Zegar elektroniczny

Data: 2012-02-26 23:10:53
Autor: ZbyszekZ
Zegar elektroniczny
W dniu poniedziałek, 27 lutego 2012, 07:33:50 UTC+1 użytkownik Einstein napisał:
Witam
Szukam, szukam i nic z tego. Potrzebuję zegara cyfrowego z synchronizacją radiową czasu oraz co najważniejsze zasilanie 230V z podtrzymaniem oraz wyświetlacz jak w radiobudzikach (chodzi o widoczność w nocy bez konieczności włączania podświetlenia wyświetlacza). Cena max 150 zł. Allegro oraz sklepy  z grubsza przeszukałem i nic.

Pozdrawiam

AFAIR w sklepach Tchibo takie są.

--
ZZ@private

Data: 2012-02-27 08:58:41
Autor: Einstein
Zegar elektroniczny (cyfrowy)
W dniu 2012-02-27 08:10, ZbyszekZ pisze:
[...]

Witam ponownie
Zapomniałem dopisać, że chodzi mi o zegar cyfrowy.

Pozdrawiam

Data: 2012-02-27 11:07:12
Autor: Big Jack
Zegar elektroniczny (cyfrowy)
W wiadomości
*Einstein* napisał(-a):

Potrzebuję zegara cyfrowego

Zapomniałem dopisać, że chodzi mi o zegar cyfrowy.

Raczej zapomniałeś o tym, że to napisałeś :D

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-02-27 11:16:39
Autor: Einstein
*Einstein* napisał(-a):

Potrzebuję zegara cyfrowego

Zapomniałem dopisać, że chodzi mi o zegar cyfrowy.

Raczej zapomniałeś o tym, że to napisałeś :D

Jestem dzisiaj zakręcony.

Pozdrawiam

Data: 2012-02-27 14:45:28
Autor: M1SLQ