Żebrzą jak nigdy

Data: 2009-11-03 12:18:01
Autor: Antenka
Żebrzą jak nigdy
On 3 Lis, 20:07, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Dzisiaj w RM płakali, że tak źle u nich z funduszami to jeszcze nigdy nie było i
prosili, żeby dawać datki i nie mówić, że potem, bo potem znaczy nigdy.
Słuchasz, wierzysz, a czy wspierasz?

A wcześniej było o ewangelizacji wiary przez dzieci, takie to było słodkie tego
słuchać, jak dzieci najpierw były poddawane praniu mózgów, a potem same wysyłane
były nakłaniać dorosłych by wierzyli w Jezuska, który... był tym..., który
głosił słowo boże pośród narodu wybranego!

A teraz, mohery z Polski muszą wierzyć w jeden, jedyny naród wybrany, któremu
mają służyć i wspierać go w dwójnaki sposób i płacić z każdej strony i dziękować
jeszcze, że w ogóle żyją..., że bóg był taki dla nich łaskawy i pozwolił być
niewolnikiem na ziemi...

boukun

No właśnie, boukun nie zaglądaj do kieszeni katolików, którzy łożą na
RM - to nie twoja sprawa. Mnie na ten przykład zupełnie  nie
interesuje to, czy dajesz na łowsika czy też nie.

Antenka

Data: 2009-11-04 08:29:22
Autor: Polok_Prawdziwy
Żebrzą jak nigdy
No właśnie, boukun nie zaglądaj do kieszeni katolików, którzy łożą na
RM - to nie twoja sprawa. Mnie na ten przykład zupełnie  nie
interesuje to, czy dajesz na łowsika czy też nie.

Wyfrustowałaś siem dzisioj AMTENKO...?

- cosik misiem zdowo, ze staremu wstanońć niechcioł, bo FANDZOLIć pocynos...

Łowsik niewtyko do pańctwowych instytucjuw (policjo, psedskola, skoły, wojsko i
wielawiela inksych!) swojich DARMOZJADUW, wture niedość, ze łod nojwceśniejsych
lot polcki Narud imdoktrynujom, to krocie na siebie płacić wymagajom...!

Data: 2009-11-03 23:52:22
Autor: Antenka
Żebrzą jak nigdy
On 4 Lis, 08:29, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
> [...]

lot polcki Narud imdoktrynujom, to krocie na siebie płacić wymagajom....!

Ale rozpija najmłodsze pokolenie, przymyka oko na ćpanie, propaguje
destrukcyjne sekty i wpaja młodzieży antywartości. Dlaczego? Bo w
gruncie rzeczy ma tę młodzież głęboko w czterech literach. On i jego
famuła spijają śmietanę i gra muzyka. Dla mnie to pożyteczny i nie
taki znów idiota, raczej "pożyteczny cwaniak", za którym stoi bliżej
nieokreślona "mafia".
"Cel uświęca środki"? No właśnie, cel jest jeden zarobić dla swoich
mocodawców i dostać za to swoją działkę.Absolutnie nie wierzę w
szczere intencje łowsika. Ode mnie nie dostanie ani złamanego grosza.

Antenka

Data: 2009-11-04 09:33:05
Autor: Polok_Prawdziwy
Żebrzą jak nigdy

> [...]

mocodawców i dostać za to swoją działkę.Absolutnie nie wierzę w
szczere intencje łowsika. Ode mnie nie dostanie ani złamanego grosza.

Uchmmmm....

- a zwidy, śniki i jasnowidzynia tes miewos...?

Musiałabyś ŁOJDYREKTOROWI zwiezyć siem ztego, toby ciem w RM wylansowoł...

Mogłabyś, jak naso Hachulsko Ginia znachorkom łostać...

Mozebyś i na nacelnego MAGA u Poznania awansowała...!

PS - jeśliś naprowdem Marynom jest (tom ze zdjeńcia), to nieskoda citak sparki
sanować wimiem wyemigowanych gupot...?

Data: 2009-11-04 01:05:43
Autor: Antenka
Żebrzą jak nigdy
On 4 Lis, 09:33, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:

> [...]

Mozebyś i na nacelnego MAGA u Poznania awansowała...!

PS - jeśliś naprowdem Marynom jest (tom ze zdjeńcia), to nieskoda citak sparki

Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Świnia! :-E

Antenka