Żeby nie płacić OC za nieużywany samochód

Data: 2009-10-22 01:01:06
Autor: Piotrek
Żeby nie płacić OC za nieużywany samochód
Użytkownik "Yarcioo" <yarcioo@wp.pl> napisał w wiadomości news:hbfn00$i9h$1atlantis.news.neostrada.pl...
Mam Poloneza, który ma dla mnie wartość sentymentalną :) i nie chcę go złomować ale też nie zamierzam nim jeździć.
Chciałbym zachować go dla wnuków :)

Okazuje się jednak, że muszę płacić OC !!!

IMO oddać "na szrot", wziąć kwit a potem "odkupić" w całości

Piotrek

Data: 2009-10-22 06:06:14
Autor: spp
Piotrek pisze:

Chciałbym zachować go dla wnuków :)

Okazuje się jednak, że muszę płacić OC !!!

IMO oddać "na szrot", wziąć kwit a potem "odkupić" w całości

Ale już nigdy go nie zarejestruje. A chciał dla wnuków. :)

--
spp

Data: 2009-10-21 23:08:43
Autor: witek
spp wrote:
Piotrek pisze:

Chciałbym zachować go dla wnuków :)

Okazuje się jednak, że muszę płacić OC !!!

IMO oddać "na szrot", wziąć kwit a potem "odkupić" w całości

Ale już nigdy go nie zarejestruje. A chciał dla wnuków. :)

A wnuki to będą miały ciężko gdzieś.

Data: 2009-10-22 06:15:25
Autor: Liwiusz
spp pisze:
Piotrek pisze:

Chciałbym zachować go dla wnuków :)

Okazuje się jednak, że muszę płacić OC !!!

IMO oddać "na szrot", wziąć kwit a potem "odkupić" w całości

Ale już nigdy go nie zarejestruje. A chciał dla wnuków. :)

   Więcej optymizmu - jak wnuki dorosną, to zapewne ZUS i system finansowy państwa dawno zbankrutuje, co otwiera szansę na jakieś normalne rządy i wolną Polskę :) Postęp ograniczania swobód, rozrostu biurokracji i podatków nie może być przecież nieskończony. W końcu przychodzi rewolucja albo wojna i wtedy nikt nie przejmuje się takimi bzdetami, jak zakazy rejestracji wyrejestrowanych samochodów.

--
Liwiusz

Data: 2009-10-21 23:42:05
Autor: witek
Liwiusz wrote:

  Więcej optymizmu - jak wnuki dorosną, to zapewne ZUS i system finansowy państwa dawno zbankrutuje, co otwiera szansę na jakieś normalne rządy i wolną Polskę :)

popatrz na historię Polski
od podziału dzielnicowego, przez liberum veto, rozbiory itd.

Jak było kiedyś jest dokładnie tak samo teraz
Polacy jednoczą się tylko wtedy kiedy są trzymani krótko za uzdę.
W każdej innej sytuacji wyrżną się sami na wzajem.
szan na normalne rządy w Polsce nie widzę. Chyba, że w postaci dyktatury.

Data: 2009-10-26 03:25:45
Autor: Bond Piotr Bond
On 22 Paź, 05:42, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
Liwiusz wrote:

> [...]

W każdej innej sytuacji wyrżną się sami na wzajem.
szan na normalne rządy w Polsce nie widzę. Chyba, że w postaci dyktatury.

ja pitole ale tu specjalisty szok!
przerabiałem, nie trzeba nic wyrejestrowywać,
jeśli przez rok nie zapłacisz obowiazek firmy OC znika

i masz u siebie wehikuł i nie musisz nic robic , karę moga dac tylko
wtedy gdy jest obowiązek, po roku go nie ma, a przez pierwszy rok
raczej nie zgłosza, popytaj o źródla najlepiej u znajomego z firmy
ubezpieczeniowej

Żeby nie płacić OC za nieużywany samochód