Żeby Kościół przestał być Kościołem

Data: 2014-08-10 15:36:20
Autor: Patriota
Żeby Kościół przestał być Kościołem
W dniu 2014-08-09 20:43, abc pisze:
Ksiądz Wojciech Lemański

No i jakby nie było, Kościół przestaje być Kościołem, i to nie tylko za sprawą takich płotek jak ks. Lemański, a najwyższych czynników.Najwyższy kapłan niszczy życie jednemu ze swoich podwładnych jeszcze przed oficjalnym wyrokiem sądu. Agdzie to miejsce na miłość i wybaczanie?

Data: 2014-08-10 18:18:59
Autor: abc

Użytkownik "Patriota" <real@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Bergoglio był dobry jako proboszcz Buenos Aires, ale papiestwo to jednak
trudna sprawa i go przerasta.

Data: 2014-08-11 14:50:45
Autor: pulsar
W dniu 2014-08-10 18:18, abc pisze:

Bergoglio był dobry jako proboszcz Buenos Aires, ale papiestwo to jednak
trudna sprawa i go przerasta.

I myślisz, że to my tutaj, na tej zacnej grupie
wyznaczyliśmy takiego 'niedorostka' na tego waszego
Franciszka ? Oj, chyba źle adresujecie wasze modły...

Data: 2014-08-12 09:38:59
Autor: Patriota
W dniu 2014-08-11 14:50, pulsar pisze:
[...]

Omylność ludzka. Nawet w Piśmie Świętym jest o tym sporo.

Data: 2014-08-11 21:10:28
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 10 sierpnia 2014 18:18:

[...]

To co? Kardynałowie się pomylili? Wysoko mierzysz. Można i iść dalej kto natychał kardynałów?
--
Pozdrawiam, Marek.

Data: 2014-08-11 07:17:07
Autor: pulsar
W dniu 2014-08-10 15:36, Patriota pisze:

[...]

Wręcz przeciwnie, Kościół zawsze był i jest taki sam.
To firma nastawiona na zysk, zręcznie operująca 'kijem'
i 'marchewką'... miłość, wybaczanie i inne wzniosłe słowa
ma wyłącznie w kazaniach, katechizmach czy encyklikach.
A jego 'urzędnicy' wszyscy są tacy sami, proboszcz,
biskup czy papież, bez znaczenia, dla nich liczy się
tylko korzyść, dla siebie, dla firmy...!

Data: 2014-08-12 09:39:32
Autor: Patriota
W dniu 2014-08-11 07:17, pulsar pisze:
[...]

A jednak propaguje rzeczy którym normalny człowiek może tylko przyklasnąć. I lepiej na tym się skupić.

Żeby Kościół przestał być Kościołem