Żeby nie płacić OC za nieużywany samochód

Data: 2009-10-18 21:48:19
Autor: Piotrek
Żeby nie płacić OC za nieużywany samochód
Użytkownik "Yarcioo" <yarcioo@wp.pl> napisał w wiadomości news:hbfn00$i9h$1atlantis.news.neostrada.pl...
Mam Poloneza, który ma dla mnie wartość sentymentalną :) i nie chcę go złomować ale też nie zamierzam nim jeździć.
Chciałbym zachować go dla wnuków :)

Okazuje się jednak, że muszę płacić OC !!!

wyrejestruj go i przestań płacić

Piotrek

Data: 2009-10-18 12:58:59
Autor: Sarpedon
On 18 Paź, 21:48, "Piotrek" <beztegolangol...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
> złomować ale też nie zamierzam nim jeździć.
> Chciałbym zachować go dla wnuków :)
> Okazuje się jednak, że muszę płacić OC !!!

a czy czasem nie trzeba wowczas przedstawic albo dowodu sprzedazy,
albo zlomowania?

Data: 2009-10-18 22:03:05
Autor: Piotrek
Żeby nie płacić OC za nieużywany samochód
Użytkownik "Sarpedon" <krzysztof.schutz@gmail.com> napisał w wiadomości news:1a2dc205-8a42-457b-a950-a1dc086227ddg23g2000yqh.googlegroups.com...
u mnie na osiedlu stoja takie wraki, zajmując miejsce na parkingach niestrzeżonych
spółdzielnia twierdzi, że są nie do ruszenia

Piotrek

Data: 2009-10-19 06:41:50
Autor: yarcioo
Piotrek pisze:
[...]

i firma ubezpieczeniowa przyśle mi z jakiś czas wezwanie do zapłaty należności głównej i odsetek, a potem komornika?
:)

Dziękuję.

Data: 2009-10-19 21:50:54
Autor: SDD

Użytkownik "yarcioo" <yaecioo@wp.pl> napisał w wiadomości news:hbgrad$ma1$1nemesis.news.neostrada.pl...

i firma ubezpieczeniowa przyśle mi z jakiś czas wezwanie do zapłaty należności głównej i odsetek, a potem komornika?

Nie no, jesli *uda* sie wyrejestrowac - czyli np. na szrocie przyjmia kawalek blachy z nabitym numerem nadwozia jako caly samochod, to firma ubezpieczeniowa nie bedzie sie rzucac.

A ciekawe, czy jakby zrobic taki myk, zeby go sprzedac jakiemus Rosjaninowi czy innemu Gruzinowi - a w rzeczywistosci zostawic. Moe to by bylo wyjscie. Oczywiscie i w jednym przypdku i w drugim juz tego auta nigdy w PL nei zarejestrujesz - chyba, ze cos pookombinujesz i zrobisz np. z dwoch jeden .

Pozdrawiam
SDD

Żeby nie płacić OC za nieużywany samochód