Żeby nie płacić OC za nieużywany samochód

Data: 2009-10-18 22:22:40
Autor: Baczek
Żeby nie płacić OC za nieużywany samochód
Mam Poloneza, który ma dla mnie wartość sentymentalną :) i nie chcę go złomować ale też nie zamierzam nim jeździć.
Chciałbym zachować go dla wnuków :)

Okazuje się jednak, że muszę płacić OC !!!

Nie chcę sporządzać fikcyjnej umowy sprzedaży z nieboszczykiem więc zastanawiam się:

Legalnie to tylko jako zabytek mozesz miec auto i nie placic OC.

Żeby nie płacić OC za nieużywany samochód