¯egnaj Panslav!

Data: 2011-07-15 22:10:34
Autor: boukun
¯egnaj Panslav!
Mia³em kiedy¶ nadziejê spotkaæ osobi¶cie Panslavistê, mia³em nadziejê, ¿e do mnie kiedy¶ przyjedzie. Zacz±³ na psp pisaæ nieca³y rok pó¼niej ode mnie, pod koniec 2000 roku i od razu sympatyzowa³ ze mn±. Zast±pi³ mnie na jaki¶ czas, jak mi w Niemczech zaaresztowali kompa... Nie odwa¿y³ siê co¶ w tym stylu napisaæ i zaproponowaæ spotkanie, szkoda, bo by³ mi ¶wiatopogl±dowo najbli¿szy...

¯egnaj bracie!

boukun

Data: 2011-07-15 22:16:19
Autor: Jerzy Tabortowski
Żegnaj Panslav!
Żegnaj bracie!

Ty siÄ™ proszÄ™ nie fraternizuj, ok ??

Data: 2011-07-15 22:34:14
Autor: boukun
Żegnaj Panslav!

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4e20a013$0$2491$65785112news.neostrada.pl...
Żegnaj bracie!

Ty siÄ™ proszÄ™ nie fraternizuj, ok ??

Spierdalaju faryzeuszu jebany!

Jak wam chamy nie wstyd!

boukun

Data: 2011-07-15 22:37:12
Autor: Lorn
Żegnaj Panslav!
W dniu 2011-07-15 22:34, boukun pisze:

[...]

Chwilka... Jaką miarką mierzy się czyją śmierć? Jestem jakoś tak kurwa już zdegustowany... Fe?

Data: 2011-07-15 22:43:31
Autor: boukun
Żegnaj Panslav!

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ivq8ds$qv9$2news.onet.pl...
[...]

Miarka jest prosta, zwróć uwagę jak niektóre bydlaki, ideologicznie skrajnie odmienne, wcześniej nierzadko opluwały człowieka, wyszły nagle z ukrycia i oddają hołd Panslaviście (sic!)...
Tfu!

boukun

Data: 2011-07-15 22:49:36
Autor: Lorn
Żegnaj Panslav!

[...]

Oł i to Ciebie 'zwróć uwagą ba Ciebie z wielkiej litery' tak ugryzło? :> A coś ty sobie myślał? O zmarłym nie pisze się żle, a jeśli już to lepiej stulić pysk. Daleko mi było do jego poglądów i przyznaje się nie byłem za bardzo *uprzejmy* Wow banda hipokrytów :> Umiera Gieremek jadem plujecie równo... Umiera były ubek wszystko jest kurwa cacy... CO to ma być? Mam już się kurwa zamknąć? :>

Data: 2011-07-15 22:52:37
Autor: boukun
Żegnaj Panslav!

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ivq954$u5e$1news.onet.pl...

[...]

Geremek to właśnie coś koło byłego UBeka, bardzo blisko w każdym bądź razie,lustracji bał się jak ognia... System zmienił dla siebie i diaspory http://wirtualnapolonia.files.wordpress.com/2008/08/nie_dla_bydla.jpg

boukun

Data: 2011-07-15 22:57:51
Autor: Lorn
Żegnaj Panslav!
[...]

Czy coś to zmienia? Szkoda mi człowieka nie jego poglądów... Szkoda mi, że już go nie będzie na grupie... Szkoda, bo był oryginalny, ale różnię się od tych debilnych skurwysynów i sukojebców którzy ze śmierci robili sobie jaja... Kapujesz? Niech mu będzie lekka ziemia... Koniec kropka...

Data: 2011-07-15 21:17:08
Autor: obserwator
¯egnaj Panslav!
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisa³(a): Czy co¶ to zmienia? Szkoda mi cz³owieka nie jego pogl±dów... ******************************************************************

szkoda ci kazdego, tylko nie S.P, Lecha Kaczynskiego oraz chetnie dokopujesz nawet jego najblizszym z obsesyjna zajadloscia.

Data: 2011-07-15 23:30:23
Autor: Lorn
¯egnaj Panslav!
W dniu 2011-07-15 23:17,  obserwator pisze:
[...]

