Żegnaj Palikocie

Data: 2010-10-28 13:06:47
Autor: Tor_pan
Żegnaj Palikocie
Zapowiadałeś się dobrze jako buntowniczy, ale konstruktywny i
inteligentny polityk.
Niestety nie należy dosiadać ochwaconych koni. Nawet jeżeli
osobisty status majątkowy skłania do współdziałania z zachowawczym
stronnictwem. Dawna "Ordynacka" została bowiem zapamiętana i
źle się kojarzy.
Jeżeli sądzisz, że z Kaliszem ...czy nawet Cimoszewiczem jest
ci  "do twarzy" to znaczy, że dawny  "beton  stołkowy" jest ci
bliższy niż dobro Polski.
Napieralski i polityka całkowitej eliminacji kleru z płaszczyzny
politycznej jest jedynie w stanie opanować obecną "polityczna wojnę domową".
Chyba każdy wie, ze to kler judzi od dwudziestu lat i jest przyczyną
antagonizmów w Polsce?
Gdyby nie dotacje z UE ta nasza  Albania Północy rozpadła by się w kilka tygodni.
Jeżeli nie zdelegalizuje się Opus-dei i nie zdymisjonuje polityków związanych z
Kościołem będzie coraz gorzej.
Księża niech pilnują ambony i zaczną płacić podatki, a nie dyktują kierunki
polityki państwa.

Data: 2010-10-28 09:10:53
Autor: Hans Kloss
Żegnaj Palikocie
On 28 Paź, 13:06, "Tor_pan" <or...@megapolis.org> wrote:
Zapowiadałeś się dobrze jako buntowniczy, ale konstruktywny i
inteligentny polityk.

Raczej jako bydlę, śmieć i chwast polskiej sceny politycznej.
Troskliwie pielęgnowany przez ryżego donka i jego platfonsiarnię,
hodowany do rozprawy z przeciwnikiem politycznych na chamstwo, bluzgi
i skurwysyńskie szyderstwa. Udało się, ciemny lud kupił zbydlęcenie
jako widowiskowy oręż walki z politycznym wrogiem. A ostatnio
zachłysnął się "sukcesami" tak bardzo ze stracił umiar i zwyczajnie
przegiął.
A ja mam nadzieję dożyc chwili gdy go zobaczę pierdzącego w pasiaki..
Bo póki co to nazbierało mu się na ładnych kilka latek bez
zawieszenia.
J-23

Data: 2010-10-28 22:12:03
Autor: boukun
Żegnaj Palikocie

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:9fe6a383-a321-4ecc-8048-622cbb364473v20g2000yqb.googlegroups.com...
On 28 Paź, 13:06, "Tor_pan" <or...@megapolis.org> wrote:
Zapowiadałeś się dobrze jako buntowniczy, ale konstruktywny i
inteligentny polityk.

Raczej jako bydlę, śmieć i chwast polskiej sceny politycznej.

Cóż za język miłości...
No po prostu zezwierzęcenie...

boukun

Data: 2010-10-29 09:48:01
Autor: utrOne
Żegnaj Palikocie
W dniu 2010-10-28 18:10, Hans Kloss pisze:
On 28 Paź, 13:06, "Tor_pan"<or...@megapolis.org>  wrote:
Zapowiadałeś się dobrze jako buntowniczy, ale konstruktywny i
> [...]

Wypraszam sobie.

