Zegnaj Hugo ty z³odzieju- ktory ukradles Wenezuelskim biedakom ponad 1 miliard dolców

Data: 2013-03-06 02:59:10
Autor: muto2100
Zegnaj Hugo ty z³odzieju- ktory ukradles Wenezuelskim biedakom ponad 1 miliard dolców
Data: 2013-03-06 13:24:30
Autor: boukun
Zegnaj Hugo ty zlodzieju- ktory ukradles Wenezuelskim biedakom ponad 1 miliard dolców
Uzytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisal w wiadomosci news:0c81bc56-1f9c-4b2e-bdfa-b9c60442da0314g2000vbr.googlegroups.com...
http://www.searchnetworth.com/hugo-chavez-net-worth/

Co za debilstwo, w Wenezueli ludzie za Chaveza mieli prawie za darmo benzyne i wszelkie inne oplaty na niskim poziomie. W Polsce rezim okrada Polaków ze wszystkiego i przy kazdej okazji, upadla i niszczy, ale szuka sie dziury w calym za granica...

Same okjradzenie Polaków z wielu lat emerytury, bandycka i zlodziejska ustawa o kapitale poczatkowym i sady to przyklepujace wystarczy...

Gdyby w Polsce byli tacy przywódcy jak Hugo Chavez, to piewrszy bym mu pomniki stawial...

boukun

Data: 2013-03-06 04:26:35
Autor: muto2100
On 6 Mar, 13:24, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "muto2100" <misiaxxxxy...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:0c81bc56-1f9c-4b2e-bdfa-b9c60442da0314g2000vbr.googlegroups.com...

>http://www.searchnetworth.com/hugo-chavez-net-worth/

Co za debilstwo, w Wenezueli ludzie za Chaveza mieli prawie za darmo benzyne i
wszelkie inne oplaty na niskim poziomie. W Polsce rezim okrada Polak w ze
wszystkiego i przy kazdej okazji, upadla i niszczy, ale szuka sie dziury w calym
za granica...

Same okjradzenie Polak w z wielu lat emerytury, bandycka i zlodziejska ustawa o
kapitale poczatkowym i sady to przyklepujace wystarczy...

Gdyby w Polsce byli tacy przyw dcy jak Hugo Chavez, to piewrszy bym mu pomniki
stawial...

boukun

widzisz  czarno    na  bialym    zyles    w  innym  snie    o
twoim   wodzu    a  to  taki  sam  zlodziej    jak  inni!

Data: 2013-03-06 13:28:57
Autor: boukun
Zegnaj Hugo ty zlodzieju- ktory ukradles Wenezuelskim biedakom ponad 1 miliard dolców
Uzytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisal w wiadomosci news:8b12b7b8-3ec0-45c6-9dee-a8c9d6c3448cg8g2000vbf.googlegroups.com...
> [...]

widzisz  czarno    na  bialym    zyles    w  innym  snie    o
twoim   wodzu    a  to  taki  sam  zlodziej    jak  inni!

Twoja prymitywna postawa wywodzi sie z wyprania tobie mózgu przez polski rezim i polskawe media... Czujesz sie zobligowany do potepiania socjalizmu, gdziekolwiek i jakikolwiek by on nie byl, a przez to chcesz uwiarygodnic bandytów u wladzy w Polsce i polski, kurewski rezim...

Nie stawiaj znaku równosci miedzy Polska a Wenezuela...

boukun

Data: 2013-03-06 04:39:53
Autor: muto2100
On 6 Mar, 13:28, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "muto2100" <misiaxxxxy...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:8b12b7b8-3ec0-45c6-9dee-a8c9d6c3448cg8g2000vbf.googlegroups.com...

> [...]

Polsce i polski, kurewski rezim...

Nie stawiaj znaku równosci miedzy Polska a Wenezuela...

spokojnie     100   milionow    wrogow   socjializmu    to   kto
wymordowal?      popierasz    to?    daj  sobie  spokoj
nienawisc  cie zrzera
Niemcy    mordowali     obcych    a   lewacy    swoich     i  tu
jest    ta  roznica!

