy zmienic i mam nadzieje, ze to szybko bedzie widoczne... Wbrew pozorom jak spojrzysz na Inteligo na ten przyklad to jesli zmienic TOiP, troche odswizyc serwis transakcyjny to masz bardzo dobry produkt - mimo uplywu tych lat.

--
http://www.prnews.pl
http://www.bankier.pl

Data: 2010-04-01 08:21:03
Autor: RobertS
[...]

ano bdb ale jakieś odświeżenie tego co jest z pewnością by się przydało ;-)

RobertS

Data: 2010-04-01 12:44:55
Autor: xbartx
Dnia Thu, 01 Apr 2010 08:21:03 +0200, RobertS napisał(a):

[...]

;-)

Z inteligo to kilkoma krótkimi zmianami można by zrobić całkiem niezłego bank-killer. Znieść opłatę za konto i przelewy oraz dorzucić wszystkie bankomatu w pl za darmo z połowa allegro na dzień dobry się przerzuci ;)

--
xbartx

Data: 2010-03-29 23:25:56
Autor: RobertS
Zebrał doświadczenia i poszedł do P KO BP

ee, innowacyjnym to on był tak ze 20 lat temu. Teraz to już sie zastał.

Znaczy, jest co robic ;)

ale potencjał jest, tylko czy dasz radę ruszyć coś w tym molochu?

to chyba jeden z niewielu banków, z usług którego jeszcze nie korzystałem (pomijam książeczkę SKO), może czas to zmienić? ;-D

RobertS

Data: 2010-03-29 23:59:06
Autor: Krzysztof

"RobertS" <bob75@xpostx.pl> wrote in message news:hor5t5$1d0r$1opal.icpnet.pl...

[...]

Nie badzmy naiwni PKOBP to niestety moloch, w ktorym zmiany nie nastepuja zbyt spektakularnie. Niestety emeryci-dojne krowy, majacy konta w tym banku powoli wymieraja, czyli chcac czy nie chcac PKOBP bedzie musialo ewolucyjnie zmieniac sie. Z dobrej i konkurencyjnej oferty bedzie mozna skorzystac, ale patrzac na kilka minionych lat w Inteligo, to jest to pelny zastoj w stosunku do rynku. Ten bank nie wykonal zadnego postepu, majac do dyspozycji tyle placowek, chocby uruchomienie kont walutowych z mozliwoscia zasilenia w placowce PKOBP, ktora jest w kazdym malym miescie.
Internautow nie przyciagnie sama marka PKO, tylko konkurencyjne oprocentowanie i koszty prowadzenia rachunkow.

Data: 2010-03-30 06:59:36
Autor: xbartx
Dnia Mon, 29 Mar 2010 23:59:06 +0200, Krzysztof napisał(a):

Nie badzmy naiwni PKOBP to niestety moloch, w ktorym zmiany nie
nastepuja zbyt spektakularnie.

Problem chyba tkwi gdzie indziej. To jest bank państwowy, rzec by można, więc jak tylko zawieje na górze, to się na fotelikach zmieniają a to raczej dobrze rozwojowi banku nie służy. Fakt, że struktura jest ogromna, ale jakby się za to ktoś porządnie wziął, np taki Amra, to kto wie ;)
W wersji aktualnej to PKO BP mnie raczej odstrasza, ale jakby się zaczęli sprawniej w życiu uwijać, to nie omieszkam skorzystać.

--
xbartx

Data: 2010-03-30 09:52:45
Autor: Wemif
Krzysztof <onkris2@poczta.onet.pl> wrote:

zbyt spektakularnie. Niestety emeryci-dojne krowy, majacy konta w tym banku powoli wymieraja, czyli chcac czy nie chcac PKOBP bedzie musialo ewolucyjnie

Wbrew pozorom emeryci też potrafią liczyć, ostatnio PKOBP podniosło im
prowadzenie rachunku miesięcznie do 7 czy 9 zł, znam dwie osoby, które
z tego powodu zrezygnowały. Pewnie jest takich dużo.

a.

