Żebrzą jak nigdy

Data: 2009-11-03 20:07:44
Autor: boukun
Żebrzą jak nigdy
Dzisiaj w RM płakali, że tak źle u nich z funduszami to jeszcze nigdy nie było i prosili, żeby dawać datki i nie mówić, że potem, bo potem znaczy nigdy. Słuchasz, wierzysz, a czy wspierasz?

A wcześniej było o ewangelizacji wiary przez dzieci, takie to było słodkie tego słuchać, jak dzieci najpierw były poddawane praniu mózgów, a potem same wysyłane były nakłaniać dorosłych by wierzyli w Jezuska, który... był tym..., który głosił słowo boże pośród narodu wybranego!

A teraz, mohery z Polski muszą wierzyć w jeden, jedyny naród wybrany, któremu mają służyć i wspierać go w dwójnaki sposób i płacić z każdej strony i dziękować jeszcze, że w ogóle żyją..., że bóg był taki dla nich łaskawy i pozwolił być niewolnikiem na ziemi...

boukun

Data: 2009-11-03 12:18:01
Autor: Antenka
Żebrzą jak nigdy
On 3 Lis, 20:07, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

No właśnie, boukun nie zaglądaj do kieszeni katolików, którzy łożą na
RM - to nie twoja sprawa. Mnie na ten przykład zupełnie  nie
interesuje to, czy dajesz na łowsika czy też nie.

Antenka

Data: 2009-11-04 08:29:22
Autor: Polok_Prawdziwy
Żebrzą jak nigdy
No właśnie, boukun nie zaglądaj do kieszeni katolików, którzy łożą na
RM - to nie twoja sprawa. Mnie na ten przykład zupełnie  nie
interesuje to, czy dajesz na łowsika czy też nie.

Wyfrustowałaś siem dzisioj AMTENKO...?

- cosik misiem zdowo, ze staremu wstanońć niechcioł, bo FANDZOLIć pocynos...

Łowsik niewtyko do pańctwowych instytucjuw (policjo, psedskola, skoły, wojsko i
wielawiela inksych!) swojich DARMOZJADUW, wture niedość, ze łod nojwceśniejsych
lot polcki Narud imdoktrynujom, to krocie na siebie płacić wymagajom...!

Data: 2009-11-03 23:52:22
Autor: Antenka
Żebrzą jak nigdy
On 4 Lis, 08:29, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
> [...]

lot polcki Narud imdoktrynujom, to krocie na siebie płacić wymagajom....!

Ale rozpija najmłodsze pokolenie, przymyka oko na ćpanie, propaguje
destrukcyjne sekty i wpaja młodzieży antywartości. Dlaczego? Bo w
gruncie rzeczy ma tę młodzież głęboko w czterech literach. On i jego
famuła spijają śmietanę i gra muzyka. Dla mnie to pożyteczny i nie
taki znów idiota, raczej "pożyteczny cwaniak", za którym stoi bliżej
nieokreślona "mafia".
"Cel uświęca środki"? No właśnie, cel jest jeden zarobić dla swoich
mocodawców i dostać za to swoją działkę.Absolutnie nie wierzę w
szczere intencje łowsika. Ode mnie nie dostanie ani złamanego grosza.

Antenka

Data: 2009-11-04 09:33:05
Autor: Polok_Prawdziwy
Żebrzą jak nigdy

> [...]

mocodawców i dostać za to swoją działkę.Absolutnie nie wierzę w
szczere intencje łowsika. Ode mnie nie dostanie ani złamanego grosza.

Uchmmmm....

- a zwidy, śniki i jasnowidzynia tes miewos...?

Musiałabyś ŁOJDYREKTOROWI zwiezyć siem ztego, toby ciem w RM wylansowoł...

Mogłabyś, jak naso Hachulsko Ginia znachorkom łostać...

Mozebyś i na nacelnego MAGA u Poznania awansowała...!

PS - jeśliś naprowdem Marynom jest (tom ze zdjeńcia), to nieskoda citak sparki
sanować wimiem wyemigowanych gupot...?