Wróæ do archiwum z okresu katastrofy jak i pó¼niejszych wpisów... K³amliwa mendo i zweryfikuj swoje dane samozwañczy detektywie...

Data: 2011-07-16 03:06:40
Autor: Stefan Pietrzykowski
¯egnaj Panslav!
Dnia 15-07-2011 o 23:17:08  obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisa³(a):

[...]

Hmmm, a mnie szkoda ka¿dego, nawet Lecha Kaczyñskiego, ale to wcale nie  oznacza, ¿e uwa¿am go za wybitnego polityka.
stevep
--
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-07-16 03:17:34
Autor: obserwator
¯egnaj Panslav!
Stefan Pietrzykowski <cirrus @tkdami.net> napisa³(a): Hmmm, a mnie szkoda ka¿dego, nawet Lecha Kaczyñskiego, ale to wcale nie  oznacza, ¿e uwa¿am go za wybitnego polityka.

chyba nie rozumiesz o co chodzi. Chodzi o stosunek do czlowieka ktory byl prezydentem. Dobrym prezydentem.
Wyjatkow podle sie zachowujecie, bo po tragicznej smierci, nadal sie pastwicie
jak zwyrodnialcy nad jego rodzina. Tak wlasnie postepowaly szumowiny i bandyci stalinowscy z Polakami, kiedy
przemoca i brutalnie wprowadzali w Polsce komunizm.

Dokladnie powtarza sie ta sama historia i robia to teraz juz potomkowie prawie tych samych stalinistow.

Data: 2011-07-16 09:07:30
Autor: Leprechaun
¯egnaj Panslav!

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ivqvse$1n$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty cholerny ob³udny gnoju! Jeste¶ zaka³a tej grupy! Wyno¶ siê st±d! Pod³a ¶winio! Nie roñ tu krokodylych ³e¿ byd³aku!

BomBel

Data: 2011-07-16 13:02:46
Autor: Ikselka
¯egnaj Panslav!
Dnia Sat, 16 Jul 2011 03:17:34 +0000 (UTC), obserwator napisa³(a):

Powiedzia³e¶.
--
XL

Data: 2011-07-16 09:07:04
Autor: Leprechaun
¯egnaj Panslav!

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ivqaoj$bj0$1inews.gazeta.pl...

Data: 2011-07-15 23:01:56
Autor: boukun
Żegnaj Panslav!

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ivq9kk$vpq$1news.onet.pl...
[...]

Przyznasz, że to też było oryginalne http://www.youtube.com/watch?v=IjI7xft8_sA

boukun

Data: 2011-07-15 23:29:15
Autor: Lorn
Żegnaj Panslav!
W dniu 2011-07-15 23:01, boukun pisze:

[...]

Nie zgadzałem się z jego poglądami, byłem wręcz krytyczny... Dobrze wiesz, że nacjonalkę uważam za chorobę... Szkoda mi go jako człowieka... Współczuję jego rodzinie...

Data: 2011-07-15 23:57:54
Autor: boukun
Żegnaj Panslav!

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ivqbfg$6hm$1news.onet.pl...
[...]

Ale mamy nacjonalkę w drugą stronę, w stronę mniejszości... Wszystko robicie na te jedną nacjonalkę...

boukun

Data: 2011-07-16 00:07:16
Autor: Lorn
Żegnaj Panslav!
W dniu 2011-07-15 23:57, boukun pisze:

[...]

robicie na te jednÄ… nacjonalkÄ™...

Sorry, ale zwyczajnie pierdolisz głupoty... Piszę, że szkoda mi człowieka, a ty o tej durnej nacjonalistycznej dziwce co daje na lewo i prawo... Kto tu jest hipokrytą? :> Przynajmniej nie udaję, że lubiłem Pansla...

Data: 2011-07-16 00:08:25
Autor: boukun
Żegnaj Panslav!

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ivqdmp$eej$1news.onet.pl...
[...]

Podobno robiła Geremkowi w ostatniej jego chwili laskę...

boukun

Data: 2011-07-16 00:12:05
Autor: Lorn
Żegnaj Panslav!
W dniu 2011-07-16 00:08, boukun pisze:

[...]