Kupiłem go, a jakże!
że tak powiem cytując: "W końcu jakiś facet z jajami, bo o tych bladych chujów to już mi się rzygać chce"
--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-10-29 06:31:58
Autor: Hans Kloss
Żegnaj Palikocie
On 29 Paź, 09:48, utrOne <utr1wyt...@wytnijtlen.pl> wrote:

Kupiłem go, a jakże!
że tak powiem cytując: "W końcu jakiś facet z jajami, bo o tych bladych
chujów to już mi się rzygać chce"

Z jakimi jajami? Jaja to ten bęcwał widział jedynie w nabiałowym na
wystawie, najwyraźniej mylisz odwagę z bezczelnością i skurwysyństwami
dokonywanymi w poczuciu zupełnej (i słusznie!) bezkarności. O
posiadanie jaj w to wśród naszych polityków można podejrzewać jedynie
człowieka który miał odwagę postawić się CAŁEJ RESZCIE zblatowanej
politycznej "elity" A któż nim jest, kogo nienawidzą i boją się
wszyscy nasi "politycy" od rzekomo lewej do rzekomo prawej strony? Coś
mi się widzi że bynajmniej nie palikot....
J-23

Data: 2010-10-29 16:17:51
Autor: utrOne
Żegnaj Palikocie
W dniu 2010-10-29 15:31, Hans Kloss pisze:
[...]

Jakoś niedawno widziałem taki kawałek:
"Nie ma miejsca w tym kraju już na Stańczyków - polytycy odebrali im nawet czapkę..." - to taka moja subiektywna parabola...

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-10-30 16:26:53
Autor: pluton
Żegnaj Palikocie
A ja mam nadzieję dożyc chwili gdy go zobaczę pierdzącego w pasiaki.
Bo póki co to nazbierało mu się na ładnych kilka latek bez
zawieszenia.
J-23

A tak konkretnie, to za co ? Oczywiście pomijam zbrodnię główną
przeciw Narodowi Polskiemu, czyli nazwanie wariata wariatem.

Nullification

Data: 2010-10-30 09:17:30
Autor: Hans Kloss
Żegnaj Palikocie
On 30 Paź, 16:26, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

A tak konkretnie, to za co ?

Publicznie wypowiadane gróźb karalnych, znieważanie funkconariusza
państwowego w związku z wykonywaniem przez niego obowiązków
służbowych, znieważanie głowy państwa, niezgodne z prawem finansowanie
kampanii wyborczej- to tak na szybko kilka oczywistych i wielokrotnie
pzrez niego dokonywanych przestępstw i wykroczeń. Btw. do orzekanaia o
czyimś "wariactwie" niezbędne sa określone kompetencje i uprawnienia
nabywane w trakcie studdiów medycznych- inaczej jest to zwykłe
przestępstwo.
J-23

Data: 2010-10-30 18:18:51
Autor: boukun
Żegnaj Palikocie

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:1de243b0-bc84-47b0-88d3-977a7f4ec7edv16g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
Wiesz co, idź z tym do psychiatry, bo do sądu chyba nie zamierzasz?

boukun

Data: 2010-10-30 09:26:42
Autor: Hans Kloss
Żegnaj Palikocie
On 30 Paź, 18:18, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Wiesz co, id z tym do psychiatry, bo do s du chyba nie zamierzasz?
 Jak nie masz merytorycznie nic do powiedzenia w temacie wątku  to
wypierdalaj śmieciu.
J-23

Data: 2010-10-30 22:27:22
Autor: pluton
Żegnaj Palikocie

A tak konkretnie, to za co ?

Publicznie wypowiadane gróźb karalnych,

Mozesz cos przypomniec ? Komu grozil i czym ?
Mowil do kogos 'ja cie zabuje/pobije' ?

znieważanie funkconariusza
państwowego w związku z wykonywaniem przez niego obowiązków
służbowych, znieważanie głowy państwa

Tutaj tez nie za bardzo kojarze, o co biega. Czy o to, ze zapytal,
czy aby na pewno brat Jarka jest trzezwy ?

, niezgodne z prawem finansowanie
kampanii wyborczej

o! jakis sąd to już udowodnił ?

 Btw. do orzekanaia o
czyimś "wariactwie" niezbędne sa określone kompetencje i uprawnienia
nabywane w trakcie studdiów medycznych- inaczej jest to zwykłe
przestępstwo.