Data: 2009-11-04 01:05:43
Autor: Antenka
Żebrzą jak nigdy
On 4 Lis, 09:33, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:

> [...]

Mozebyś i na nacelnego MAGA u Poznania awansowała...!

PS - jeśliś naprowdem Marynom jest (tom ze zdjeńcia), to nieskoda citak sparki

Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Świnia! :-E

Antenka

Data: 2009-11-03 21:42:19
Autor: u2
Żebrzą jak nigdy
boukun pisze:
Dzisiaj w RM płakali, że tak źle u nich z funduszami to jeszcze nigdy
nie było i prosili, żeby dawać datki i nie mówić, że potem, bo potem
znaczy nigdy. Słuchasz, wierzysz, a czy wspierasz?

Jedni biorą na płacz, inni jak hare hare na bębny :)

Data: 2009-11-03 22:19:22
Autor: kefirh
Żebrzą jak nigdy
boukun pisze:
[...]

Czyli moher to ten sam target co sluchacz radiowezla rMF.
No i o co ci chodzi.

k.

Data: 2009-11-03 23:17:14
Autor: Antenka
Żebrzą jak nigdy
On 3 Lis, 21:20, "Radio Marysia"
<mary...@dziewica.po.porodzie.i.zawsze> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:hcpv7q$s3e$1atlantis.news.neostrada.pl...

> Dzisiaj w RM płakali, że tak źle u nich z funduszami to jeszcze nigdy nie
> było i prosili, żeby dawać datki i nie mówić, że potem, bo potem znaczy
> nigdy. Słuchasz, wierzysz, a czy wspierasz?

Ja wierzę, że Ojciec Dyrektor będzie miał jeszcze ładniejszy samochód i
helikopter
wspieram go duchowo i rozumiem. Też chciałbym mieć nowego Mercedesa zamiast
tego Trabanta, którym jeżdżę.
Radio Marysia - audycje dla psychicznie ubogich z grupy pl.soc.polityka

Świrze, jeszcze raz powtórzę - nie zaglądaj do cudzej kieszeni!
G......o to ciebie powinno obchodzić na co babcie przeznaczają swoją
emeryturę. Nie twoje zabawki - wypad!

Dzięki tym babciom i ich  wdowiego grosza, łojciec dyrektor zrobił
więcej - wybudował uczelnię, założył radio i tv, dowiercił się do
geotermalnych wód, uruchomił telefonię komórkową  i pewnie nie raz
jeszcze zaskoczy -  niż ostatnie ekipy rządowe PRL-u Bis.
Nie wszystkio mi się w jego działalności podoba, ale swoją inicjatywą
i wreszcie dziełami mógłby obdzielić kilka innych życiorysów.

Antenka

Data: 2009-11-04 08:42:29
Autor: Polok_Prawdziwy
Żebrzą jak nigdy
Świrze, jeszcze raz powtórzę - nie zaglądaj do cudzej kieszeni!
G......o to ciebie powinno obchodzić na co babcie przeznaczają swoją
emeryturę. Nie twoje zabawki - wypad!

Aty AMTENKO-MARYNO co tukej robis...!?

- DOKUCHNI....!!!, DOGORUW....!!!

ITO PRYNDKO...!!!

Anie PIERDOŁY tukej POCISKAć....!!!

Tosiem WYŁUDZANIE nazywo i pod PARAGRAF podlego, CIMNOMASO...!!!

Dzięki tym babciom i ich  wdowiego grosza, łojciec dyrektor zrobił
więcej - dowiercił się do geotermalnych wód...

Acasem nie do elektrociepłowni miejskiej...?

Data: 2009-11-04 01:03:45
Autor: Antenka
Żebrzą jak nigdy
On 4 Lis, 08:42, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
> [...]

> więcej - dowiercił się do geotermalnych wód...

Acasem nie do elektrociepłowni miejskiej...?