Alez ty jesteś popierdolony, jak cała ta wasza nacjonalistyczna niedojebana lochociągliwa suka...

Data: 2011-07-16 00:16:30
Autor: boukun
Żegnaj Panslav!

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ivqdvp$eej$2news.onet.pl...
[...]

Już ci pisałem, że mamy rządzący nacjonalizm żydowski, nic poza tym i tym laskę robisz...

boukun

Data: 2011-07-16 00:27:04
Autor: Lorn
Żegnaj Panslav!
W dniu 2011-07-16 00:16, boukun pisze:

[...]

przyznaje siÄ™
[...]

niedojebana lochociÄ…gliwa suka...

Już ci pisałem, że mamy rządzący nacjonalizm żydowski, nic poza tym i
tym laskÄ™ robisz...

Czy ja kurwa piszę o rządzących? Czy ja się chociaż staram metaforycznie/ironicznie pisać o rządzących? Co się z wami dzieje? Żydzi kontrolują wasze kompy? Padło wam na mózgi... Noście ołowiane kaski. Piszę o Panlaviście, a ty wyskakujesz o swoich fobiach...

Data: 2011-07-16 00:32:36
Autor: boukun
Żegnaj Panslav!

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ivqers$i7d$1news.onet.pl...
[...]

Pisałeś też o swoich fobiach nacjonalistycznych, biorę na poprawkę, że masz wyprany mózg i nie wiesz na jakim świecie żyjesz...

boukun

Data: 2011-07-16 00:38:26
Autor: Lorn
Żegnaj Panslav!
W dniu 2011-07-16 00:32, boukun pisze:

[...]

Fobiach? Od zawsze pisałem, o swojej negacji wobec nacjonalistycznych debili... Nazywacie to teraz fobiami? :>

Data: 2011-07-16 00:39:57
Autor: boukun
Żegnaj Panslav!

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ivqfh6$ivq$4news.onet.pl...
[...]

Bo ty liżesz jajca jako sprzedawczyk rządzącym nacjonalistom żydowskim, czytaj syjonistom...

To jest choore!

boukun

Data: 2011-07-16 00:53:03
Autor: Lorn
Żegnaj Panslav!

Bo ty liżesz jajca jako sprzedawczyk rządzącym nacjonalistom żydowskim,
czytaj syjonistom...

Teraz mnie wkurwiłeś... Nie dzielę ludzi jak wy nacjonalistyczne świnie... Co się wam kurwa marzy? Nadludzie rządzący jak Jaksa hitlersynek? Z tym skurwysynem byś czuł się dobrze? Oo pewnie, że tak... Sąsiad byłby czystej krwi słowiańskiej... Banda popierdoleńców...

Data: 2011-07-16 10:56:38
Autor: jazn
Żegnaj Panslav!
Dnia Sat, 16 Jul 2011 01:10:45 +0200, Lorn napisa³(a):

Ps. No co jest? Pokarz do czego jeste¶cie zdolni, a raczej do czego jeste¶cie mocni, tylko w gêbie...

Co to jest to "pokarz", "Niby polaku :)"? W gêbie to jeste¶cie zdolni i
wykszta³ceni w du¿ych miastach, ale zwyk³y s³ownik jêzyka polskiego jest
wam obcy.  lorn mocny w gêbie:

"Zafundujê ci s³ownik jêzyka polskiego... Podaj adres ;-p"

"Gdzie zamie¶ci³e¶ sprostowanie? :> Nadal b³±d bije po oczach ;-P
Wstyd... Niby polaku :)"

Nie ukrywam siê za anonimizerem, piszê
spod domowego IP... Jak ja bym z wami chêtnie podyskutowa³ o filozofii ala Al Bandy :> C`mon...

Data: 2011-07-16 19:32:58
Autor: Leprechaun
¯egnaj Panslav!

U¿ytkownik "jazn" <zazolc@gesia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:qikt39c9dfob.tv23gauppq8i$.dlg40tude.net...
[...]

