Żegnaj mój przyjacielu

Data: 2011-08-05 22:28:01
Autor: boukun
Żegnaj mój przyjacielu
Polskiego patriotę syjoni¶ci wykończyli...
http://www.youtube.com/watch?v=_vPCa6inWUw

boukun

Data: 2011-08-05 20:42:32
Autor: obserwator
Żegnaj mój przyjacielu
Polskiego patriotę syjoni¶ci wykończyli...
http://www.youtube.com/watch?v=_vPCa6inWUw
 glupku kacapski-Lepper atakowal i kompromitowal PO i SLD, a nie syjonistow:)

Idz sie lecz ciemna maso.

Data: 2011-08-05 22:56:10
Autor: boukun
Żegnaj mój przyjacielu

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j1hkjo$at6$1inews.gazeta.pl...

Polskiego patriotę syjoni¶ci wykończyli...
http://www.youtube.com/watch?v=_vPCa6inWUw

glupku kacapski-Lepper atakowal i kompromitowal PO i SLD, a nie syjonistow:)

Idz sie lecz ciemna maso.

Zamknij pysk powiedziałem... Już w Fundacji Batorego się odgrażał...

boukun

Data: 2011-08-05 22:22:25
Autor: obserwator
Żegnaj mój przyjacielu

> glupku kacapski-Lepper atakowal i kompromitowal PO i SLD, a nie syjonistow:)
>
> Idz sie lecz ciemna maso.

Zamknij pysk powiedziałem... Już w Fundacji Batorego się odgrażał...

zeby tobie ktos nie zamknal klamliwej mordy. Radzio takich jak ty intensywnie
poszukuje w sieci:)

Data: 2011-08-06 00:22:49
Autor: boukun
Żegnaj mój przyjacielu

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j1hqf1$rkk$1inews.gazeta.pl...

> [...]

zeby tobie ktos nie zamknal klamliwej mordy. Radzio takich jak ty intensywnie

Radzio to ogier z waszej stajni, tymczasowo oddelegowany do braci z PO!!!

boukun

Data: 2011-08-05 23:29:21
Autor: Lorn
Żegnaj mój przyjacielu
W dniu 2011-08-05 22:42,  obserwator pisze:
glupku kacapski-Lepper atakowal i kompromitowal PO i SLD, a nie syjonistow:)

Czyli był twoim sprzymierzeńcem, jak wiadomo do czasu, gdy go *mini* Napoleon nie wycyckał i poniżył, ale tak się wła¶nie kończ± sojusze z hipokryt± i oszustem politycznym.

Data: 2011-08-05 22:53:55
Autor: jadrys
Żegnaj mój przyjacielu
W dniu 2011-08-05 22:28, boukun pisze:
Polskiego patriotę syjoniści wykończyli...
http://www.youtube.com/watch?v=_vPCa6inWUw

boukun

Żegnaj Panie Andrzeju.. Niegodziwcy i sprzedawczyki nienawidzili Cię z całego serca za Twoja prawość i patriotyzm. Ale my Polacy zawsze uważaliśmy Ciebie za porządnego i sprawiedliwego człowieka. Żegnaj.

Data: 2011-08-06 07:47:58
Autor: Przemysław W
Żegnaj mój przyjacielu
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j1hjqd$b6t$1mx1.internetia.pl...

Polskiego patriotę syjoni¶ci wykończyli...

Patriota, który Kaczyńskiego wsadził na fotel prezydencki. WeĽ ty bokun jebnij się w głowę.

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-08-07 00:33:39
Autor: boukun
Żegnaj mój przyjacielu

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci news:j1ikii$mfe$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie możliwe, Lepper miał tak± władzę?
To może te UWolstwo z PO s± patriotami? Żydowskimi na pewno...

Żegnaj mój przyjacielu