Zebrał do¶wiadczenia i poszedł do PKO BP

Data: 2010-03-29 08:27:50
Autor: witek
Zebrał do¶wiadczenia i poszedł do PKO BP
Robert Wicik wrote:
Teraz PKO BP będzie innowacyjnym bankiem ;)
http://www.parkiet.com/artykul/7,911656.html

ee, innowacyjnym to on był tak ze 20 lat temu. Teraz to już sie zastał.

Data: 2010-03-29 21:38:26
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Zebrał doświadczenia i poszedł do P KO BP
On 10-03-29 15:27, witek wrote:
Robert Wicik wrote:
Teraz PKO BP będzie innowacyjnym bankiem ;)
http://www.parkiet.com/artykul/7,911656.html
ee, innowacyjnym to on był tak ze 20 lat temu. Teraz to już sie zastał.

Znaczy, jest co robic ;)

--
http://www.prnews.pl
http://www.bankier.pl

Data: 2010-03-29 13:28:29
Autor: Krzysiek
Zebrał do¶wiadczenia i poszedł do PKO BP
On 29 Mar, 21:38, Michał 'Amra' Macierzyński
<michal.macierzyn...@prnews.pl> wrote:

Znaczy, jest co robic ;)

Czy to znaczy, że mam sie wstrzymać z odradzaniem komu¶ zamknięcia
konta w tym banku?;)

Data: 2010-03-29 13:31:02
Autor: Krzysiek
On 29 Mar, 22:28, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:

Czy to znaczy, że mam sie wstrzymać z odradzaniem komu¶ zamknięcia
konta w tym banku?;)
znaczy z "doradzaniem zamknięcia" ;)

Data: 2010-03-31 23:10:56
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Zebrał doświadczenia i poszedł do P KO BP
On 10-03-29 22:28, Krzysiek wrote:
Czy to znaczy, że mam sie wstrzymać z odradzaniem komuś zamknięcia
konta w tym banku?;)

cierpliwosc ludzka nie zna granic ;) Moze niech otworzy, ale nie zamyka? :) bedzie do porownan dobre. Pamietaj, ze ja tam maly trybik, ale jest zaciecie, zeby sporo rzeczy zmienic i mam nadzieje, ze to szybko bedzie widoczne... Wbrew pozorom jak spojrzysz na Inteligo na ten przyklad to jesli zmienic TOiP, troche odswizyc serwis transakcyjny to masz bardzo dobry produkt - mimo uplywu tych lat.

--
http://www.prnews.pl
http://www.bankier.pl

Data: 2010-04-01 08:21:03
Autor: RobertS
[...]

ano bdb ale jakieś odświeżenie tego co jest z pewnością by się przydało ;-)

RobertS

Data: 2010-04-01 12:44:55
Autor: xbartx
Dnia Thu, 01 Apr 2010 08:21:03 +0200, RobertS napisał(a):

[...]

;-)

Z inteligo to kilkoma krótkimi zmianami można by zrobić całkiem niezłego bank-killer. Znieść opłatę za konto i przelewy oraz dorzucić wszystkie bankomatu w pl za darmo z połowa allegro na dzień dobry się przerzuci ;)

--
xbartx

Data: 2010-03-29 23:25:56
Autor: RobertS
Zebrał doświadczenia i poszedł do P KO BP

ee, innowacyjnym to on był tak ze 20 lat temu. Teraz to już sie zastał.

Znaczy, jest co robic ;)

ale potencjał jest, tylko czy dasz radę ruszyć coś w tym molochu?

to chyba jeden z niewielu banków, z usług którego jeszcze nie korzystałem (pomijam książeczkę SKO), może czas to zmienić? ;-D

RobertS

Data: 2010-03-29 23:59:06
Autor: Krzysztof

"RobertS" <bob75@xpostx.pl> wrote in message news:hor5t5$1d0r$1opal.icpnet.pl...

[...]