Data: 2013-03-06 15:20:34
Autor: boukun
Zegnaj Hugo ty zlodzieju- ktory ukradles Wenezuelskim biedakom ponad 1 miliard dolców
Uzytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisal w wiadomosci news:8c1250c9-734b-4471-9452-455e2ece1abfg8g2000vbf.googlegroups.com...
> [...]

nienawisc  cie zrzera
Niemcy    mordowali     obcych    a   lewacy    swoich     i  tu
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Ci sami, co morduja narody w kapitalizmie co dzis, ci sami spadkobiercy mordowali i morduja..., ale, nie w socjalizmie, ten byl w Polsce najwspanialszy i na rozwoju, do 13 grudnia 1981 roku...

Niektórych ofiar nie ma co zalowac, pewno jeszcze za malo...

boukun

Data: 2013-03-06 14:01:25
Autor: the_foe
W dniu 2013-03-06 13:28, boukun pisze:
[...]

jako zwolennik "komuny" chociaz poczytałbyś rezimowe lektury. Sam Marks twierdził, że socjalizm to naturalne rozwiniecie kapitalizmu. Kapitalizm jest wewnetrznie sprzeczny. Z jednej strony chce aby panstwo i jego machina przymusu prawnego nie wtracała sie do gospodarki, z drugiej bez tego przymusu nie da sie utrzymać wolnego rynku co za tym idzie kapitalizmu. Dodatkowo postępujące zdobycze socjlane są zdobywane na zasadach "drapieznego kapitalizmu". Zwiazki zawodowe, strajki to sa pzreciez kontroblicza zmów cenowych i lockoutów.
Kleska PRLu polegala na tym, ze chciała pzryspieszyc naturalne procesy. Zobaczny na USA, gdzie socjalisci nigdy nawet nie lizneli wladzy. Dzis to panstwo jest bardziej socjalistyczne niz Polska w calej historii, gdzie de facto od 1918 roku rzadza ludzie wylacznie o socjalistycznych pogladach (teoretycznie Tusk jest pierwszym premierem o innych pogladach, ale kontunuuje stara szkole).

--
the_foe

Data: 2013-03-06 15:22:22
Autor: boukun
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:kh7en2$l75$1news.dialog.net.pl...
[...]

No to gdzie to naturalne rozwinięcie kapitalizmu, w postaci socjalizmu?

Bo ja widzę, że tępactwo same się domaga jeszcze większego, krwiożerczego, kurewskiego kapitalizmu i slogany o socjaliźmie pieprzy...

boukun

Data: 2013-03-07 00:02:07
Autor: the_foe
W dniu 2013-03-06 15:22, boukun pisze:
No to gdzie to naturalne rozwinięcie kapitalizmu, w postaci socjalizmu?

krajom kapitalistycznym przejscie na socjalizm zajelo 200 lat a ty chcesz, zebysmy tego dokonali w 25?

--
the_foe

Data: 2013-03-07 08:02:32
Autor: boukun
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:kh8hte$592$2news.dialog.net.pl...
[...]

U nas był socjalizm, na najlepszej drodze w latach gomułkowskich i gierkowskich, teraz mamy kurewski kapitalizm i bandytyzm władzy, rabunek Polski i poniżanie Polaków, już po socjaliźmie. Na zachodzie także od momentu przekabacenia bloku wschodniego mamy odwrót od socjalizmu, bo nie muszą już konkurować z socjalistycznym blokiem..., więc nie talmudyzuj...

boukun

Data: 2013-03-07 12:05:27
Autor: Slawek Kotynski
W dniu 2013-03-07 08:02, boukun pisze:
[...]

Gdzie ty ten kapitalizm widzisz? ZUS, NFZ, listy leków refundowanych,
podatki ad absurdum, akcyzy, dofinansowywanie, zezwolenia, biurokracja,
uwłaszczenie ubeków zamiast reprywatyzacji, monopol informacyjny,
sądownictwo i prokuratura z PRL, a rząd łamie prawo (w szczególności prawo własności) kiedy mu pasuje.

