?egnam was!

Data: 2011-02-22 08:49:16
Autor: Jan Nowak Kowalski
?egnam was!
Po tym czego dowiedziałem się o niektórych uzytkownikach tego forum nie mam zamiaru produkować się tu jako mięso armatnie. Panowie prowokatorzy! Żegnam was ozięble! Szukajcie sobie innych naiwnych! Ja spadam! Ostrzeżenie dla innych: nie dajcie się wrobić w dyskusję z osobnikami deklarującymi się jako zatwardziali zwolennicy PiS. To prowkatorzy PO. Nie dajcie się wrobić w otwarte wyrażanie poglądów z osobnikami deklarujacymi się jako zatwardziali zwolennicy PO. To prowokatorzy PiS! Nie dajcie się wciągnąc w dyskusję na tematy religijne. To prowokatorzy mocodawcy z Torunia! Może kiedyś z innego konta, z serwera poza granicami kraju powiem wam who is who. Pa, pa cwaniaczki. Nie mam zamiaru ułatwiać wam pracy! Sami cięzko pracujcie na swój judaszowy chleb!

PD

Data: 2011-02-22 08:56:24
Autor: jadrys
?egnam was!
W dniu 2011-02-22 08:49, Jan Nowak Kowalski pisze:
[...]

Jeszcze się nie zdążyłeś przywitać a już się  żegnasz?

?egnam was!