Żeby tylko Antonio M....

Data: 2010-10-09 13:17:56
Autor: Grzegorz Z.
Żeby tylko Antonio M....
....nie zobaczył tego filmiku na którym widać jak samolot ląduje bez
skrzydła:

http://www.snopes.com/photos/airplane/onewing.asp

:)))))))))

--
Gdyby nie radio maryja człowiek nigdy by się nie dowiedział jak wiele
pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie.

Data: 2010-10-09 13:55:24
Autor: heÂŽsk
Żeby tylko Antonio M....
On Sat, 9 Oct 2010 13:17:56 +0200, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

...nie zobaczył tego filmiku na którym widać jak samolot ląduje bez
skrzydła:

http://www.snopes.com/photos/airplane/onewing.asp

:)))))))))

 zwolennikom teorii a. macierewicza polecam:

http://zagadkiswiata.prv.pl/katastrofylotnicze.html

Data: 2010-10-09 20:17:07
Autor: Kaczysta
Żeby tylko Antonio M....

wrote:

[...]

Bardzo ciekawe sa tam szczegóły na temat katastrofy "Kościuszki". Tam po uderzeniu wybuchł pożar. Samolot prezydencki zaś znacznie łagodniej spotkał się z ziemią niż "Kościuszko" - i datego chyba pożar nie wybuchł (w relacjach wszyscy mówią o ogromnej ilości beznyzny lotniczej w miejscu katastrofy, a więc nie było pożaru - jak pokazuje materiał TV w kilkanaście minut po katastrofie samolotu z prezydentem były tylko niewielkie ogniska poażarowe). Co ciekawe - lekarki pogotowia mówiły dzisiaj leżacych wszędzie poszarpanych ciałach ofiar - a na zdjęciach TV nie widać jakoś tych ciał. Przecież w momencie lądowania pasażerowie siedzą w fotelach i maja zapięte pasy - to skąd zwały poszarpanych ciał? Wyrwało ich z foteli i pasy spowodowały pocięcie tcyh ciał? Czy istnieje fotograficzna dokumentacja miejsca katastrofy samolotu pod Smoleńskiem? Cały obszar powinien być starannie obfotografowany, na tych zdjęciach powinny być te ciała widocznie. Na miejscu katastrofy "Kościuszki", który walną w ziemie ze znacznie większą prędkością duża część ofiar znaleziono przypiętych pasami do foteli. Samolot pod Smoleńskiem rozleciał się zaś w drobny mak. Bajki, że padał na plecach, które mają słąbszą konstrukcję jest wierutnym kłamstwem: konstrukcja kadłuba jest w każdym miejscu jednakowo mocna.
AZ

Data: 2010-10-09 14:03:12
Autor: u2
Żeby tylko Antonio M....
W dniu 2010-10-09 13:17, Grzegorz Z. pisze:
...nie zobaczył tego filmiku na którym widać jak samolot ląduje bez
skrzydła:

Polski pilot wyląduje nawet na drzwiach od stodoły.

Data: 2010-10-09 14:04:02
Autor: Grzegorz Z.
Żeby tylko Antonio M....

W dniu 2010-10-09 13:17, Grzegorz Z. pisze:
...nie zobaczył tego filmiku na którym widać jak samolot ląduje bez
skrzydła:

Polski pilot wyląduje nawet na drzwiach od stodoły.

A rosyjski nawet w lesie.

Data: 2010-10-09 14:05:26
Autor: u2
Żeby tylko Antonio M....
W dniu 2010-10-09 14:04, Grzegorz Z. pisze:

[...]

A ruscy spadochroniarze na niskich wysokościach (do 200m) skaczą bez
spadochronów.

Data: 2010-10-09 14:09:13
Autor: Grzegorz Z.
Żeby tylko Antonio M....

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/rosja-tu-154-wyladowal-w-lesie-to-cud,1529089

Data: 2010-10-09 14:15:21
Autor: Grzegorz Z.
Żeby tylko Antonio M....

[...]

Nie Tuska tylko Rosjanie są lepszymi pilotami od polaków.

Data: 2010-10-09 14:18:19
Autor: u2
Żeby tylko Antonio M....
W dniu 2010-10-09 14:15, Grzegorz Z. pisze:
Cud Tuska.
Nie Tuska tylko Rosjanie są lepszymi pilotami od polaków.

Nie pierdol.

Data: 2010-10-09 14:19:20
Autor: Grzegorz Z.
Żeby tylko Antonio M....

W dniu 2010-10-09 14:15, Grzegorz Z. pisze:
Cud Tuska.
Nie Tuska tylko Rosjanie są lepszymi pilotami od polaków.

Nie ....

Uważaj bo i na ciebie doniesie.

Data: 2010-10-09 14:21:21
Autor: u2
Żeby tylko Antonio M....
W dniu 2010-10-09 14:19, Grzegorz Z. pisze:

W dniu 2010-10-09 14:15, Grzegorz Z. pisze:
Cud Tuska.
Nie Tuska tylko Rosjanie są lepszymi pilotami od polaków.

Nie ....