--
Zasady bolszewizmu zagrażają bezpieczeństwu życia i mienia, i prowadzą
do popełniania zbrodni. http://dorzeczy.pl/ http://wiadomosci.wp.pl/

Data: 2013-03-07 12:52:44
Autor: boukun
Użytkownik "Slawek Kotynski" <smieciarz@askar.com.pl> napisał w wiadomości news:rs8m0a-8uo.ln1tower.askar24.pl...
[...]

He, he, he, uwłaszczenie UBeków to jest ta właśnie "reprywatyzacja", czyli okradzenie Polaków z ich majątku narodowego. To jest t6en kurewski kapitalizm, ta cała biurwokracja, każdy musi się sam utrzymać, bez pracy i do tego musi utrzymywać rozpasaną kapitalistyczną kurewską władzę...

Sądy jeszcze gorsze jak w PRLu..., przyklepują w czambuł bandytyzm władzy i ZUSu...

boukun

Data: 2013-03-07 17:43:45
Autor: Trybun
W dniu 2013-03-07 12:05, Slawek Kotynski pisze:

Gdzie ty ten kapitalizm widzisz? ZUS

W swobodzie wyżerania innym z ich misek.

Data: 2013-03-07 18:39:15
Autor: Slawek Kotynski
W dniu 2013-03-07 17:43, Trybun pisze:
W dniu 2013-03-07 12:05, Slawek Kotynski pisze:

Gdzie ty ten kapitalizm widzisz? ZUS

W swobodzie wyżerania innym z ich misek.

To czysty socjalizm.

Data: 2013-03-07 20:20:40
Autor: boukun
Użytkownik "Slawek Kotynski" <smieciarz@askar.com.pl> napisał w wiadomości news:8vvm0a-pqp.ln1tower.askar24.pl...
W dniu 2013-03-07 17:43, Trybun pisze:
W dniu 2013-03-07 12:05, Slawek Kotynski pisze:

Gdzie ty ten kapitalizm widzisz? ZUS

W swobodzie wyżerania innym z ich misek.

To czysty socjalizm.

Ile kapitalizmu w kapitaliźmie ci potrzeba, żeby w końcu odbić od przepaści?

Data: 2013-03-07 20:23:44
Autor: u2
W dniu 2013-03-07 20:20, boukun pisze:
[...]

A ile pompek robisz ?

Data: 2013-03-07 20:48:53
Autor: boukun
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5138e941$0$26682$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ostatnio nie trenowałem wcale, zamówiłem sobie atlas
http://allegro.pl/4-stanowiskowy-atlas-do-domu-funfit-arrow-x-130kg-i3067448326.html
teraz dopiero będę chciał dojść do formy...

boukun

Data: 2013-03-07 20:58:46
Autor: u2
W dniu 2013-03-07 20:48, boukun pisze:
[...]

tak, rzeczywiscie nie jestes w formie. Ale BEKON aka romaniuk pamietaj, zycze tobie all the best...-;)

Data: 2013-03-08 08:16:23
Autor: Trybun
W dniu 2013-03-07 18:39, Slawek Kotynski pisze:

W swobodzie wyżerania innym z ich misek.

To czysty socjalizm.

Wręcz przeciwnie. W Socjalizmie nie ma miejsca dla wiecznie nienażartych ryjów, i prawa legalizującego ich działalność.

Data: 2013-03-08 08:35:46
Autor: Slawek Kotynski
W dniu 2013-03-08 08:16, Trybuna Ludu pisze:
[...]

W socjalizmie nie ma miejsca na własność - wszystkich trzeba
zrównać z glebą. Jak się jakiś sekretarz albo generał nachapał,
to już była odchyłka od socjalizmu.

Data: 2013-03-10 09:07:42
Autor: Trybun
W dniu 2013-03-08 08:35, Slawek Kotynski pisze:

[...]

Rozejrzyj się wokół - jeziora i lasy których właścicielem był ogół Polaków znikają jak kamfora, zawłaszczane przez wiecznie nienażarte ryje. A więc o jakiej ty do diabła własności mówisz?
  Co to znaczy że generaÅ‚ siÄ™ nachapaÅ‚? tzn że może sobie kupić jezioro, wÅ‚asność Polaków na swój wyÅ‚Ä…czny użytek?
Wiesz, wielu ludzi ma wypaczony obraz pojęcia "własność prywatna", i ty niestety także nie jesteś tu wyjątkiem.