Baco! Wkurzasz mnie...ty wstrętny kłamczuchu udający górala! Chyba
naślę na ciebie Janosika :-E

Antenka

Data: 2009-11-04 10:18:19
Autor: Polok_Prawdziwy
Żebrzą jak nigdy

> [...]
>
> Acasem nie do elektrociepłowni miejskiej...?

Baco! Wkurzasz mnie...ty wstrętny kłamczuchu udający górala! Chyba

Ito jest twuj jedyny ergument...?

Data: 2009-11-04 02:00:33
Autor: Antenka
Żebrzą jak nigdy
On 4 Lis, 10:18, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:

> Baco! Wkurzasz mnie...ty wstrętny kłamczuchu udający górala! Chyba
> [...]

Argument jest taki, że jesteś zaciekłym antyklerykałem przebranym w
owczą skórę i guzik cię powinno obchodzić, co ja lub emerytka,
rencistka robi ze swoimi pieniędzmi. Dobrowolna ofiara, datek nie jest
wyłudzeniem. A te paragrafy zastosuj do złodziejskich rządów obecnej
ekipy i poprzednich rządzących w ciągu ostatnich 20-lat w RP.

Antenka

P.s. Weź pod lupę Kulczyka i jemu podobnych. Skąd w 1 rok stali się
multimilionerami (?)  :-P

Data: 2009-11-04 11:24:33
Autor: Polok_Prawdziwy
Żebrzą jak nigdy

> [...]

wyłudzeniem. A te paragrafy zastosuj do złodziejskich rządów obecnej
ekipy i poprzednich rządzących w ciągu ostatnich 20-lat w RP.

Łoto siem właśnie rozchodzi AMTENKO-MARYNOPOSPOLITO, ze łofiary wyłudzeń
DOBROWOLNIE płacom (dutki tracom), bo ich perfidnie i straśnie wyłudzac
łosukoł...!!!
P.s. Weź pod lupę Kulczyka i jemu podobnych. Skąd w 1 rok stali się
multimilionerami (?)  :-P

Widzis AMTENKO, dlotego ztobom godom, bo niekiedy świadomość psejawios...

Tusiem zgodzomy - Kolcyki i inkse DUTKAMI WYPASIONE to KAPITULISTY som i tu
cheba mi wmowiać niebedzies, ze ich zwolennikiem jezem...!

A jakim sposobem do dutkuw dosły, tomito łobojentne jest - syćkie na bidnym
NORODZIE zerujom...!!!

Tak, jak i FRATRY...!!!

Inoze kapitulisty, cychcom cyniechcom, psynojmniej ceńściom swojich dochoduw z
Narodem siem dzielom
W pseciwieństwie do fratruw, wture to DARMOZJADY I CYGONY ŁOKRUNE SOM...!!!

Ciongle im mało i mało....

PS - aty siem niecies, ześ wtej "elicie" jest, bojak ino cisiem kiedysik noga
powinie, to te twoje syćkie kochane fratry WDUPEM CIEM KOPNOM...!!!
Dopuki uzytecnom być mozes, toci słodzić bedom...

Data: 2009-11-04 11:04:05
Autor: boukun
Żebrzą jak nigdy

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:8499e746-cb69-4853-bd6b-3c46a447e5dcc3g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

emeryturę. Nie twoje zabawki - wypad!

Dzięki tym babciom i ich  wdowiego grosza, łojciec dyrektor zrobił
-- -- -- -- -- -- -- --
W których będzie prał mózgi następnym pokoleniom moherów, na ich własną zgubę, za ich własne pieniądze. A w kraju przez pokolenia będzie się szerzyć bida, smród i ubóstwo i zacofanie. Tylko biedny, wystrachany i upokorzony naród może służyć potulnie władzy...

boukun

Data: 2009-11-04 11:28:37
Autor: marek czaplicki
Żebrzą jak nigdy
boukun pisze:
[...]

więc uważasz że jakby ludzie, których nazywasz mocherami przekazywali pieniądze na... no własnie na co? to w kraju zapanowała by szczęśliwość i ogólny dobrobyt. ci ludzie przekazują przecież swoje pieniądze w postaci podatków na państwo i co? to za mało? starsi ludzie pracowali prawie przez całe swoje życie. i raz, mieli tworzyć ustrój sprawiedliwości społecznej. raz, wolny rynek. więc daj im już spokój i pozwól żeby przeznaczali swoje pieniądze na to co chcą.

