Żegnam... i ja...

Data: 2010-07-23 08:42:11
Autor: Zygmunt Stary
Żegnam... i ja...
Udało się rozwalić tę grupę!
Rzadko pisałem, częściej przysłuchiwałem się dyskusjom. Były wśród
nich wulgarne połajanki, ale zawsze były też merytoryczne i
refleksyjne wypowiedzi.
Nie zawsze się z nimi zgadzałem, ale można było czegoś się dowiedzieć,
znaleźć ciekawy link do interesującej wiadomości.
Dzisiaj wąska grupa okłada się nawzajem maczugami ... i to wszystko....
Wchodziłem tu co jakiś czas poczytać, a czasami coś napisać, ale to
już koniec...
Przy braku szacunku dla interlokutora, jakakolwiek merytoryczna
dyskusja jest niemożliwa.
Pozostaje odkopać starą "pepeszę" i młócić równo, albo na razie
ćwiczyć się w strzelaniu.
Żegnam tych wszystkich, którzy tu byli ... od zawsze, a którzy
podobnie jak ja zrezygnowali z  tej grupy.
PalikoTusk zrobił swoje.
http://www.wolnapolska.pl/index.php/palikotusk.html
Szkoda gadać...
Żegnam i ostatni już raz...
Pozdrawiam
z.w.

Data: 2010-07-23 17:46:27
Autor: Neko
Żegnam... i ja...
Użytkownik "Zygmunt Stary" <zygwar@gmail.com> napisał

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Szkoda ze Pan tak rzadko sie udzielal. Moze gdyby Pan wiecej
sie udzielal, byloby lepiej na tej grupie?

Proponuje pozostac. I prosze o pare nowych postow od poniedzialku

Przez weekend lepiej skorzystac ze slonca niz z netu.

Ta grupa potrzebuje normalnej dyskusji !!!

Data: 2010-07-24 11:23:10
Autor: rAzor
Żegnam... i ja...
Użytkownik Neko napisał:
[...]

Za późno! Trzeba było reagować kiedy pisałem o zgniliźnie pieć lat temu. Teraz wypada tylko tu nasrać.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-07-24 11:33:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Żegnam... i ja...

Użytkownik "rAzor" <pi'sz.pan.na.ko'wno@na.kown'o!com> napisał w wiadomości news:i2ebdr$pqj$3news.onet.pl...
Użytkownik Neko napisał:
[...]

Nie krępuj się. Przycież ty tutaj srasz od dawna.

Data: 2010-07-23 17:57:18
Autor: abc
Żegnam... i ja...
Mimo wszystko jest tu jedno z poletek wirtualnej bitwy w totalnej,
bezlitosnej wojnie o świadomość Polaków.

A na wojnie jak to na wojnie, trzeba czasami nurzać się w śmierdzących
bagniskachg.  Nie ma co się zrażać i oddawać pole walki  ze względów
estetycznych.

Data: 2010-07-23 09:13:14
Autor: Leszczur
Żegnam... i ja...
On 23 Lip, 17:57, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Mimo wszystko jest tu jedno z poletek wirtualnej bitwy w totalnej,
bezlitosnej wojnie o świadomość Polaków.

No wlasnie. Atmosfera na psp idealnie pasuje do tego co dzieje sie w
naszej polskiej polityce.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-23 09:19:17
Autor: Zygmunt Stary
Żegnam... i ja...
[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Tu już nikt o nic nie walczy. Tu się tylko poniża myślącego człowieka
"dla zabawy"
Walczy się o dużą kasę i tam się toczy śmiertelne boje.
Świadomość, a raczej nieświadomość społeczna już jest 'wygrana".
Środowiska opiniotwórcze opanowane. Kościół spacyfikowany.
Pozostaje odnajdywać "swoich" i budować się na neutralnym gruncie.
Pozdrawiam
z.w.

Ps.
Próbowałem dyskutować kiedyś osobiście z Frasyniukiem i
Onyszkiewiczem, a było to w połowie lat 90-tych.
Zauważyłem, że w dyskusji stosują wyłącznie atak ad personam.
Zero argumentów i atak na człowieka.
To taktyka, która obecnie wyłącznie się stosuje.
"Silendo nemo peccat"

Data: 2010-07-23 18:12:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Żegnam... i ja...

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c49bbe1$0$2594$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jeśli ty odbierasz uczestnictwo w tej grupie jako walkę, to ja ci kurwa, współczuję!

Data: 2010-07-23 18:20:10
Autor: jadrys
Żegnam... i ja...
  W dniu 2010-07-23 17:42, Zygmunt Stary pisze:
[...]

Po co tak demonstrujesz to swoje odejście? Rzadko pisałeś? - Ja nie widziałem ani jednego twojego postu na psp. Zamiast narzekać na pisanie innych spróbuj sam coś napisać ciekawego, - przecież to my użytkownicy  sami kreujemy tu poziom dyskusji. Stojąc na boku i się przyglądając nic nie zmienisz.

Mimo wszystko - Pozdrawiam

Data: 2010-07-23 23:17:36
Autor: MH
Żegnam... i ja...

[...]

