Zeby tylko miec Intel VT...

Data: 2009-10-03 22:55:27
Autor: miab
Zeby tylko miec Intel VT...
vissim wrote:
Witam,

Obecnie mam 32 bitowy procesor, a potrzebuje jakos niskim kosztem
nabyć coś z technologią Intel-VT.

Obecny system:
Asus P4P800 DeLuxe
Pentium 4 HT 2,8 HT (32bit)
3 GB RAM
VGA na AGP

Nie zależy mi na wzroście wydajności, a raczej ograniczeniu wydatków.
Mógłbym co prawda kupić płytę na LGA775 ale kosztem rezygnacji z
obecnego typu pamięci DDR1 i karty VGA na AGP.

Może D945:
http://shift.sklep.pl/index.php?t=w&id=12745&skad=skapiec

miab

Data: 2009-10-03 22:59:53
Autor: miab
Zeby tylko miec Intel VT...
miab wrote:
vissim wrote:
[...]

Chociaż on może nie mieć VT.

miab

Data: 2009-10-03 23:42:01
Autor: vissim
Zeby tylko miec Intel VT...
Data: 2009-10-03 23:49:12
Autor: miab
Zeby tylko miec Intel VT...
vissim wrote:
Może D945:
http://shift.sklep.pl/index.php?t=w&id=12745&skad=skapiec

Chociaż on może nie mieć VT.

Niestety nie wspiera:
http://ark.intel.com/ProductCollection.aspx?familyID=41877

Za to D940 powinno.

miab

Data: 2009-10-03 23:53:48
Autor: vissim
Zeby tylko miec Intel VT...
Za to D940 powinno.

TDP = 130 Watts, a dla C2D tylko 65. Chyba rozumiesz na co się to przekłada ? :)

Zeby tylko miec Intel VT...