Data: 2013-03-07 17:44:15
Autor: Trybun
[...]

Od Gomułki socjalizm zaczął się kończyć - nastawały czasy kultu jednostki i zaczęła się tworzyć tzw czerwona burżuazja. Jaruzelski już nie zdołał uporządkować tego całego syfu po po poprzednikach, który był nie socjalizmem a wręcz jego zaprzeczaniem.

Data: 2013-03-07 20:22:38
Autor: boukun
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:khag55$ujj$2node1.news.atman.pl...
[...]

He, he, he, ładnie ten zbrodniarz porządkował, zapędzając młodych krnąbrnych do przymusowych łagrów pracy w OC w OHP i pacyfikując wyzwalający się naród polski. Nie dał rady biedaczek, wolał Polskę sprzedać przy okrągłym meblu...

boukun

Data: 2013-03-08 08:16:17
Autor: Trybun
W dniu 2013-03-07 20:22, boukun pisze:
[...]

Wyobrażasz sobie Jaruzelskiego pozwalającego na swój kult? Na przekręty mające wzbogacać jego otoczenie? I dlaczego z takim uporem osła fałszujesz prawdę o OHP? Przecież już ci mówiłem że to nie było obowiązkowe, a młodzież w nich pracowała bo oprócz ukończenie szkoły i zdobycia zawodu odbywała jednocześnie służbę wojskową. Ot taki internat, różniący się tylko tym że chodziło się tam w mundurach.

Data: 2013-03-08 22:42:16
Autor: boukun
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:khc385$189$2node2.news.atman.pl...
[...]

Czas tego zbrodniarza minął, gdyby sam chciał kraść, to by skończył jak Causescu, a tak securitaty go broni...
Nie pieprz głupot, dałem ci dokumenty, co to było OC w OHP, przymusowe skoszarowanie młodych z kategorią A-3, do przymusowego tyrania w łagrach i zakładach pracy...., to nie to samo, co zwykły OHAP dla daunów...

boukun

Data: 2013-03-10 09:06:56
Autor: Trybun
W dniu 2013-03-08 22:42, boukun pisze:
[...]

Wiesz jak to było z Ceausescu? Ludzie mu przeciwni rozkopali parę cmentarzy i zebrali ciała dzieci, i pochowali je w dole pod Timiszoarą, następnie wykopali i przedstawili jako dowód na masowe mordy na dzieciach.. Kto za tym stał, to możemy się tylko domyślać.
Zrozum imbecylu że mam znajomych z kategorią A-1 którzy pokończyli służbę wojskową w OHP. U jednego nawet osobiście byłem na ślubowaniu (przysiędze).. I tylko to było motywem tego że zdecydował się na OHP. Bo szkolę mógł skończyć w miejscu gdzie mieszkał, bez mieszkania w internacie.

Data: 2013-03-10 13:35:49
Autor: boukun
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:khhf0e$8j4$1node2.news.atman.pl...
[...]

Głąbie kapuściany, zbrodniarz Jaruzelski to zbrodniarz najgorszej klasy, przez bandziora mamy to co mamy, czyli ten kurewski kapitalizm..
Co do OHP to pieprzysz głupoty, Ohotnicze Hufce Pracy nie mają nic wspólnego z Obooną Cywilną w Ohotniczych Hufcach Pracy. OC w OHP stworzył zbrodniarz Jaruzelski
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ochotnicze_Hufce_Pracy

Od początku istnienia hufców aż do upadku systemu komunistycznego w Polsce w 1989 w organizacji tej znaczny swój udział miały struktury zmilitaryzowane oraz Obrona Cywilna. Po roku 1989 struktury te, wraz z zawodowymi wojskowymi zostały z hufców wyprowadzone.

Równocześnie po przejęciu nadzoru nad OHP przez MON wzmocniono w hufcach indoktrynację polityczną, wzmacniając rolę oficerów politycznych.

