Zegarkofony (np. Burg) - macał ktoś?

Data: 2015-06-21 12:23:24
Autor: Lisciasty
Zegarkofony (np. Burg) - macał ktoś?
Rozglądam się za jak najmniejszym telefonem GSM,
potrzebuję do sporadycznego kontaktu, priorytetem
jest niska masa. Czy tanie zegarki z telefonem
(200-300 zł) nadają się do takiego zastosowania?
A może ktoś poleci jakiś klasyczny telefon,
byle najmniejszy? Natrafiłem na coś takiego jak
"Modu mobile", waży 50g, ale ciężko dostępne u nas...

L.

Data: 2015-06-21 21:48:46
Autor: marfi
Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty@post.pl> napisał w wiadomości news:d0df9a6e-b044-4831-98ca-510d646bb772googlegroups.com...
[...]

Poszukaj tematu "zegarki napletkowe" - zwłaszcza zwróć uwagę na ofertę ze stron *.co.il lub *.il :)

--
marfi

Zegarkofony (np. Burg) - macał ktoś?