Zegarmistrz rynku...

Data: 2009-04-09 19:58:37
Autor: viper
Zegarmistrz rynku...
Zrowych, spokojnych i rodzinnych świąt...

A kiedy przyjdzie także po mnie Zegarmistrz rynku purpurowy By mi zabełtać hossą w głowie To krótki będę i gotowy..

Czasami szorty zamknąć muszę Bo gdyby nie to bym się zesz... właśnie... Depozyt rani moją dusze A kasa płynie jak na przestrzał... Bez wiary, ducha i bez kasy Na foreks jeszcze raz popatrzę No trudno, westchnę, takie czasy Bankrutem będę już na zawsze... Więc kiedy przyjdzie po mą kasę Ten grubas co tym rynkiem kręci Wesołym będę już golasem I nie dam, mimo szczerych chęci...

Data: 2009-04-09 21:05:21
Autor: nobody
Zegarmistrz rynku...
Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:605e.000001b0.49de374dnewsgate.onet.pl...
[...]