Data: 2010-03-30 09:35:30
Autor: klient 15 banków
Pan Michał klient 30 banków WOW, gratulacje!
Gratulacje panie Michale nowego stanowiska i stalowych nerwów. Staram się nie być klientem więcej niż 3 banków naraz a i to nawet korzystanie w Polsce z podstawowych usług bankowych podnosi mi ciśnienie razy jeden i pół.

Pewnie Pan teraz przejdzie na ciemną stronę mocy imperium hipotecznego. :(

Data: 2010-03-30 22:12:46
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
On 10-03-30 11:35,  klient 15 bankĂłw wrote:
Pewnie Pan teraz przejdzie na ciemną stronę mocy imperium hipotecznego.

O nie :))) No i w necie, a zwlaszcza na tej grupie zazwyczaj jestesmy na "ty".

Swoim znajomym oczywiscie odradzam kupowanie. Niektorzy istotnie przekladaja decyzje, inni tak czy inaczje kupuja. No coz - wtedy doradzam im gdzie najtaniej znalezc kredyt.

Data: 2010-03-30 23:30:37
Autor: Marcin
Pan Michał klient 30 banków WOW, grat ulacje!
Witam

W dniu 2010-03-30 22:12, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:
[...]

Czy istnieje szansa, ze mimo przejscia do PKO BP bedzie jeszcze dane poczytac/posluchac analize rynku nieruchomosci?

Pozdrawiam i zycze powodzenia w korporacyjnym zyciu,
Marcin

Data: 2010-03-30 10:39:50
Autor: Erazmus
On 10-03-29 15:27, witek wrote:

> ee, innowacyjnym to on był tak ze 20 lat temu. Teraz to już sie zastał.

Znaczy, jest co robic ;)

Powodzenia na nowej drodze zawodowej :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-03-29 13:25:34
Autor: xbartx
Dnia Mon, 29 Mar 2010 15:14:22 +0200, Robert Wicik napisał(a):

Teraz PKO BP będzie innowacyjnym bankiem ;)
http://www.parkiet.com/artykul/7,911656.html

No to gratulacje. Może jakieś ciekawe pomysły i spostrzeżenia podczas dyskusji na p.b.b ujrzą światło dzienne ;)

PS No i witamy kolejny bank na p.b.b

--
xbartx

Data: 2010-03-29 21:42:48
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
On 10-03-29 15:25, xbartx wrote:
[...]

Bez tego ani rusz. W koncu hard userzy wciaz tutaj rezyduja :) Sam juz tylko podczytuje, ale jestem stale obecny.

Historycznie
http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/about?hl=pl
prawie 11 tysiecy postow wystrzalalem na tej grupie :)))))))))) (poza pnews jeszcze z domeny asmodeusz)

--
http://www.prnews.pl
http://www.bankier.pl

Data: 2010-03-29 20:30:11
Autor: Zbigniew Demidowicz
Michał 'Amra' Macierzyński <michal.macierzynski@prnews.pl> napisał(a):
prawie 11 tysiecy postow wystrzalalem na tej grupie :))))))))))

Orzesz!!!  :-O

--
Wodzu!  Prowadź na plaże Egiptu !

Data: 2010-03-29 23:09:32
Autor: Alf/red/

A przedtem (w trakcie?) jeszcze listy karty@ i ebank@ (kto to jeszcze pamięta?)

--
Alf/red/

Data: 2010-03-29 23:48:08
Autor: MK
Użytkownik "Alf/red/" <alf_1003@ump.waw.pl> napisał w wiadomości news:hor5me$dp3$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2010-03-29 21:42, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:
prawie 11 tysiecy postow wystrzalalem na tej grupie :))))))))))

A przedtem (w trakcie?) jeszcze listy karty@ i ebank@ (kto to jeszcze pamięta?)