A ty¶ co za jeden, Miodek jeste¶? Odnie¶ siê merytorycznie do tekstu a je¿eli nie potrafisz to przyjmknij siê cz³owieku z plebsu.

http://www.youtube.com/watch?v=2JaC99cBy1g

BomBel

Data: 2011-07-17 00:59:42
Autor: jadrys
Żegnaj Panslav!
W dniu 2011-07-16 17:56, jazn pisze:
Dnia Sat, 16 Jul 2011 01:10:45 +0200, Lorn napisał(a):

Ps. No co jest? Pokarz do czego jesteście zdolni, a raczej do czego
jesteście mocni, tylko w gębie...
Co to jest to "pokarz", "Niby polaku :)"? W gębie to jesteście zdolni i
wykształceni w dużych miastach, ale zwykły słownik języka polskiego jest
wam obcy.

lorn mocny w gębie:

"Zafunduję ci słownik języka polskiego... Podaj adres ;-p"

Wstyd... Niby polaku :)"

Twojwe argumenty w dyskusji powalajÄ… na kolana...

Data: 2011-07-17 00:51:43
Autor: boukun
Żegnaj Panslav!

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ivqgck$n39$1news.onet.pl...

[...]

Nie dzielisz ludzi, a jednak liżesz dupy żydowskim nacjonalistom, a Polakami gardzisz, Żysdów stawiasz nad Polakami... Na razie mamy rasistów tylko u władzy...

boukun

Data: 2011-07-17 03:22:31
Autor: stevep
¯egnaj Panslav!
Dnia 17-07-2011 o 00:51:43 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):

U¿ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci  news:ivqgck$n39$1news.onet.pl...

Bo ty li¿esz jajca jako sprzedawczyk rz±dz±cym nacjonalistom ¿ydowskim,
czytaj syjonistom...

Teraz mnie wkurwi³e¶... Nie dzielê ludzi jak wy nacjonalistyczne  ¶winie... Co siê wam kurwa marzy? Nadludzie rz±dz±cy jak Jaksa  hitlersynek? Z tym skurwysynem by¶ czu³ siê dobrze? Oo pewnie, ¿e  tak... S±siad by³by czystej krwi s³owiañskiej... Banda popierdoleñców...

Nie dzielisz ludzi, a jednak li¿esz dupy ¿ydowskim nacjonalistom, a  Polakami gardzisz, ¯ysdów stawiasz nad Polakami... Na razie mamy  rasistów tylko u w³adzy...

boukun

Idiotyzm nie ma narodowo¶ci.
stevep
--
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-07-17 03:35:12
Autor: boukun
¯egnaj Panslav!

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.vyqortaav39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

ale wyrachowanie ma narodowosc...

boukun

Data: 2011-07-17 14:15:26
Autor: stevep
¯egnaj Panslav!
Dnia 17-07-2011 o 03:35:12 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):

[...]

Wyrachowany, czy mniej wyrachowany, idotyzm to idiotyzm.

Data: 2011-07-17 22:57:11
Autor: Lorn
Żegnaj Panslav!
W dniu 2011-07-17 00:51, boukun pisze:

[...]

Piszesz o nacjonalistach jak PiS o swojej polskości... TU JEST POLSKA ZOZUMISZ DZIADU? ;-p Uhm, to zaczyna być żałosne... Dobre przysłowie - Polak polakowi wilkiem... Za granicą to swój swego sprzeda i kto tu jest żydem? :>

Data: 2011-07-17 23:26:42
Autor: boukun
Żegnaj Panslav!

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ivvibc$1rd$1news.onet.pl...
[...]

PiS nie pisze o swojej polskosci, bo to talmudyści. Kaczyński nigdy nie użyje słów o prawdziwych Polakach, tylko Michnik & Co robią mu kampanie i otoczkę i sprawiają wrażenie, że to niby patriotyczna organizacja, żeby zbłądzone owieczki do tych talmudystów nagonić i żeby się czasem Polacy nigdzie sami nie zorganizowali.

Tu jest Polska powiadasz? Ale pod wewnętrzną okupacją, dzięki takim tępym dziadom jak ty...

PiS i PO to odpady Kiszczaka...

boukun

Data: 2011-07-17 23:37:21
Autor: Lorn
Żegnaj Panslav!
W dniu 2011-07-17 23:26, boukun pisze:

[...]