1982 - tworzenie oddziałów OC w OHP

http://www.dystynkcje.pl/OC/index.html

boukun

Data: 2013-03-10 16:03:42
Autor: the_foe
[...]

wiesz, pojecie "realnego socjalizmu" bierzesz zbyt powaznie. Mój ojciec nie pamieta socjalizmu za Gomułki. W rzeczywistosci gospodarka tamtego czasu przypominała hybryde sanacji i hitleryzmu. Była tez, w szczątkowej formie ofc, dzialajaca maksyma "kto nie pracuje ten nie je". Ze wzgledu na horrendalną cene wódy za Gomułki patologia alkoholizmu wywoływała przerazajaca w skali biede. Nikt tymi ludzmi sie nie przejmowal bo slabiutkie uprzemyslowienie kraju i zniszczenie prywatnej inicjatywy uniemozliwialo prowadzenie polityki pelnego zatrudnienia. Upór Gomulki w kwestiach polityki monetarnej uniemozliwal doraznie rozwiazywania problemów socjalnych. Socjalizm liznęliśmy za Gierka. Nawet mój ojciec, pochodzacy z rodziny prokapitalistycznej, przyznaje, ze w latach 1970-1973 sam zaczal miec watpliwosci co do niekutecznosci systemu. W tych latach poprawa stopy zycia była wrecz skokowa. Tylko skad zwykly czlowiek mógł wiedziec ze właczono drukarnie złotówek i dewizowe linie kredytowe i wszytko to w rezultacje tzreba bedzie splacac nawet za 40 lat?

--
the_foe

Data: 2013-03-10 18:17:10
Autor: boukun
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:khi7cb$eb7$1news.dialog.net.pl...
[...]

Ojciec cię niewątpliwie oszukuje. Po wojnie był eksperyment w Polsce z socjalizmem, który był na dobrej drodze, by się udał, gdyby nie Jaruzelski i wynikły z jego rezimu ten kurewski system...
Przecież dzisiaj to juest największe kurestwo, jakie Polskę mogło spotkać, gnębienie ludzi w ZUSach, okradanie z emerytury i sądy z najgorszcych czasów PRLu, przypominające w całej swej rozciągłości Kolegia do spraw wykroczeń, z góry ustalonymi wyrokami, zawsze popierającymi wnioski milicjantów...

Tylko głąb kapuściany może mówić o zadłużeniu w PRL, rzekomo spłacanym przez 40 lat, gdy tymczasem dług został w pełni wykorzystany na rozwój państwa, który spłacił się po 1000 kroć, a dzisiaj właqdza pasożytuje na narodzie polskim i zadłuża go na 10-ki pokoleń, i tatuś tego nie widzi?

boukun

Data: 2013-03-06 15:17:22
Autor: Slawek Kotynski
[...]

"Chávez pogrążył Wenezuelę"
Rozmowa Piotra Włoczyka z Pedro Pablo Kuczynskim, byłym
premierem Peru, przeprowadzona przed śmiercią prezydenta Wenezueli
Hugo Cháveza.
http://dorzeczy.pl/chavez-pograzyl-swoj-kraj/

Data: 2013-03-06 15:23:50
Autor: boukun
Użytkownik "Slawek Kotynski" <smieciarz@askar.com.pl> napisał w wiadomości news:lovj0a-oim.ln1tower.askar24.pl...
[...]

Gdyby się kapitaliści i imperialiści odpierdolili od Wenezueli i innych krajów, te kraje byłyby wolne i dostatnie...

boukun

Data: 2013-03-06 16:11:56
Autor: Slawek Kotynski
W dniu 2013-03-06 15:23, boukun pisze:
[...]

Pod warunkiem, że Putina też zaliczasz do tych imperialistów.

Data: 2013-03-06 13:50:12
Autor: the_foe
W dniu 2013-03-06 13:24, boukun pisze:

Co za debilstwo, w Wenezueli ludzie za Chaveza mieli prawie za darmo
benzyne i wszelkie inne oplaty na niskim poziomie.

Ponoc dał im nawet darmowe ogrzewanie ;)

--
the_foe

Zegnaj Hugo ty z³odzieju- ktory ukradles Wenezuelskim biedakom ponad 1 miliard dolców