Zegar LED niebieski poszukiwany

Data: 2011-02-13 20:38:46
Autor: Chomik
Zegar LED niebieski poszukiwany
W zeszlym roku na targach dom i wnetrze w Warszawie wystawiala sie firma ktora oferowala rozne zegary na biurko sciane itp. Charakterystyczne bylo to iz wiekszosc miala srebrna (chyba inox) obudowe i ladny niebieski wyswietlacz LED. Pod pojeciem ladny mam na mysli fakt ze przy wygaszonym wyswietlaczu widac bylo po prostu czarna szybke a po wlaczeniu segmenty swiecily na ladny niebieski kolor. Niestey nie wzialem wizytowki tej firmy a teraz chcialbym taki zegar kupic. Znalazlem wiele ofert w necie ale zadna nie jest tym czego szukam. Moze znacie jakies firmy ktore robia czy sprzedaja zegary pasujace do opisu to prosze o info. Dodam ze zegar wyswietlac ma tylko godzine bez zadnych dodek dookola z sekundami itp bo takie znalazlem.

Data: 2011-02-15 19:35:35
Autor: uciu
Zegar LED niebieski poszukiwany
Data: 2011-02-16 16:39:36
Autor: Chomik
Zegar LED niebieski poszukiwany
Użytkownik "uciu" <gusevaWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ijeh1o$uf6$1@news.onet.pl...
mam coś takiego:
http://allegro.pl/zegar-budzik-sieciowy-xonix-led-temp-pilot-i1451120199.html
http://allegro.pl/duzy-zegar-led-xonix-z-pilotem-temperatura-alarm-i1437738271.html
http://allegro.pl/extra-duzy-zegar-scienny-xonix-niebieski-led-i1423044295.html
http://allegro.pl/extra-duzy-zegar-sieciowy-xonix-niebieski-led-i1423044336.html

jest mega wyraźny:-)
i po wygaszeniu jest jedna czarna tafla:)

Tak jak pisalem w poscie takie znalazlem i nie o to mi codzilo. Ale temat w sumie zamkniety. Nie znalazlem tego co chcialem wiec poki co wzialem to co bylo a jak trafie to co widzialem to zmienie :)

Zegar LED niebieski poszukiwany