Nie badzmy naiwni PKOBP to niestety moloch, w ktorym zmiany nie nastepuja zbyt spektakularnie. Niestety emeryci-dojne krowy, majacy konta w tym banku powoli wymieraja, czyli chcac czy nie chcac PKOBP bedzie musialo ewolucyjnie zmieniac sie. Z dobrej i konkurencyjnej oferty bedzie mozna skorzystac, ale patrzac na kilka minionych lat w Inteligo, to jest to pelny zastoj w stosunku do rynku. Ten bank nie wykonal zadnego postepu, majac do dyspozycji tyle placowek, chocby uruchomienie kont walutowych z mozliwoscia zasilenia w placowce PKOBP, ktora jest w kazdym malym miescie.
Internautow nie przyciagnie sama marka PKO, tylko konkurencyjne oprocentowanie i koszty prowadzenia rachunkow.

Data: 2010-03-30 06:59:36
Autor: xbartx
Dnia Mon, 29 Mar 2010 23:59:06 +0200, Krzysztof napisał(a):

Nie badzmy naiwni PKOBP to niestety moloch, w ktorym zmiany nie
nastepuja zbyt spektakularnie.

Problem chyba tkwi gdzie indziej. To jest bank państwowy, rzec by można, więc jak tylko zawieje na górze, to się na fotelikach zmieniają a to raczej dobrze rozwojowi banku nie służy. Fakt, że struktura jest ogromna, ale jakby się za to ktoś porządnie wziął, np taki Amra, to kto wie ;)
W wersji aktualnej to PKO BP mnie raczej odstrasza, ale jakby się zaczęli sprawniej w życiu uwijać, to nie omieszkam skorzystać.

--
xbartx

Data: 2010-03-30 09:52:45
Autor: Wemif
Krzysztof <onkris2@poczta.onet.pl> wrote:

zbyt spektakularnie. Niestety emeryci-dojne krowy, majacy konta w tym banku powoli wymieraja, czyli chcac czy nie chcac PKOBP bedzie musialo ewolucyjnie

Wbrew pozorom emeryci też potrafi± liczyć, ostatnio PKOBP podniosło im
prowadzenie rachunku miesięcznie do 7 czy 9 zł, znam dwie osoby, które
z tego powodu zrezygnowały. Pewnie jest takich dużo.

a.

Data: 2010-03-30 09:35:30
Autor: klient 15 banków
Pan Michał klient 30 banków WOW, gratulacje!
Gratulacje panie Michale nowego stanowiska i stalowych nerwów. Staram się nie być klientem więcej niż 3 banków naraz a i to nawet korzystanie w Polsce z podstawowych usług bankowych podnosi mi ci¶nienie razy jeden i pół.

Pewnie Pan teraz przejdzie na ciemn± stronę mocy imperium hipotecznego. :(

Data: 2010-03-30 22:12:46
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Pan Michał klient 30 banków WOW, grat ulacje!
On 10-03-30 11:35,  klient 15 bankĂłw wrote:
Pewnie Pan teraz przejdzie na ciemnÄ… stronÄ™ mocy imperium hipotecznego.

O nie :))) No i w necie, a zwlaszcza na tej grupie zazwyczaj jestesmy na "ty".

Swoim znajomym oczywiscie odradzam kupowanie. Niektorzy istotnie przekladaja decyzje, inni tak czy inaczje kupuja. No coz - wtedy doradzam im gdzie najtaniej znalezc kredyt.

Data: 2010-03-30 23:30:37
Autor: Marcin
Pan Michał klient 30 banków WOW, grat ulacje!
Witam

W dniu 2010-03-30 22:12, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:
[...]

Czy istnieje szansa, ze mimo przejscia do PKO BP bedzie jeszcze dane poczytac/posluchac analize rynku nieruchomosci?

Pozdrawiam i zycze powodzenia w korporacyjnym zyciu,
Marcin

Data: 2010-03-30 10:39:50
Autor: Erazmus
On 10-03-29 15:27, witek wrote:

> ee, innowacyjnym to on był tak ze 20 lat temu. Teraz to już sie zastał.

Znaczy, jest co robic ;)

Powodzenia na nowej drodze zawodowej :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Zebrał do¶wiadczenia i poszedł do PKO BP