[kronika2prl] Żeby haki produkowałosi ę lepiej. Na wszystkich.

Data: 2010-02-24 08:31:51
Autor: Andrzej Lawa
[kronika2prl] Żeby haki produkowałosi ę lepiej. Na wszystkich.
mi pisze:

Polecam jednak cało¶ć, bo wielu interesuj±cych w±tków nie da się stre¶cić.

Znam podobn± sprawę. Mniejszego kalibru, więc przeszło ulgowo.

No i teraz quiz. Je¶li tak perfidnie i bez misternej intrygi został oskarżony
policjant to jak wielu zwykłych niewinnych obywateli chodzi z wyrokami skazuj±cymi?

A. sporo
B. wielu, bardzo wielu
C. w cholerę i jeszcze trochę

Stawiałbym na A, bo (mam nadzieję) B i C to przesada.

D. to jeszcze naiwnie kto¶ wierzy w sprawiedliwo¶ć w II PRL?

Naiwniacy.

Panuje korupcja, niekompetencja, bezkarno¶ć... Aż do czasu jak ludzie
zaczn± się burzyć i zaczn± kręcić konopne sznury.

Data: 2010-02-24 07:34:33
Autor: jureq
[kronika2prl] Żeby haki produkowałosię lepiej. Na wszystkich.
Dnia Wed, 24 Feb 2010 08:31:51 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

Panuje korupcja, niekompetencja, bezkarność... Aż do czasu jak ludzie
zaczną się burzyć i zaczną kręcić konopne sznury.

Nie przypominam sobie z lekcji historii żadnej rewolucji, która spowodowałaby wzrost praworządności.

Data: 2010-02-24 08:41:17
Autor: Andrzej Lawa
jureq pisze:
[...]

Bo zawsze wkręcała się w nią agentura aktualnego reżimu.

Albo obcego.

Data: 2010-02-24 08:33:19
Autor: SzalonyKapelusznik
Żeby haki produkowałosięlepiej. Na wszystkich .
On 24 Lut, 08:41, Andrzej Lawa <alawa_n...@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
wrote:
jureq pisze:

> Nie przypominam sobie z lekcji historii żadnej rewolucji, która
> spowodowałaby wzrost praworz±dno¶ci.

Bo zawsze wkręcała się w ni± agentura aktualnego reżimu.

Albo obcego.

No nie wiem, Rewolucja Francuska na pewno zmniejszyla ilosc rzadowych
przekretow. ;)

[kronika2prl] Żeby haki produkowałosi ę lepiej. Na wszystkich.