Nic dodać nic ująć. W pełni zgadzam się z powyższym. Szczerze powiedziawszy ,
nie przypominam sobie ani jednego wątka z konstruktywną , bądź jakąkolwiek
wypowiedzią żegnającego psp. Z drugiej zaś strony Jądrysie , udzielając się w
pyskówach na psp też niczego nie zmienimy. Jak ja postrzegam psp ??
Ot, taki sobie Hyde Park. Mogą być mocne wymiany poglądów , ale nie znoszę
CHAMSTWA !!  Stąd absencja niejakiego Awe bardzo mnie cieszy.  Podobno dobrali
mu się do dupy ...  MH

Data: 2010-07-24 09:01:43
Autor: jadrys
Żegnam... i ja...
  W dniu 2010-07-23 23:17, MH pisze:
[...]

Moim zdaniem - psp to mimo panoszącego się tu chamstwa jest najciekawszą grupą w usenecie. Jednak trzeba przywyknąć do panującej to atmosfery. Gdy pojawiłem się po raz pierwszy na psp to byłem wręcz zaszokowany tymi atakami na siebie użytkowników. Ale dziś przyjmuje to jako obowiązującą normę ;-)
Ja trochę inaczej odbieram odejścia użytkowników z psp (nawet tych chamskich), gdy ich nie ma to powstaje jakaś pustka trudna do zapełnienia. To nie znaczy że czytam wszystkie posty wszystkich użytkowników, ale wtedy jest większy wybór tematów do dyskusji.

Data: 2010-07-24 00:59:36
Autor: Leszczur
Żegnam... i ja...
On 24 Lip, 09:01, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

Moim zdaniem - psp to mimo panoszącego się tu chamstwa jest najciekawszą
grupą w usenecie. Jednak trzeba przywyknąć do panującej to atmosfery.

Nie jestem przekonany ze jest najciekawsza z punktu widzenia jakosci
dyskucji, ale od strony socjologicznej - na pewno. Nawet biorac
poprawke na przejaskrawienie niektorych pogladow - jest na co
popatrzec.

[...]

Ale przyznaj, ze sa uzytkownicy, ktorzy caly czas pisza dokladnie to
samo. Maja jedna generalna wypowiedz, ktora jest nieco modyfikowana w
zaleznosci od tematu.
Grad na Śląsku? Wina Tuska. Brudna woda w Bałtyku - wina Tuska. Kryzys
na swiecie - wina Tuska. Za Tuska mozna podstawic dowolnego premiera
ostatnich 20 lat - dobor zalezy od prywatnych pogladow politycznych
dyskutanta. Takich ludzi mi nie brak - gdy odchodzą.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-24 12:39:11
Autor: jadrys
Żegnam... i ja...
  W dniu 2010-07-24 09:59, Leszczur pisze:

[...]

No oczywiście że są tacy, ale to przecież nie jest aż tak bardzo uciążliwe, i bardzo dobrze że posty z tymi samymi tematami są rozproszone, zawsze można się podłączyć do tego napisanego, czy skomentowanego ciekawiej. Na przykład na "Psychologii" jest inaczej, i tam jest dopiero problem z włączeniem się do dyskusji w wątku który zawiera ponad 1000 postów.

Data: 2010-07-23 19:14:36
Autor: PesTYcyD
Żegnam... i ja...
Pierdolisz ale i tak tutaj wrócisz.

Data: 2010-07-23 22:37:57
Autor: Polok_prawdziwy
Żegnam... i ja...
Zygmunt Stary wrote:

[...]

Ta grupa łodzwierciedlo nic inksego, jak dzisiejsom politykem w Polcce...

No cuz...
- PISiki zich WODZEM I PONEM sprowadziły tom politykem do pioskownicy...

Data: 2010-07-23 23:28:44
Autor: matusm
Żegnam... i ja...

Użytkownik "Zygmunt Stary" <zygwar@gmail.com> napisał w wiadomości news:7ff09b52-0e82-4ab0-9e2a-293ee2ab0873f33g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Jest jak jest bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-07-23 15:45:44
Autor: Zygmunt Stary
Żegnam... i ja...
On 23 Lip, 23:28, "matusm" <mat...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Zygmunt Stary" <zyg...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:7ff09b52-0e82-4ab0-9e2a-293ee2ab0873f33g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

ich polityką." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
MSW -
Pozdrowienia
matusm

matusm piszesz i przypominasz to konsekwentnie  przez wszystkie lata
mojego towarzyszenia tej grupie.
Dzięki, bo jest to chyba najważniejsze. Jakkolwiek sądzę, że
wytresowane psy szczekają i atakują, już nawet bez jakiegokolwiek
sygnału.
Pozdr.
z.w.

Data: 2010-07-24 11:19:58
Autor: Bartek
Żegnam... i ja...
[...]

Nie mów 'zegnam', lecz 'do widzenia'. Wskazales ciekawy link do tekstu czlowieka, ktory zna ludzi obecnej wladzy i opozycji. Jest z tego srodowiska, ktore otworzylo nam oczy, wskazalo drogi rozwoju, ale nie wiedziec czemu, stopniowo przestaje myslec o sluzbie dla kraju, zajmujac sie wylacznie mysleniem o wladzy. Odnosze wrazenie, ze odebrano im jednoczesnie i rozum i sumienie.

Żegnam... i ja...