Żegnam was...ozięble oczywiście

Data: 2011-04-08 08:07:45
Autor: Przemysław W
Żegnam was...ozięble oczywiście
Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:2e913e72-72fa-4fea-84ab-3d9686f06507r14g2000vbm.googlegroups.com...
Nie wiem jak sobie beze mnie dacie radę z POlszewią.. :-( Ale
jesteście tacy nudni... :-/

Antenka

P.s. No chyba, że mnie na kolanach poprosicie, to ewentualnie od czasu
do czasu was poszczypię.

Załatwiłeś sobie operację, trans? Może jak obetną ci kutasa i doszyją cycki, to stracisz agresję i doznasz błogostanu jak twój guru słuchający Brudzińskiego, Hofmana, czy innego picowskiego psychola.

Przemek

--

"Przed katastrofą ojciec Rydzyk nazwał Lecha Kaczyńskiego "oszustem", krytykując głowę państwa za politykę wobec środowisk żydowskich. Marię Kaczyńską Rydzyk nazwał "czarownicą". Wtedy, gdy pluto na jego rodzinę, prezes PiS, udawał, że deszcz pada."

Żegnam was...ozięble oczywiście