Hehe... jest jeszcze kilku pamietajacych ;).

Amra liczymy na Ciebie, chociaz z uslug SKO to ja juz raczej nie skorzystam ;).

MK

Data: 2010-03-29 18:02:41
Autor: witek
MK wrote:
[...]

wszystko przed tobą
dzieciom i wnukom bedziesz doradzal.

nareszcie mam okazje pojezdzic porzadnie kolejka elektryczna, popuszczac latawce i pozjezdzac na sankach.

Data: 2010-03-30 00:08:40
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Zebra� do�wiadczenia i poszed� do PKO BP

> No to gratulacje.

Dołączam się do gratulacji i zapytuję czy kolega dr
będzie leczył inteligo czy nieinteligentną część PKOBP?

Data: 2010-03-30 09:07:28
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
On 10-03-30 00:08, zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl wrote:
Teraz PKO BP bedzie innowacyjnym bankiem ;)

No to gratulacje.

Dołączam się do gratulacji i zapytuję czy kolega dr
będzie leczył inteligo czy nieinteligentną część PKOBP?

Jak grupa, to grupa ;)

--
http://www.prnews.pl
http://www.bankier.pl

Data: 2010-03-30 23:05:48
Autor: blad
Zebrał doświadczenia i posze dł do PKO BP
Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
[...]

tyle lat się kamuflowałeś, że niby jesteś Michał a tu się okazuje że Maciej :-)
Trzymaj się Amra i zaglądaj tu czasem
*** blad ***

Data: 2010-03-30 08:09:34
Autor: MacGregor
Użytkownik "Robert Wicik" <rwicik@NSPpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hoq93i$chr$1news.onet.pl...
Teraz PKO BP będzie innowacyjnym bankiem ;)
http://www.parkiet.com/artykul/7,911656.html

Gratulacje dla Amry!

--
Pozdrawiam,
MacGregor

Data: 2010-03-30 15:21:05
Autor: corner
Zebrał doświadczenia i poszedł do PKO BP
Ja również przyłączam się do gratulacji. To miło, że na tej grupie rodzą się wielkie kariery :-).

Data: 2010-03-31 10:10:13
Autor: witrak()
On 2010-03-30 15:21, corner wrote:
Ja również przyłączam się do gratulacji. To miło, że na tej grupie rodzą się wielkie kariery :-).

Miło, miło...

<subiektywne>Tylko żeby nie poszedł tą drogą, co autor "Piątego piwa" :-)
</subiektywne>

Pozdr.

witrak()

Data: 2010-03-30 22:16:44
Autor: MarekZ
Użytkownik "Robert Wicik" <rwicik@NSPpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hoq93i$chr$1@news.onet.pl...
Teraz PKO BP będzie innowacyjnym bankiem ;)
http://www.parkiet.com/artykul/7,911656.html

Świetnie - gratulacje. Będzie zatem motywacja aby poznęcać się nad ofertą PKO BP. :)

Data: 2010-03-31 03:06:00
Autor: Kamil Jońca
"MarekZ" <brak@adresu.w.pl> writes:

[...]

Kiedyś na ggrupie produkował się SŁuczak - rzecznik PekaoSA - ale nie
wytrzymał ... :|

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
The world is coming to an end.  Please log off.

Data: 2010-03-31 08:42:51
Autor: xbartx
Dnia Wed, 31 Mar 2010 03:06:00 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

Kiedyś na ggrupie produkował się SŁuczak - rzecznik PekaoSA - ale nie
wytrzymał ... :|

No bo wyglądał, nie przymierzając, jak murzyn na zebraniu ku klux klanu ;)

--
xbartx

Data: 2010-03-31 23:13:48
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
On 10-03-31 10:42, xbartx wrote:
[...]

