Żegnaj Palikocie

Data: 2010-10-28 09:10:53
Autor: Hans Kloss
Żegnaj Palikocie
On 28 Paź, 13:06, "Tor_pan" <or...@megapolis.org> wrote:
Zapowiadałeś się dobrze jako buntowniczy, ale konstruktywny i
inteligentny polityk.

Raczej jako bydlę, śmieć i chwast polskiej sceny politycznej.
Troskliwie pielęgnowany przez ryżego donka i jego platfonsiarnię,
hodowany do rozprawy z przeciwnikiem politycznych na chamstwo, bluzgi
i skurwysyńskie szyderstwa. Udało się, ciemny lud kupił zbydlęcenie
jako widowiskowy oręż walki z politycznym wrogiem. A ostatnio
zachłysnął się "sukcesami" tak bardzo ze stracił umiar i zwyczajnie
przegiął.
A ja mam nadzieję dożyc chwili gdy go zobaczę pierdzącego w pasiaki..
Bo póki co to nazbierało mu się na ładnych kilka latek bez
zawieszenia.
J-23

Data: 2010-10-28 22:12:03
Autor: boukun
Żegnaj Palikocie

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:9fe6a383-a321-4ecc-8048-622cbb364473v20g2000yqb.googlegroups.com...
On 28 Paź, 13:06, "Tor_pan" <or...@megapolis.org> wrote:
Zapowiadałeś się dobrze jako buntowniczy, ale konstruktywny i
inteligentny polityk.

Raczej jako bydlę, śmieć i chwast polskiej sceny politycznej.

Cóż za język miłości...
No po prostu zezwierzęcenie...

boukun

Data: 2010-10-29 09:48:01
Autor: utrOne
Żegnaj Palikocie
W dniu 2010-10-28 18:10, Hans Kloss pisze:
On 28 Paź, 13:06, "Tor_pan"<or...@megapolis.org>  wrote:
Zapowiadałeś się dobrze jako buntowniczy, ale konstruktywny i
> [...]

Wypraszam sobie.

Kupiłem go, a jakże!
że tak powiem cytując: "W końcu jakiś facet z jajami, bo o tych bladych chujów to już mi się rzygać chce"
--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-10-29 06:31:58
Autor: Hans Kloss
Żegnaj Palikocie
On 29 Paź, 09:48, utrOne <utr1wyt...@wytnijtlen.pl> wrote:

Kupiłem go, a jakże!
że tak powiem cytując: "W końcu jakiś facet z jajami, bo o tych bladych
chujów to już mi się rzygać chce"

Z jakimi jajami? Jaja to ten bęcwał widział jedynie w nabiałowym na
wystawie, najwyraźniej mylisz odwagę z bezczelnością i skurwysyństwami
dokonywanymi w poczuciu zupełnej (i słusznie!) bezkarności. O
posiadanie jaj w to wśród naszych polityków można podejrzewać jedynie
człowieka który miał odwagę postawić się CAŁEJ RESZCIE zblatowanej
politycznej "elity" A któż nim jest, kogo nienawidzą i boją się
wszyscy nasi "politycy" od rzekomo lewej do rzekomo prawej strony? Coś
mi się widzi że bynajmniej nie palikot....
J-23

Data: 2010-10-29 16:17:51
Autor: utrOne
Żegnaj Palikocie
W dniu 2010-10-29 15:31, Hans Kloss pisze:
[...]

Jakoś niedawno widziałem taki kawałek:
"Nie ma miejsca w tym kraju już na Stańczyków - polytycy odebrali im nawet czapkę..." - to taka moja subiektywna parabola...

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-10-30 16:26:53
Autor: pluton
Żegnaj Palikocie
A ja mam nadzieję dożyc chwili gdy go zobaczę pierdzącego w pasiaki.
Bo póki co to nazbierało mu się na ładnych kilka latek bez
zawieszenia.
J-23

A tak konkretnie, to za co ? Oczywiście pomijam zbrodnię główną
przeciw Narodowi Polskiemu, czyli nazwanie wariata wariatem.