Data: 2009-11-04 11:43:50
Autor: boukun
Żebrzą jak nigdy

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcrl0n$n5m$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:
[...]

Na co? Wystarczy, że nie będą omamiani i zaabsorbowani modlitwą, a wtedy będą mieli więcej czasu na skoncentrowanie się nad sprawami przyziemnymi, dotyczącymi ich osobistych problemów,k środowiska ich otaczającego, zaangażowali by się ze swoimi środkami o walkę o swoje prawa, o ppoprawę ich bytu... Ale nie, kościół zawsze stał po stronie władzy i tylko władzy służył i był przeciwko narodowi, zniewolony naród ma służyć władzy i kościół w tym jest władzy pomocny.

boukun

Data: 2009-11-04 11:54:16
Autor: marek czaplicki
Żebrzą jak nigdy
boukun pisze:
[...]

więc ty masz misję żeby ludzi odwracać od kościoła? wyraźnie przecież piszesz żeby ci ludzie przestali się modlić. ja mam za swoich sąsiadów ludzi starszych, młodszych i zupełnie młodych i wszyscy ci ludzie z ogromną życzliwością traktują innych. mnie nie obchodzi na co i na jakie cele przeznaczają swoje pieniądze. ty jak sądzę masz misję dokładnego tłumaczenia wszystkim ludziom jak mają żyć, w co wierzyć, komu ufać. zupełnie jak za komuny :-).

Data: 2009-11-04 12:03:33
Autor: boukun
Żebrzą jak nigdy

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcrmgp$ssn$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:
[...]

Odwracać? Otwieram oczy, przynajmniej staram się zaślepionym umysłom pomóc samodzielnie myśleć. Niech się zastanawiają oco się odlą, do kogo, w imię czego, niech zaczną analizować klepane przez siebie od urodzenia formułki. Tak może mówić tylko osoba ubezwłasnowolniona, że nie obchodzi go, na co są wydawane jego pieniądze, osoba, która jest omotana przez przysłowiowego diabła, którysię cieszy, że wykręcił kolejną owieczkę i może ją zniewalać, za ich własne pieniądze i ich krwawicę. Moja moc w przeciwieństwie od propagandowych środków masowego rażenia, do których należy bz całą pewnością zaliczyć RM, jest żadna, tym bardziej, że RM walczy z narodem tegoż narodu krwawicą i środkami. Krótko, tzw. antysemici szerzą uprzywilejowany semityzm...

boukun

Data: 2009-11-04 12:09:17
Autor: marek czaplicki
Żebrzą jak nigdy
boukun pisze:
[...]

o kurczę. więc mam rację że masz poczucie misji. no cóż pl.soc.religia byłaby odpowiednim miejscem.

Data: 2009-11-04 12:19:46
Autor: boukun
Żebrzą jak nigdy

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcrnct$2d0$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:
[...]

A gdyby nawet, to byłbym mniej uprawniony do tego, niż ojciec Tadeusz Rydzyk? Kreuję swoje myśli tam, gdzie mi wygodnie, a że z religią jakąkolwiek nie wiele mam współnego, unikam jak ognia miejsc religijnych wyznań i kultów...

boukun

Data: 2009-11-04 12:31:05
Autor: marek czaplicki
Żebrzą jak nigdy
boukun pisze:
[...]

więc dlaczego chcesz żeby inni byli tacy jak Ty? unikasz spotykać się z ludźmi we wspólnocie jaką tworzą w rożnych świętych miejscach, a jednocześnie chcesz żeby ludzie przyjęli Twoje wyjaśnienia dotyczące ich wierzeń. chcesz siedzieć u siebie w domu i poprzez internet mówić ludziom co jest dla nich dobre? wyjdź do ludzi. zobacz jacy są różni, jak tworzą poprzez różne wspólne działania - wspólnotę. uważasz że wszyscy słuchacze RM modlą się wyklepanymi formułkami? ja uważam że każdy z ludzi modli się na swój własny sposób, w swoich słowach, które wytwarza w głębi duszy stara się po swojemu rozmawiać z Bogiem.

