Zeby w lokciu...

Data: 2009-12-19 15:08:21
Autor: wiLQ
Zeby w lokciu...

Tytul kiepskiego horroru? Nie, tylko wycinek opisu z meczu Rockets-Mavs ;-)

Choc mozliwe, ze dla fanow Mavs w NBA i Nowika w FB okaze sie to byc
kiepski horror bo potencjalnie oznacza to spuszczenie sezonu do muszli. Swoja droga, zdarzyla sie kiedys taka kontuzja? Wybite zeby uszkadzajace
lokiec? W jakimkolwiek sporcie? Jak mocne musialo to byc uderzenie?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-19 14:04:23
Autor: Leszczur
Zeby w lokciu...
On 19 Gru, 15:08, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
[...]

Co wiecej nie byly to pierwsze zby stracone przez Carla w meczu
NBA. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-19 16:01:37
Autor: sooobi
Zeby w lokciu...
Choc mozliwe, ze dla fanow Mavs w NBA i Nowika w FB okaze sie to byc
kiepski horror bo potencjalnie oznacza to spuszczenie sezonu do muszli.

Dlaczego do muszli, przeciez to nie ending injury?

Data: 2009-12-19 19:32:15
Autor: wiLQ
Zeby w lokciu...
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Choc mozliwe, ze dla fanow Mavs w NBA i Nowika w FB okaze sie to byc
> kiepski horror bo potencjalnie oznacza to spuszczenie sezonu do muszli. Dlaczego do muszli, przeciez to nie ending injury?

Tego na razie nie wiadomo, ale dlatego napisalem "potencjalnie". --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-19 16:11:36
Autor: Rasheed
Zeby w lokciu...
Uzytkownik "wiLQ" <NIE@spam.com> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:hgimg5$hpe$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Wg mnie oczywisty faul Dirka, zanim Landry go faulowal, Dirk poczestowal Go lokciem, ale sedziowie oczywiscie zagwizdali cos innego.

Rasheed

Zeby w lokciu...