Żeby tylko Antonio M....

Data: 2010-10-09 14:03:12
Autor: u2
Żeby tylko Antonio M....
W dniu 2010-10-09 13:17, Grzegorz Z. pisze:
...nie zobaczył tego filmiku na którym widać jak samolot ląduje bez
skrzydła:

Polski pilot wyląduje nawet na drzwiach od stodoły.

Data: 2010-10-09 14:04:02
Autor: Grzegorz Z.
Żeby tylko Antonio M....

W dniu 2010-10-09 13:17, Grzegorz Z. pisze:
...nie zobaczył tego filmiku na którym widać jak samolot ląduje bez
skrzydła:

Polski pilot wyląduje nawet na drzwiach od stodoły.

A rosyjski nawet w lesie.

--
Gdyby nie radio maryja człowiek nigdy by się nie dowiedział jak wiele
pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie.

Data: 2010-10-09 14:05:26
Autor: u2
Żeby tylko Antonio M....
W dniu 2010-10-09 14:04, Grzegorz Z. pisze:

[...]

A ruscy spadochroniarze na niskich wysokościach (do 200m) skaczą bez
spadochronów.

Data: 2010-10-09 14:09:13
Autor: Grzegorz Z.
Żeby tylko Antonio M....

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/rosja-tu-154-wyladowal-w-lesie-to-cud,1529089

Data: 2010-10-09 14:15:21
Autor: Grzegorz Z.
Żeby tylko Antonio M....

[...]

Nie Tuska tylko Rosjanie są lepszymi pilotami od polaków.

Data: 2010-10-09 14:18:19
Autor: u2
Żeby tylko Antonio M....
W dniu 2010-10-09 14:15, Grzegorz Z. pisze:
Cud Tuska.
Nie Tuska tylko Rosjanie są lepszymi pilotami od polaków.

Nie pierdol.

Data: 2010-10-09 14:19:20
Autor: Grzegorz Z.
Żeby tylko Antonio M....

W dniu 2010-10-09 14:15, Grzegorz Z. pisze:
Cud Tuska.
Nie Tuska tylko Rosjanie są lepszymi pilotami od polaków.

Nie ....

Uważaj bo i na ciebie doniesie.

Data: 2010-10-09 14:21:21
Autor: u2
Żeby tylko Antonio M....
W dniu 2010-10-09 14:19, Grzegorz Z. pisze:

W dniu 2010-10-09 14:15, Grzegorz Z. pisze:
Cud Tuska.
Nie Tuska tylko Rosjanie są lepszymi pilotami od polaków.

Nie ....

Uważaj bo i na ciebie doniesie.

Bęcwale, Polacy pisze się z dużej litery.

Data: 2010-10-09 14:22:38
Autor: Grzegorz Z.
Żeby tylko Antonio M....

[...]

Chciałem pokazać moją pogardę dla polaków.

Data: 2010-10-09 14:27:55
Autor: u2
Żeby tylko Antonio M....
W dniu 2010-10-09 14:22, Grzegorz Z. pisze:
Bęcwale, Polacy pisze się z dużej litery.
Chciałem pokazać moją pogardę dla polaków.

No to spierdalaj z polskiej grupy, bęcwale.

Data: 2010-10-09 14:30:14
Autor: Grzegorz Z.
Żeby tylko Antonio M....

W dniu 2010-10-09 14:22, Grzegorz Z. pisze:
Bęcwale, Polacy pisze się z dużej litery.
Chciałem pokazać moją pogardę dla polaków.

No to .... z polskiej grupy, bęcwale.

Jakbym napisał że kocham polaków to byś stwierdził że jestem gejem.

Data: 2010-10-09 14:32:00
Autor: u2
Żeby tylko Antonio M....
W dniu 2010-10-09 14:30, Grzegorz Z. pisze:
Jakbym napisał że kocham polaków to byś stwierdził że jestem gejem.

Sądzisz innych po sobie, bęcwale.

Data: 2010-10-09 14:37:19
Autor: Grzegorz Z.
Żeby tylko Antonio M....

W dniu 2010-10-09 14:30, Grzegorz Z. pisze:
Jakbym napisał że kocham polaków to byś stwierdził że jestem gejem.

Sądzisz innych po sobie, bęcwale.

Zawsze mogłeś gorzej wybrać i zacząc cytować np. neka albo mutę.

Data: 2010-10-09 14:54:56
Autor: raff
Ĺťeby tylko Antonio M....
W dniu 2010-10-09 14:22, Grzegorz Z. pisze:
Bęcwale, Polacy pisze się z dużej litery.
Chciałem pokazać moją pogardę dla polaków.

No a my pokazujemy nasza pogarde wobec ciebie, pedale.

R.

Data: 2010-10-09 14:58:55
Autor: u2
Żeby tylko Antonio M....
W dniu 2010-10-09 14:54, raff pisze:
W dniu 2010-10-09 14:22, Grzegorz Z. pisze:
Bęcwale, Polacy pisze się z dużej litery.
Chciałem pokazać moją pogardę dla polaków.

No a my pokazujemy nasza pogarde wobec ciebie, pedale.

Serio, jest cyklistą ? To dlatego wywalili go z Sekty Świadków Jehowy ?

Data: 2010-10-09 16:42:59
Autor: Grzegorz Z.
Ĺťeby tylko Antonio M....

W dniu 2010-10-09 14:22, Grzegorz Z. pisze:
Bęcwale, Polacy pisze się z dużej litery.
Chciałem pokazać moją pogardę dla polaków.

No a my pokazujemy nasza pogarde wobec ciebie, geju.

Ile jeszcze razy trzeba wam powtarzać że nie jestem gejem?

Data: 2010-10-09 17:15:57
Autor: u2
Żeby tylko Antonio M....
W dniu 2010-10-09 16:42, Grzegorz Z. pisze:
No a my pokazujemy nasza pogarde wobec ciebie, geju.
Ile jeszcze razy trzeba wam powtarzać że nie jestem gejem?

To kim jesteś ?

Data: 2010-10-09 19:26:31
Autor: awe
Żeby tylko Antonio M....

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cb0872e$0$22815$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-09 16:42, Grzegorz Z. pisze:
No a my pokazujemy nasza pogarde wobec ciebie, geju.
Ile jeszcze razy trzeba wam powtarzać że nie jestem gejem?

To kim jesteś ?
-- -- -- -- -
pedalem?
awe

Data: 2010-10-09 20:38:32
Autor: D. J. MC Donald Musk
Żeby tylko Antonio M....

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:12p62hdnju5dx$.9er8wlzsnp1i$.dlg40tude.net...

[...]

nie musisz powtarzac. I takj wszyscy wiedza,z e jestes....

Data: 2010-10-09 20:51:52
Autor: raff
Ĺťeby tylko Antonio M....
[...]

Ma Porsche w garazu ?

Nie ? No to zwykly pedal.

R.

Data: 2010-10-09 20:57:02
Autor: raff
Ĺťeby tylko Antonio M....
[...]

Ale zauwazcie jak pedal zmienia obrazliwe wg niego "pedale" na "geju".

Nie lubi pedalisko, oj nie lubi...

R.

Data: 2010-10-09 15:20:23
Autor: rAzor
Żeby tylko Antonio M....
Darz bór! Użytkownik... he he - Grzegorz Z. raczył napisać:

Cud Tuska.

Nie Tuska tylko Rosjanie są lepszymi pilotami od polaków.

Gówno prawda! Oni nie potrafią latać na drzwiach od stodoły.
--
*...because, this time is all you have...*

Żeby tylko Antonio M....