Data: 2009-11-04 12:37:31
Autor: boukun
Żebrzą jak nigdy

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcrolq$86c$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:
[...]

Gdzie, o czym i z kim? Co ja jehowy czy kapłan katolicki? Za Jezusa też się nie mam... Sam się modliłem do pewnego czasu wyklepanymi formułkami nie zgłębiając ich sensu i stąd wiem, że to idiotyczne zachowanie było... I tyle na ten temat. Gdyby nazwać Boga obraźliwie, zastąpiś słowo Bóg np. wulgarnym słowem, zacząłbyś się zastanawiać, do kogo i o co się modlisz...

boukun

Data: 2009-11-04 12:47:39
Autor: marek czaplicki
Żebrzą jak nigdy
boukun pisze:
Gdzie, o czym i z kim? Co ja jehowy czy kapłan katolicki? boukun
więc powiedz w końcu. kogo chcesz przekonywać? chcesz kogoś przekonać to musisz z nim rozmawiać. inaczej się nie da. jak słusznie zauważyłeś nie jesteś Świadkiem Jehowy, ani kapłanem. oni w większości nie rozmawiają. oni wysyłają tylko swoje stwierdzenia i kwita. dlatego ludzie czasami od nich się odwracają. nie odwracają się od Boga tylko od ludzi, którzy mają być jego ustami ale także i uchem. ludzie ci którZy odwracają się od kapłanów po prostu widzą że nie są wysłuchani. i tak mi się wydaje jest z Tobą.

Data: 2009-11-04 12:49:28
Autor: boukun
Żebrzą jak nigdy

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcrpks$bqe$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:
[...]

Jakiego Boga? Gdyby nie ci świadkowie jehowi i kapłani, nie używałbyś słowa Bóg czy Jahwe, tylko może na ch...
I do ch.. byś się modlił.

boukun

Data: 2009-11-04 23:54:26
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Żebrzą jak nigdy
boukun wrote:

Gdzie, o czym i z kim? Co ja jehowy czy kapłan katolicki? Za Jezusa też
się nie mam... Sam się modliłem do pewnego czasu wyklepanymi formułkami
nie zgłębiając ich sensu i stąd wiem, że to idiotyczne zachowanie było...

A próbowałeś inaczej? Nie paplając formułki, tylko po prostu rozmawiać?

I tyle na ten temat. Gdyby nazwać Boga obraźliwie, zastąpiś słowo Bóg np.
wulgarnym słowem, zacząłbyś się zastanawiać, do kogo i o co się modlisz...

Jaki byłby sens nazywać boga czy bóstwo, w które się wierzy obraźliwie?
--
Pit

Data: 2009-11-05 09:02:46
Autor: boukun
Żebrzą jak nigdy

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:hct0dd$4m5$2news.onet.pl...
boukun wrote:

[...]

No u mnie jeszcze nigdy schizofreni nie zdiagnozowano...

[...]

To może odwrotnie, skoro nie łapiesz, czy też modliłbyś się do słowa bóg, gdyby ono od początku było samo w sobie obraźliwym słowem?

boukun

Data: 2009-11-05 22:45:12
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Żebrzą jak nigdy

boukun wrote:

[...]

To ty nie łapiesz. Nazwać boga obraźliwie, to tak jakby ściągać na siebie
karę boską. Nikt normalny nie mdliłby się do jedynego boga (wstaw sobie
jakiego tam chcesz) obraźliwymi słowami. To po pierwsze.
Po drugie, gdyby bóg nazywał się chuj, słowo chuj nie mogłoby być obraźliwe,
choćby z tej racji, że określałoby osobę wyższą, której godność jest
większa niż godność każdego człowieka. Nazwać kogoś chujem byłoby wiec
zaszczytem, nie obrazą.

