Żebyście z nudą nie pomarli na psp : "KOCHAM JĄ DO UTRATY PRZYTOMNOŚCI" :-o

Data: 2011-06-25 01:03:22
Autor: Antenka
Żebyście z nudą nie pomarli na psp : "KOCHAM JĄ DO UTRATY PRZYTOMNOŚCI" :-o
Rozmowy w tłoku - A PAN KOCHA POLSKE? (HD)
=======================================

http://www.youtube.com/watch?v=eewdnhB-LhI&NR=1

Tylko płakać ze śmiechu, że mamy takiego prezydenta... :-(((

Antenka

Data: 2011-06-25 01:34:38
Autor: Antenka
Żebyście z nudów nie pomarli na psp : "KOCHAM JĄ DO UTRATY PRZYTOMNOŚCI" :-o
======================================>
http://www.youtube.com/watch?v=eewdnhB-LhI&NR=1

Tylko płakać ze śmiechu, że mamy takiego prezydenta... :-(((

Antenka

Teraz jest ok :-)

Data: 2011-06-25 12:35:25
Autor: Leprechuan

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:db215d47-35e0-4840-91db-1cee1ba508d0c26g2000vbq.googlegroups.com...
Rozmowy w tłoku - A PAN KOCHA POLSKE? (HD)
=======================================

http://www.youtube.com/watch?v=eewdnhB-LhI&NR=1

Tylko płakać ze śmiechu, że mamy takiego prezydenta... :-(((

DEBILU! Nie rozróżniasz osób? Taki MATOŁ jak ty i półgłówek Szymon (żydowskie imię, z zawodu weterynarz) potrafią jedynie krytykować, a sami w życiu nie zrobili niczego. PATAŁACHY!

BomBel

Data: 2011-06-26 04:02:34
Autor: Antenka
On 25 Cze, 12:35, "Leprechuan" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:

[...]

A Ty bomblu, a raczej wrzodzie na czterech, co zrobiłeś hmm? Kupę w
pampersa?! Spadaj!
Takie moje prawo - mogę krytykować kogo chcę, a w szczególności
nieudaczników i POlszewickich patałachów!

Antenka

Data: 2011-06-26 13:28:30
Autor: u2
W dniu 2011-06-26 13:02, Antenka pisze:
A Ty bomblu, a raczej wrzodzie na czterech, co zrobiłeś hmm? Kupę w
pampersa?!

:):) To gwniany wypierdek, lewicowy zydek.

Żebyście z nudą nie pomarli na psp : "KOCHAM JĄ DO UTRATY PRZYTOMNOŚCI" :-o