Zebrało się na wspominki cz1

Data: 2010-02-28 09:48:31
Autor: Katanka
Zebrało się na wspominki cz1
Nie pamiętam dokładnie, ale chyba był to rok 2000. Jako świeżo upieczony fan sceny małego Atari, postanowiłem pojechać na zlot miłośników starych komputerów do Trencina na Słowacji. O zlocie dowiedziałem się z IRCa. Kanały #ataripl i #atari8 były wtedy pełne ludzi. Udało mi się namówić na wspólną podróż mojego przyjaciela z roku, Pawła Kopcia - również posiadacza tej zacnej i zasłużonej maszynki. Zlot w Trencinie był jednym z większych w Europie. Gościł Niemców, Polaków, Anglików i Włochów. Takie spotkanie zawsze jest wielkim przeżyciem. Szczególnie dla dwóch młodych studentów, którzy wybierają się za granice fiatem 126p, wypakowanym sprzętem elektronicznym. Tylna kanapa była zawalona telewizorami, komputerami, wzmacniaczami i głośnikami. Pośród tych sprzętów znalazł się jeszcze jeden, bardzo unikatowy .
http://niezgrani.wordpress.com/2010/02/28/zebralo-sie-na-wspominki-1/

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!