Zabawne to co piszesz... Jęczysz, majaczysz, ale ruszyć dupsko i coś zrobić to już ciężko... Wybory olewasz tak, tak wiem 'ustawione' :> Mimo tego, tylko potraficie narzekać i żyć przeszłością. Ile razy już pisałem byście ruszyli dupę i chociaż zarejestrowali ruch/koło/partię, mógłbyś w końcu oddać głos? :-p Eh i tak jak grochem o ścianę... :> Okupacja zniosła takich jak ty PRL`owskich złodziejaszków do podziemia? Wiesz co mnie najbardziej wkurza? Wkurza mnie to, że mentalność PRL`owskiego złodziejaszka nadal jest żywa w narodzie... Lewe renty, emerytury, zaświadczenia, łapówki, ale czemu ja się dziwię? Minęło zaledwie 20 lat.

Data: 2011-07-18 10:56:52
Autor: boukun
Żegnaj Panslav!

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ivvkmn$bm0$1news.onet.pl...
[...]

Ale co zrobić? Z kim? W Żydolandzie? Nie da się, ojcowie obecnych włodarzy na karabinach tu swoje porządki zaprowadzali, a teraz synkowie udają demokratów (czyt. żydokratów). Dopóki mogą utrzymać władzę dzięki takim półgłówkom jak ty, będą prtawić o demokracji, prawach człowieka itp., ale jeśli ich interesy zostałyby jakimś cudem zagrożone i ci synkowie nagle zaczną sobie torować drogę karabinami i zamienią się w krwiożerczych wampirów jak ich ojcowie z NKWD i UB i Jaruzelski... Stolzman i Michnbik cieszą się, że to nbiby po raz pierwszy udałoim się przeprowadzić pokojową rewolucję..., ale o inspiracji stanu wojennego przez Geremka nie raczą wspomnieć...

Skąd się wywodzą obecni włodarze Polski baranie? Tatusiowie zajadli komuniści, a synkowie udają drugą stronę barykady, eh, z kim tu dyskutować...

Tfu!

boukun

Data: 2011-07-22 23:22:24
Autor: Lorn
Żegnaj Panslav!
W dniu 2011-07-18 10:56, boukun pisze:

[...]

Typoy objaw niskiej samooceny :>

Nie da siÄ™

Jesteście leniwi, nie potraficie się zrzeszyć w jedną, spójną *rzeszę8 :)

[...]

Wypisz wymaluj PiS :> Tylko jak zwykle to o żydach przesadzone :>

Stolzman i Michnbik cieszą się, że to nbiby po raz pierwszy udałoim się
przeprowadzić pokojową rewolucję..., ale o inspiracji stanu wojennego
przez Geremka nie raczą wspomnieć...

Tak, a Kaczyński robił za kelnera :> Tak, czy owak demokracja cię uwiera :> Za komuny łatwiej było kraść? :>

Skąd się wywodzą obecni włodarze Polski baranie?

Zrozum baranie, że póki taki jak ty leń, którego baba żywi ma niewiele do powiedzenia, a wiesz dlaczego? Jesteś zwykłym pasożytem, który za komuny wiedział co ukraść i miał się dobrze, a za demokracji ma się bidnie, bo co ma zajebać? :> Ukradnie i zaraz go złapią hehe :>

Tatusiowie zajadli
komuniści, a synkowie udają drugą stronę barykady, eh, z kim tu
dyskutować...

Tu masz rację... Tausiowie potomstwo ustawiło, ale co to zmienia? Wraz z rozstępami mamusi odziedziczyli nienawiść do polaków? :>

Data: 2011-07-17 15:06:09
Autor: Antenka
¯egnaj Panslav!
On 15 Lip, 23:29, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

>Dobrze wiesz, ¿e nacjonalkê uwa¿am za chorobê<

A ty mendo na co chorujesz? No powiedz! Na kosmopolityzm, syjonizm, a
mo¿e jednak na jewropejski socliberalizm?
Jak ci tutaj tak ¼le to wypad! I nie bezcze¶æ swoimi kopytami tej
¦WIÊTEJ  POLSKIEJ  ZIEMI! Won!