--
Pit

Data: 2009-11-04 11:44:51
Autor: boukun
Żebrzą jak nigdy

boukun pisze:
[...]

Poza tym, oni przeznaczają pieniądze nie na to, co chcą, tylko na to, co im wciska się na siłę!!! Są omamienia, naćpani...

boukun

Data: 2009-11-04 23:56:09
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Żebrzą jak nigdy
boukun wrote:

Poza tym, oni przeznaczają pieniądze nie na to, co chcą, tylko na to, co
im wciska się na siłę!!! Są omamienia, naćpani...

Ty po prostu materialista jesteś. "Pierdolony materialista" jak Cię nazwał
kiedyś Vicu.
--
Pit

Data: 2009-11-05 09:05:03
Autor: boukun
Żebrzą jak nigdy

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:hct0gk$4m5$3news.onet.pl...
boukun wrote:

[...]

To jak nazwać tych naciągaczy i oszustów, którzy ludzi nazywają materialistami, jak ci nie chcą na nich płacić haraczu? Dobroczyńcami? Po co im pieniądze od biednych "materialistów"?

boukun

Data: 2009-11-03 23:45:38
Autor: zw
Żebrzą jak nigdy
Wiara, a wyłudzanie od ciemnych ludzi pieniędzy to dwie różne rzeczy. Rzecz w tym, że im więcej ludzi daje się zwieść i przykłada rękę do ciemnogrodu, tym gorzej dla całej Polski i wszystkich Polaków. Im większy ciemnogród, tym gorzeju żyje się wszystkim pośród ciemnoty i zacofania, im biedniejszy naród, tym biedniejsza jednostka. W takim zataczającym się kole ciemnoty nie sposób kraju dźwignąć i stworzyć ludziom ludzkie warunki bytu.

boukun

No jasne!
Ciemnogród to ciemnota i zacofanie i biedniejszy naród i biedniejsza jednostka.
Kraju nie sposób dźwignąć i stworzyć ludzkie warunki bytu.
Jasnogród, to oświecenie i postęp i bogatszy naród i bogatsza jednostka i kraj podźwignięty i ludzie mają stworzone ludzkie warunki bytu.

Gdzie tak jest?
Wskaż mi jakiś kraj na ziemi, gdzie tak właśnie jest !
Holandia?
Dlaczego zatem nie można jeść tego, co tam się wyprodukuje?
Dlaczego po zdrowe jedzenie przyjeżdżasz do Polski?
Dlaczego wstrzymują Ci, rękę, kiedy próbujesz jeść ich produkty i mówią nie, bo to na sprzedaż?
Dlaczego tylu boi się tam lekarza?
Jasnogród? Postęp?
Pozdr.
zw

Data: 2009-11-04 01:00:11
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Żebrzą jak nigdy
zw wrote:

Gdzie tak jest?
Wskaż mi jakiś kraj na ziemi, gdzie tak właśnie jest !

W boukunistanie od poniedziałku do piątku, bo w soboty frau bekonowa z
Reichu dodom zjeżdża i wałkiem od ciasta cały ciemnogród nazad w obejściu
przywraca. I tak on trwa tam aż do samej niedzieli, dopóki bekon pod rękę z
frau bekonową i za rękę z juniorem z nieszporów nie wrócą i frau bekonową
zuriick do Raichu nie odeślą. ;)
--
Pit

Data: 2009-11-04 10:58:07
Autor: boukun
Żebrzą jak nigdy

Użytkownik "zw" <zzwar@o2.pl> napisał w wiadomości news:hcqbqc$q76$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Polska i zdrowe jedzenie? Ty chyba byłeś ostatnie 20 lat zamrożony. W TESCO? Zdrowe jedzenie to u nas było tylko w PRLu.. Przespałeś ostatnio długi okres...

boukun

Żebrzą jak nigdy