No ale to ile lat temu bylo :) Wiele sie w w tym czasie zmienilo, klientow sporo przybylo ;) Ja moge powiedziec jedno - nie bede ukrywal - internet to dla mnie kanal No 1 - mimo, ze mam swiaodmosc, ze jeszcze przez lata banki beda zarabialy przede wszystkim na placowkach :)

--
http://www.prnews.pl
http://www.bankier.pl

Data: 2010-04-01 00:49:52
Autor: Jan Kowalski
[...]

Tak sie sklada ze ja siedze na drugim koncu tego kabla :D.

Pomijajac beznadziejna oferte, to akurat iPKO uwazam za calkiem udane
-wystarczajaco funkcjonalne i estetyczne jak dla mnie.
Wywal tylko te cholerne zdrapki -  to 3 swiat jest, juz lepsze sa sms-
y.

Kazda zmiana w kanale internetowym skutkuje zmianami w systemie
centralnym banku
i wiekszosc jest wdrazana z nowym release...

V.

Data: 2010-04-01 12:48:15
Autor: xbartx
Dnia Thu, 01 Apr 2010 00:49:52 -0700, Jan Kowalski napisał(a):

Pomijajac beznadziejna oferte, to akurat iPKO uwazam za calkiem udane
-wystarczajaco funkcjonalne i estetyczne jak dla mnie. Wywal tylko te
cholerne zdrapki -  to 3 swiat jest, juz lepsze sa sms- y.

Zdrapki są ok, tylko w ramach aktualnej mody, mogłyby się stać bardziej pro eko - czyli coś takiego jak bodajże w dbnet, wykorzystywane są nowe i już użyte kody.

--
xbartx

Data: 2010-04-04 09:35:38
Autor: Slavekk
Użytkownik "Jan Kowalski" <vranix@gmail.com> napisał w wiadomości news:1124b33f-49be-4d89-9131-06f0e499c28fl36g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

MĂłw za siebie.
Ja nie chcę SMSów.
Jeszcze mam token z ePKO jakby co...;-)

Sławek __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4997 (20100403) __________

Data: 2010-04-06 07:06:11
Autor: Jan Kowalski
Zebrał doświadczenia i poszedł do PKO BP

Mów za siebie.
Ja nie chcę SMSów.
Jeszcze mam token z ePKO jakby co...;-)

Ja tez nie chce o_O...

ale na to ze dostane do Superkonta token to jakos nie licze ;-/

V.

Data: 2010-03-30 23:40:40
Autor: kashmiri

"Robert Wicik" <rwicik@NSPpoczta.onet.pl> wrote in message news:hoq93i$chr$1news.onet.pl...
Teraz PKO BP będzie innowacyjnym bankiem ;)
http://www.parkiet.com/artykul/7,911656.html

Również przyłączam się do gratulacji i liczę, że za parę latek będę mógł zredukować liczbę kont w różnych bankach z pięciu do jednego.

k.

Data: 2010-04-01 12:09:30
Autor: Tomasz Opalski
Robert Wicik <rwicik@NSPpoczta.onet.pl> napisał(a):
Teraz PKO BP będzie innowacyjnym bankiem ;)
http://www.parkiet.com/artykul/7,911656.html

Gratulacje! Postulat: Mam nadzieję, że przez sentyment do p.b.b Amra udostępni do testów to co stworzy dla SKO. Jak mi córa przyjdzie po poradę, to chciałbym być na bieżąco, żeby na słabiaka nie wyjść :^)
Refleksja: Fajnie jest obserwować ludzi którzy swoje zainteresowania i pasję są w stanie przełożyć na udane i ciekawe życie zawodowe.

Miłego dnia
  Tomek

Data: 2010-04-01 20:56:12
Autor: schliesky
Zebrał doświadczenia i poszedł do PKO BP
Gratulacje,
jako człowiek, który co nieco przyczynił się do utraty paru klientów przez ten bank, życzę powodzenia i mam nadzieję, że coś ciekawego się tam pojawi :-)

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Zebrał doświadczenia i poszedł do PKO BP