Antenka

P.s.Chorob± jest twój kosmopolityzm, mendo! A od narodowców siê
od.....l! Wykarmiony ideologi± jewroko³chozu, gówno wiesz o
otaczaj±cej ciê rzeczywisto¶ci.

Data: 2011-07-18 00:30:14
Autor: Lorn
¯egnaj Panslav!
W dniu 2011-07-18 00:06, Antenka pisze:
On 15 Lip, 23:29, Lorn<ateag...@poczta.fm>  wrote:

  >Dobrze wiesz, ¿e nacjonalkê uwa¿am za chorobê<

A ty mendo

Popisa³a¶ siê, a teraz posz³a WON!

Data: 2011-07-15 22:50:09
Autor: Jerzy Tabortowski
Żegnaj Panslav!
[...]

Nie oddaję mu hołdu. Nawet tego nie rozumiesz.

Data: 2011-07-15 22:52:48
Autor: Lorn
Żegnaj Panslav!
W dniu 2011-07-15 22:50, Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

Ech, nie widzisz, że odpowiedział na mój post? :>

Data: 2011-07-15 22:55:44
Autor: Jerzy Tabortowski
Żegnaj Panslav!
Ech, nie widzisz, że odpowiedział na mój post? :>

Ok, przeoczyłem.

Data: 2011-07-15 22:48:44
Autor: Jerzy Tabortowski
Żegnaj Panslav!
Spierdalaju faryzeuszu jebany!

A ty co siÄ™ tak ciskasz chamszczaku ??

Data: 2011-07-15 22:49:22
Autor: boukun
Żegnaj Panslav!

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4e20a7ac$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
Spierdalaju faryzeuszu jebany!

A ty co siÄ™ tak ciskasz chamszczaku ??

Idź srać pod innym wątkiem, oki?

boukun

Data: 2011-07-15 22:53:46
Autor: Jerzy Tabortowski
Żegnaj Panslav!
Idź srać pod innym wątkiem, oki?

Pisał będę gdzie mam ochotę, może choć to zrozumiesz.

Data: 2011-07-15 23:05:14
Autor: Jerzy Tabortowski
Żegnaj Panslav!
Spierdalaju faryzeuszu jebany!

Megalomania rozdęta do obłędu ...

Data: 2011-07-17 00:33:00
Autor: matusm
¯egnaj Panslav!

U¿ytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e20ab8a$0$2495$65785112news.neostrada.pl...
Spierdalaju faryzeuszu jebany!

Megalomania rozdêta do ob³êdu ...

Reagujesz jak typowy czekista,na zebraniach POP nie uczyli,,Zrozum duraku ,ze przez  zwyk³a przyzwoito¶c zwyczajowo nie mówi sie ¿le
o zmar³ym , czasami mozna  przemilczec swoje  przemy¶lenia

Zapisz sie na jaki¶ kurs dobrego wychowania jak obrzezany tata esbek nie potrafi³ wychowac

Takie zachowanie
co sie dziwic nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-07-18 16:40:52
Autor: Jerzy Tabortowski
Żegnaj Panslav!
napisał w wiadomości news:4e20ab8a$0$2495$65785112news.neostrada.pl...
Spierdalaju faryzeuszu jebany!

Megalomania rozdęta do obłędu ...

Reagujesz jak typowy czekista,na zebraniach POP nie uczyli,,Zrozum duraku
,ze przez  zwykÅ‚a przyzwoitoÅ›c zwyczajowo nie mówi sie żle
o zmarÅ‚ym , czasami mozna  przemilczec swoje  przemyÅ›lenia

Zapisz sie na jakiÅ› kurs dobrego wychowania jak obrzezany tata esbek nie
potrafił wychowac

Takie zachowanie
co sie dziwic nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ale to matusm do mnie ?? Bo jakoś o Jurku nic złego nie powiedziałem ...

Data: 2011-07-15 22:30:32
Autor: Lorn
¯egnaj Panslav!
W dniu 2011-07-15 22:10, boukun pisze:
mia³em nadziejê, ¿e do mnie kiedy¶ przyjedzie.

Nadzieja matk± g³upich... Niech mu bêdzie lekka ziemia...

¯egnaj Panslav!