Nullification

Data: 2010-10-30 09:17:30
Autor: Hans Kloss
Żegnaj Palikocie
On 30 Paź, 16:26, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

A tak konkretnie, to za co ?

Publicznie wypowiadane gróźb karalnych, znieważanie funkconariusza
państwowego w związku z wykonywaniem przez niego obowiązków
służbowych, znieważanie głowy państwa, niezgodne z prawem finansowanie
kampanii wyborczej- to tak na szybko kilka oczywistych i wielokrotnie
pzrez niego dokonywanych przestępstw i wykroczeń. Btw. do orzekanaia o
czyimś "wariactwie" niezbędne sa określone kompetencje i uprawnienia
nabywane w trakcie studdiów medycznych- inaczej jest to zwykłe
przestępstwo.
J-23

Data: 2010-10-30 18:18:51
Autor: boukun
Żegnaj Palikocie

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:1de243b0-bc84-47b0-88d3-977a7f4ec7edv16g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
Wiesz co, idź z tym do psychiatry, bo do sądu chyba nie zamierzasz?

boukun

Data: 2010-10-30 09:26:42
Autor: Hans Kloss
Żegnaj Palikocie
On 30 Paź, 18:18, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Wiesz co, id z tym do psychiatry, bo do s du chyba nie zamierzasz?
 Jak nie masz merytorycznie nic do powiedzenia w temacie wątku  to
wypierdalaj śmieciu.
J-23

Data: 2010-10-30 22:27:22
Autor: pluton
Żegnaj Palikocie

A tak konkretnie, to za co ?

Publicznie wypowiadane gróźb karalnych,

Mozesz cos przypomniec ? Komu grozil i czym ?
Mowil do kogos 'ja cie zabuje/pobije' ?

znieważanie funkconariusza
państwowego w związku z wykonywaniem przez niego obowiązków
służbowych, znieważanie głowy państwa

Tutaj tez nie za bardzo kojarze, o co biega. Czy o to, ze zapytal,
czy aby na pewno brat Jarka jest trzezwy ?

, niezgodne z prawem finansowanie
kampanii wyborczej

o! jakis sąd to już udowodnił ?

 Btw. do orzekanaia o
czyimś "wariactwie" niezbędne sa określone kompetencje i uprawnienia
nabywane w trakcie studdiów medycznych- inaczej jest to zwykłe
przestępstwo.

O ile wiem, to Palikot nie stawiał diagnozy medycznej, choćby z tego powodu,
że 'wariactwo' to nie jest jednostka chorobowa.

Poza tym ty też popełniasz przestępstwo nazywając kogoś śmieciem,
co ci się często zdarza, bo też nie kończyłeś studiów śmieciarskich
i nie masz odpowiednich uprawnień.

Nullification

Data: 2010-10-30 13:36:31
Autor: Hans Kloss
Żegnaj Palikocie
On 30 Paź, 22:27, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Publicznie wypowiadane gr b karalnych,

Mozesz cos przypomniec ?

Na przypominanie i to ze szczegółami  trzeba niestety poczekać do
czasu podgonienia paltfonsów od koryta. Póki co  nie ma najmniejszych
szans nawet na taki drobiazg jak zainteresowanie prokuratury
przestępstwami tej hołoty.
J-23

Data: 2010-10-31 01:10:26
Autor: boukun
Żegnaj Palikocie

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:d5d95830-ae49-41d9-9841-86bce5160f0430g2000yql.googlegroups.com...
> [...]

czasu podgonienia paltfonsów od koryta. Póki co  nie ma najmniejszych
szans nawet na taki drobiazg jak zainteresowanie prokuratury
Jak nie masz merytorycznie nic do powiedzenia w temacie swoich konfabulacji, to wiesz co...

boukun

Żegnaj Palikocie