Uważaj bo i na ciebie doniesie.

Bęcwale, Polacy pisze się z dużej litery.

Data: 2010-10-09 14:22:38
Autor: Grzegorz Z.
Żeby tylko Antonio M....

[...]

Chciałem pokazać moją pogardę dla polaków.

Data: 2010-10-09 14:27:55
Autor: u2
Żeby tylko Antonio M....
W dniu 2010-10-09 14:22, Grzegorz Z. pisze:
Bęcwale, Polacy pisze się z dużej litery.
Chciałem pokazać moją pogardę dla polaków.

No to spierdalaj z polskiej grupy, bęcwale.

Data: 2010-10-09 14:30:14
Autor: Grzegorz Z.
Żeby tylko Antonio M....

W dniu 2010-10-09 14:22, Grzegorz Z. pisze:
Bęcwale, Polacy pisze się z dużej litery.
Chciałem pokazać moją pogardę dla polaków.

No to .... z polskiej grupy, bęcwale.

Jakbym napisał że kocham polaków to byś stwierdził że jestem gejem.

Data: 2010-10-09 14:32:00
Autor: u2
Żeby tylko Antonio M....
W dniu 2010-10-09 14:30, Grzegorz Z. pisze:
Jakbym napisał że kocham polaków to byś stwierdził że jestem gejem.

Sądzisz innych po sobie, bęcwale.

Data: 2010-10-09 14:37:19
Autor: Grzegorz Z.
Żeby tylko Antonio M....

W dniu 2010-10-09 14:30, Grzegorz Z. pisze:
Jakbym napisał że kocham polaków to byś stwierdził że jestem gejem.

Sądzisz innych po sobie, bęcwale.

Zawsze mogłeś gorzej wybrać i zacząc cytować np. neka albo mutę.

Data: 2010-10-09 14:54:56
Autor: raff
Ĺťeby tylko Antonio M....
W dniu 2010-10-09 14:22, Grzegorz Z. pisze:
Bęcwale, Polacy pisze się z dużej litery.
Chciałem pokazać moją pogardę dla polaków.

No a my pokazujemy nasza pogarde wobec ciebie, pedale.

R.

Data: 2010-10-09 14:58:55
Autor: u2
Żeby tylko Antonio M....
W dniu 2010-10-09 14:54, raff pisze:
W dniu 2010-10-09 14:22, Grzegorz Z. pisze:
Bęcwale, Polacy pisze się z dużej litery.
Chciałem pokazać moją pogardę dla polaków.

No a my pokazujemy nasza pogarde wobec ciebie, pedale.

Serio, jest cyklistą ? To dlatego wywalili go z Sekty Świadków Jehowy ?

Data: 2010-10-09 16:42:59
Autor: Grzegorz Z.
Ĺťeby tylko Antonio M....

W dniu 2010-10-09 14:22, Grzegorz Z. pisze:
Bęcwale, Polacy pisze się z dużej litery.
Chciałem pokazać moją pogardę dla polaków.

No a my pokazujemy nasza pogarde wobec ciebie, geju.

Ile jeszcze razy trzeba wam powtarzać że nie jestem gejem?

Data: 2010-10-09 17:15:57
Autor: u2
Żeby tylko Antonio M....
W dniu 2010-10-09 16:42, Grzegorz Z. pisze:
No a my pokazujemy nasza pogarde wobec ciebie, geju.
Ile jeszcze razy trzeba wam powtarzać że nie jestem gejem?

To kim jesteś ?

Data: 2010-10-09 19:26:31
Autor: awe
Żeby tylko Antonio M....

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cb0872e$0$22815$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-09 16:42, Grzegorz Z. pisze:
No a my pokazujemy nasza pogarde wobec ciebie, geju.
Ile jeszcze razy trzeba wam powtarzać że nie jestem gejem?

To kim jesteś ?
-- -- -- -- -
pedalem?
awe

Data: 2010-10-09 20:38:32
Autor: D. J. MC Donald Musk
Żeby tylko Antonio M....

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:12p62hdnju5dx$.9er8wlzsnp1i$.dlg40tude.net...

[...]

nie musisz powtarzac. I takj wszyscy wiedza,z e jestes....

Data: 2010-10-09 20:51:52
Autor: raff
Ĺťeby tylko Antonio M....
[...]

Ma Porsche w garazu ?

Nie ? No to zwykly pedal.

R.

Data: 2010-10-09 20:57:02
Autor: raff
Ĺťeby tylko Antonio M....
[...]

Ale zauwazcie jak pedal zmienia obrazliwe wg niego "pedale" na "geju".

Nie lubi pedalisko, oj nie lubi...

R.

Data: 2010-10-09 15:20:23
Autor: rAzor
Żeby tylko Antonio M....
Darz bór! Użytkownik... he he - Grzegorz Z. raczył napisać:

Cud Tuska.

Nie Tuska tylko Rosjanie są lepszymi pilotami od polaków.

Gówno prawda! Oni nie potrafią latać na drzwiach od stodoły.
--
*...because, this time is all you have...*

Żeby tylko Antonio M....