Żegnaj Syncu!

Data: 2014-04-14 19:07:07
Autor: mx
Żegnaj Syncu!

Po zmianie marki "Alior Sync"na "T-Mobile Usługi BANKOWE":

Dostawcą usług finansowych, z których będziesz korzystał pozostanie Alior Bank S.A.
A Twoje depozyty nadal będą gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny.
Żeby korzystać z usług T-Mobile Usługi Bankowe, nie będziesz musiał posiadać telefonu w sieci T-Mobile.

Warunki, na jakich korzystasz z naszych usług, nie zmieniają się.

Nie zmieni się Twój numer rachunku.
Twoja karta do konta i karta kredytowa będzie działać, jak zwykle, do końca terminu ważności.
Po jego upływie wyślemy Ci nową.
Będziesz korzystał z loginu i hasła, do których już się przyzwyczaiłeś. Nic się nie zmieni.

Będziesz mógł kontaktować się z nami pod tym samym numerem telefonu: 19506.
Do Twojej dyspozycji pozostanie również Wirtualny Oddział.
Nadchodząca zmiana nie wymaga od Ciebie żadnej aktywności.
Będziesz mógł korzystać z naszych usług tak, jak do tej pory.
Wydawcą aplikacji mobilnych będzie tak, jak dotychczas Alior Bank S.A.

Data: 2014-04-14 19:11:20
Autor: mx
Żegnaj Syncu!
On 14/04/14 19:07, mx wrote:

Po zmianie marki "Alior Sync"na "T-Mobile Usługi BANKOWE":

Aha i źródło:

http://www.rozwojtozmiana.sync.pl/?utm_source=cta&utm_medium=email&utm_campaign=20140411_TUB

Data: 2014-04-18 18:21:31
Autor: Titus Atomicus
Żegnaj Syncu!
Hm,
Szkoda ze nie daja pieniedzy na dobry poczatek...
--
TA

Data: 2014-04-14 19:18:51
Autor: Chris94
Żegnaj Syncu!
Dnia Mon, 14 Apr 2014 19:07:07 +0200, mx napisał(a):

Po zmianie marki "Alior Sync"na "T-Mobile Usługi BANKOWE":

Dostawcą usług finansowych, z których będziesz korzystał pozostanie Alior Bank S.A.

Można się spodziewać, że po przejęciu Synca przez T-Mobile, za
sprawdzenie stanu konta w banku też trzeba będzie zapłacić 40 groszy,
tak samo jak to jest obecnie w T-Mobile.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2014-04-14 19:33:01
Autor: Krzysztof
Żegnaj Syncu!

Z pewnoscia nic to dobrego nam klientom nie przyniesie. Na razie trzeba czekac, a jak zaczna pogarszac oferte to "glosowac" nogami.
Juz w koncu jeden taki mariaz jest na rynku Plusbank i jakos nie widze tam nic atrakcyjnego w stosunku do innych bankow, ktore maja przez dlugi okres rozne ciekawe oferty np. depozytowe dla klientow.
Mnie zadne uslugi T-Mobile nie sa potrzebne i wciskanie mi ich na sile nic nie da.
Dla mnie Sync jest tylko uzupelnieniem oferty Aliora o tansze uslugi (np. darmowe karty i konta, bezplatne przelewy natychmiastowe-max,10 oraz bezplatne SEPA)

Data: 2014-04-14 12:12:05
Autor: bossnass71
Żegnaj Syncu!
W dniu poniedziałek, 14 kwietnia 2014 19:33:01 UTC+2 użytkownik Krzysztof napisał:
[...]

Na razie w ramach poprawy oferty  - brak ostatniego cash backu za marzec.
Jak rozumiem, jest to symptomatyczny przykład "rozwoju poprzez zmianę". Zmianę na gorsze.
Trzeba żegnać się z badziewiarzami i tyle w temacie.

Data: 2014-04-14 14:08:27
Autor: konradroslik
Żegnaj Syncu!
W dniu poniedziałek, 14 kwietnia 2014 21:12:05 UTC+2 użytkownik bossn....@gmail.com napisał:
> [...]

Jak rozumiem, jest to symptomatyczny przykład "rozwoju poprzez zmianę". Zmianę na gorsze.

Trzeba żegnać się z badziewiarzami i tyle w temacie.

to za marzec jeszcze naliczali cash back ? z tego co wiem to ostatni miesiąc za jaki naliczali był luty

Data: 2014-04-15 03:17:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Żegnaj Syncu!

<konradroslik@gmail.com> 8fe6819f-e129-4e5f-93dd-0c885e2c8381@googlegroups.com

Na razie w ramach poprawy oferty  - brak ostatniego cash backu za marzec.

: to za marzec jeszcze naliczali cash back ?
: z tego co wiem to ostatni miesiąc za jaki naliczali był luty

IMO marzec ma być ostatnim. Czekam cierpliwie
na keszbek. Poprzednie docierały 13, 14 lub 15.
Dziś jest 15 kwietnia.

Data: 2014-04-16 10:20:44
Autor: Franc
Żegnaj Syncu!
Dnia Mon, 14 Apr 2014 19:33:01 +0200, Krzysztof napisał(a):

[...]

Zalogowałem się synca i wali po oczach:
http://rozwojtozmiana.sync.pl/

Póki nie wprowadzą zmian polegających na wprowadzeniu opłat za konto, kartę
i bankomaty to raczej zostanę. Przechodzenie do nowego banku wiąże się
akurat u mnie z upierdliwością zmian nr konta w wielu miejscach. Pewnie
wiedzą doskonale w syncu, że wiele osób z lenistwa / wygodnictwa zostanie u
nich - za dużo grzebania przy zmianie.

--
Franc

Data: 2014-04-17 00:04:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Żegnaj Syncu!

"Franc" 1skocwxdvbcsk.f2jwa88u2dw2.dlg@40tude.net

Zalogowałem się synca

Ja tak samo! Są! ponad 40 orzechów w łupinach!
[nie... chyba w łupinach były na stole... Nic to...
jakoś tam będzie...] I chyba czas na pożegnanie
się z SyneCkiem, który osiągnął [pełnoletność?]
samodzielność życiową. ;)

   15-04-2014   Konto osobiste Premia za transakcje internetowe 40,10 PLN

Można by powiedzieć, że jeśli załapię się na dziewicę, będę
miał dostęp na rok opłacony przez SyneCka. :) Niby tylko
100 MB miesięcznie... Ale dla mnie to dużo. A poza tym
dziewica daje w lejku do woli. :)

Wszędzie jestem spóźniony -- w Erze byłem za długo, następnie
za późno przeskoczyłem do mBanku, skąd spóźniłem się do Play,
w którym chyba długo nie zabawię, bo wyskoczę stamtąd do
Virgin Mobile...

Najgorszym wyborem była Era.

Żegnaj Syncu!