Zęby Pawła Grasia

Data: 2010-10-23 19:05:58
Autor: u2
Zęby Pawła Grasia
... są w fatalnym stanie. Niech szybko uda się do stomatologa. Właśnie
obejrzałem jego zębiczną wypowiedź w Wiadomościach.

Data: 2010-10-23 11:21:03
Autor: magdaverakosiorek
Zęby Pawła Grasia
On Oct 23, 12:05 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. są w fatalnym stanie. Niech szybko uda się do stomatologa. Właśnie
obejrzałem jego zębiczną wypowiedź w Wiadomościach.

Co prawda to prawda. Nie to co uzebienie naszego kochanego Pana
Prezesa Kaczynskiego.
Gras do dymisji!
magdavera

Data: 2010-10-23 20:13:58
Autor: pluton
Zęby Pawła Grasia
.. są w fatalnym stanie. Niech szybko uda się do stomatologa. Właśnie
obejrzałem jego zębiczną wypowiedź w Wiadomościach.

Zapomniales dodac, ze to calkowicie dyskwalifikuje komoruskiego
jako prezydenta , ktory  powinien natychmiast abdykowac, aby zrobic miejsce
dla jedynego prawowitego Jaroslawa Wielkiego.

Nullification

Data: 2010-10-23 20:20:03
Autor: u2
Zęby Pawła Grasia
W dniu 2010-10-23 20:13, pluton pisze:
.. sÂą w fatalnym stanie. Niech szybko uda siĂŞ do stomatologa. WÂłaÂśnie
obejrzaÂłem jego zĂŞbicznÂą wypowiedÂź w WiadomoÂściach.

Zapomniales dodac, ze to calkowicie dyskwalifikuje komoruskiego
jako prezydenta , ktory  powinien natychmiast abdykowac, aby zrobic miejsce
dla jedynego prawowitego Jaroslawa Wielkiego.

Bronek nie tylko nosi sztuczną szczękę, ale również okulary co by, od
razu, zdyskwalifikowało go jako prezia w hameryce.

Co do Jarkacza to również nie wygląda najlepiej, ale zdecydowanie lepiej
prezentuje się od Bronka. Takie jest moje zdanie.

Data: 2010-10-23 20:58:32
Autor: pluton
Zęby Pawła Grasia
> [...]

Bronek nie tylko nosi sztuczną szczękę, ale również okulary co by, od
razu, zdyskwalifikowało go jako prezia w hameryce.

Natomiast wariat w hameryce moglby co najwyzej roznosic gazety.

Co do Jarkacza to również nie wygląda najlepiej, ale zdecydowanie lepiej
prezentuje się od Bronka. Takie jest moje zdanie.

No skoro prezentuje sie lepiej, to ew. moglby rozwozic pizze.

Nullification

Data: 2010-10-23 21:22:01
Autor: zinek
Zęby Pawła Grasia

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cc315ff$0$27039$65785112news.neostrada.pl...
.. są w fatalnym stanie. Niech szybko uda się do stomatologa. Właśnie
obejrzałem jego zębiczną wypowiedź w Wiadomościach.

jak mu sponsor od willi w korej mieszka fundnie - to pojdzie - na razie go jako ministra nie stac ....

Zęby Pawła Grasia