O ile wiem, to Palikot nie stawiał diagnozy medycznej, choćby z tego powodu,
że 'wariactwo' to nie jest jednostka chorobowa.

Poza tym ty też popełniasz przestępstwo nazywając kogoś śmieciem,
co ci się często zdarza, bo też nie kończyłeś studiów śmieciarskich
i nie masz odpowiednich uprawnień.

Nullification

Data: 2010-10-30 13:36:31
Autor: Hans Kloss
Żegnaj Palikocie
On 30 Paź, 22:27, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Publicznie wypowiadane gr b karalnych,

Mozesz cos przypomniec ?

Na przypominanie i to ze szczegółami  trzeba niestety poczekać do
czasu podgonienia paltfonsów od koryta. Póki co  nie ma najmniejszych
szans nawet na taki drobiazg jak zainteresowanie prokuratury
przestępstwami tej hołoty.
J-23

Data: 2010-10-31 01:10:26
Autor: boukun
Żegnaj Palikocie

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:d5d95830-ae49-41d9-9841-86bce5160f0430g2000yql.googlegroups.com...
> [...]

czasu podgonienia paltfonsów od koryta. Póki co  nie ma najmniejszych
szans nawet na taki drobiazg jak zainteresowanie prokuratury
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Jak nie masz merytorycznie nic do powiedzenia w temacie swoich konfabulacji, to wiesz co...

boukun

Data: 2010-10-28 16:57:03
Autor: u2
Żegnaj Palikocie
W dniu 2010-10-28 13:06, Tor_pan pisze:
Zapowiadałeś się dobrze jako buntowniczy, ale konstruktywny i
inteligentny polityk.

A w życiu, dorobkiewicz z Biłgoraja. Żaden reformator, żaden polityk.
Szemrany byznesmen.

Data: 2010-10-28 17:12:09
Autor: utrOne
Żegnaj Palikocie
W dniu 2010-10-28 16:57, u2 pisze:
[...]

Znaczy lepiej, jeśli będzie twój od pługa oderwany w gumiakach np A.L?

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-10-28 17:17:57
Autor: u2
Żegnaj Palikocie
W dniu 2010-10-28 17:12, utrOne pisze:
[...]

Też żydowskiego pochodzenia. Wcale za Endriu nie przepadam, ale obecnie
nie ma chłopskiej partii, są tylko partie dorobkiewiczów. Dorobkiewiczów
stylu Waldka, który przepisał byznes na mamę, bo sam rzucił się w wir
polityki :)

Data: 2010-10-28 17:36:30
Autor: utrOne
Żegnaj Palikocie
W dniu 2010-10-28 17:17, u2 pisze:
[...]

Ad rem kolego.
Jakieś propozycje? Bo ja osobiście nie mam. Manipuluje mną telewizja...

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-10-28 17:39:34
Autor: u2
Żegnaj Palikocie
W dniu 2010-10-28 17:36, utrOne pisze:
Ad rem kolego.
Jakieś propozycje? Bo ja osobiście nie mam. Manipuluje mną telewizja...

No to współczuję.

A po Panu Palikocie nie będę płakał :)

Data: 2010-10-28 22:11:03
Autor: boukun
Żegnaj Palikocie

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cc99432$0$22816$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bo Kaczyński przy wsparciu Fundacji Batorego się ze wszystkimi szceropolskimi partiami rozprawił...

boukun

Data: 2010-10-28 22:16:04
Autor: u2
Żegnaj Palikocie
W dniu 2010-10-28 22:11, boukun pisze:
Też żydowskiego pochodzenia. Wcale za Endriu nie przepadam, ale obecnie
nie ma chłopskiej partii,

Bo Kaczyński przy wsparciu Fundacji Batorego się ze wszystkimi
szceropolskimi partiami rozprawił...

To nie Kaczyński rozprawił się z Endriu tylko media.

