Zebranie inicjujące Wspólnotę Mieszkaniową i Protokół

Data: 2011-03-19 13:29:53
Autor: Misiek
Zebranie inicjujące Wspólnotę Mieszkaniową i Protokół
Proszę o wyjaśnienie:
kilka dni temu było zebranie mieszkanców naszego bloku na którym grupa ludzi przegłosowała utworzenie wspólnoty i wyjście ze spółdzielni.
Na zebraniu była mała frekwencja i ja też nie byłem -powidomienie miałem. Obecnie nowy Zarządca-"samozwaniec" nie chce udostępnić protokołu z tego zebrabia, wymusza, żebyśmy składli prośby o wgląd pod jakimś rygorem prawnym!  Czy każdy mieszkaniec nie ma prawa otrzymać z urzędu takiego protokołu, skoro dotyczy zmiany zarządzania?

Zebranie inicjujące Wspólnotę Mieszkaniową i Protokół