Zeby jako atrybut pracobiorcy

Data: 2009-11-20 06:57:06
Autor: fatso
Zeby jako atrybut pracobiorcy
Sciagniete z zaprzyjaznionej tzw Sciepy, najlepszej polskiej grupy traktujacej na ogol o Zydach:

Basia wrote:

Eurupa pelna geba, mozna powiedziec!

Basia
Panie Basia,

*  Lady Ashton to zadna arystokratka tylko angielska klempa co sie zalapala na tzw Dameship
z nadania premiera. Podobnie jak Zyd Lord Mandelson, znany inaczej jako Ksiaze Ciemnosci- to taki
lord jak ja chinski mandaryn.

** zeby Anglikow to temat sam w sobie. Czlowiek z Ameryki tego nie jest w stanie zrozumiec bo u was
kazda panienka ma klawiature niczym w fortepianie. Lecielismy niedawno z Mondrusia American Airlines
do Chicago. Na pokladzie krolowala amerykanska klempa, pewnie na drugach bo nader chuda jak na moj polski
gust. Ale za to jama gebowa permanentnie rozwarta w usmiechu a tam w srodku zeby jak marzenie. Jakies takie
duze jak u konia, rowne niczym szereg chinskich zolnierzy(oni ich musztruja sznurkiem, widzialem na zdjeciu)..
No i tak biale ze lsnia jak diamenty.  Oboje komentowalismy z podziwem. Tak jak kurwa krecac pizda demonstruje
swoje walory, tak amerykanska stewardessa rozdziawiala pysk wiedzac ze Angielka ze swom uzebieniem nie mialaby
co tam robic. Ja osobiscie nie dalbym takiej gorgonie obciagac mego pracia. Balbym sie, ze jednym klapnieciem niczym
pirania ona mi chuja odgryzie.

fatso

Data: 2009-11-20 08:15:20
Autor: skippy
Zeby jako atrybut pracobiorcy

Uzytkownik "fatso"
Basia wrote:

[...]

i to jest honor:)

Data: 2009-11-20 21:21:10
Autor: marfi
Zeby jako atrybut pracobiorcy
Uzytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisal w wiadomosci news:he5fma$p1a$1news.onet.pl...

Uzytkownik "fatso"
Basia wrote:

[...]

  A ja myslalem, ze strach (uzasadniony IMO) :)

--
marfi

Data: 2009-11-20 08:18:50
Autor: george

Basia wrote:

[...]

ale za to jakby miala srebrne ... :)
george

Data: 2009-11-20 03:31:45
Autor: fatso
On Nov 20, 7:18 am, "george" <george...@vp.pl> wrote:
"fatso" <fatso60...@ntlworld.com> wrote in message

> [...]

> co tam robic. Ja osobiscie nie dalbym takiej gorgonie obciagac mego
> pracia. Balbym sie, ze jednym klapnieciem niczym

w tych filmach z Bondem grywal amerykanski aktor-olbrzym z metalowymi
zebami- straszny.
A co do piranii i ich zebiastych zdolnosci to ja mam osobiste
obserwacje. Przez pare lat
pomieszkiwali u mnie zgodnie Stalin i Lenin, obaj w jednym domku stali
nie gryzac sie wcale po bokach.
Zywilem ich bekonem, kielbaskami i kostkami miesa z kurczaka. Pewnego
razu zachorowala w innym akwarium
zlota rybka. I ja ja wylowilem, taka slaniajaca sie w drodze, niczym
pijak polski. Wrzucilem przywodcom
Rewolucji. Podplynal Stalin i jednym klapnieciem zjadl pol rybki.
Druga polowa, odcieta jak nozem splynela powoli do dna. Lenin polknal
za jednym razem, beknal i pewnie powiedzial Spasiba. Moze i pierdnal
ale nie slyszalem.

Data: 2009-11-20 20:29:25
Autor: Hibernatus
Zeby jako atrybut pracobiorcy
Jedna uwaga do chinskich so?datów. Oni nie sa; tresowani sznurkiem tylko drutem. Sznurek jest kiepskim przewodnikiem.
H.