Przypomnij sobie aferę praca za seks.

Data: 2010-10-28 22:21:31
Autor: boukun
Żegnaj Palikocie

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cc9da11$0$22816$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A kto tę aferę wyprodukował, jak nie polityczni blagierzy z PiSu? Kręcili afery za aferą, nawet policję polityczną CBA do tego celu stworzyli... PiSomedia dostały tylko swoje wytyczne i zapotrzebowanie...

boukun

Data: 2010-10-28 14:19:25
Autor: Hans Kloss
Żegnaj Palikocie
On 28 Paź, 22:21, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

A kto tę aferę wyprodukował,
Bekon, ktokolwiek ciebie wyprodukował ten z pewnością zrobił to przez
pomyłkę
J-23

Data: 2010-10-28 22:24:57
Autor: u2
Żegnaj Palikocie
W dniu 2010-10-28 22:21, boukun pisze:
[...]

Klar bekon, schlaf ruhig weiter :)

Data: 2010-10-28 22:16:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Żegnaj Palikocie

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iaclom$v02$1mx1.internetia.pl...

[...]

Zostaw mrzonki. Palikot ma przesrane. Za rok nikt nie będzie o nim pamiętał.

Data: 2010-10-28 22:21:32
Autor: u2
Żegnaj Palikocie
Zostaw mrzonki. Palikot ma przesrane. Za rok nikt nie będzie o nim
pamiętał.

Bekon utworzy komitet poparcia Palikota :)

Data: 2010-10-28 22:23:22
Autor: boukun
Żegnaj Palikocie

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cc9da2c$0$22815$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie będę płakał z tego powodu, jednakże dobrze wiem, że na dzień dzisiejszy, to jak nie Palikot, to pozostaje ciągle ta sama od 21 lat koalicja kiszczakowska. No bo jak nie Palikot, to kto?

boukun

Data: 2010-10-28 22:26:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Żegnaj Palikocie

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iacmct$2j1$1mx1.internetia.pl...

[...]

Ano - bez zmian. Choć gdyby jakimś cudem Palikot miałby powyżej 5 procent - też bez zmian.
Bokun - masz przesr...ne.

Data: 2010-10-28 22:28:20
Autor: boukun
Żegnaj Palikocie

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cc9dc68$0$22797$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ja, jak ja, boukun zawsze się wyżywi... , ale naród będzie miał przesr...ne..

boukun

Data: 2010-10-28 14:19:57
Autor: Hans Kloss
Żegnaj Palikocie
On 28 Paź, 22:28, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Ja, jak ja, boukun zawsze się wyżywi... ,
A jużci. Śmietników ci u nas dostatek...
J-23

Data: 2010-10-28 19:22:02
Autor: raff
Ĺťegnaj Palikocie
[...]
bliĹźszy niĹź dobro Polski.
[...]
antagonizmĂłw w Polsce?
[...]

Ma kase, to sobie moze kupic wyrok jaki chce. Patrz A.M.

R.

Data: 2010-10-28 22:09:36
Autor: boukun
Żegnaj Palikocie

Użytkownik "Tor_pan" <orion@megapolis.org> napisał

Napieralski i polityka całkowitej eliminacji kleru z płaszczyzny
politycznej jest jedynie w stanie opanować obecną "polityczna wojnę domową".

Kiedy to PZPR w SLD, tudzież Napieralski uwłaszczali jako pierwsi kościół i stworzyli wespół targowicę przy okrągłym żłobie. Kiedy w Jeleniej Górze SLDowiec Kusiak idzie pierwszyz krzyżem na prceesji, kiedy w każdym, nawet najmniejszym miasteczku w Polsce komuniści z PZPR wyswięcają każdy wychodek, to kto im teraz w cokolwiek uwierzy???!!!

Tylko Palikot, tylko P_alikot!!! I JA razem z NIM!!!
boukun

Żegnaj Palikocie