Żegnamy Kissa

Data: 2010-07-15 12:21:59
Autor:
Żegnamy Kissa
A ja właśnie przywitałam KISa dzięki WAM :)))
Wczoraj z poziomu systemu transakcyjnego napisałam pytanie jak długo trzeba
czekać na aktywacje karty, bo mam nadzieję, że nie tak długo, jak i tu link do
tego wątku. (kurier był w ubiegłym tygodniu).
Właśnie skończyłam rozmowę z OF - pani sama się na tego maila powołała,
wskazałam lokatę do podwyższenia i karta za 24 godz. ma być aktywna. Jeszcze sie dowiedziałam:
Jak aktywują, to wyślą smsa
Jak lokata ma 15 tys to dzielą na dwie i OBIE mają podwyższony % Póki co info o datach spłaty mają tylko papierowe, dopiero pracują nad mailowymi.

Data: 2010-07-15 13:38:34
Autor:
Żegnamy Kissa
  <aneczka.jedna.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Jak aktywują, to wyślą smsa

No i cuda się zdarzają, ledwo godzina minęła i sms przyszedł!
lecę na zakupy :)

Data: 2010-07-16 12:13:30
Autor: Młotkowy
Żegnamy Kissa
W dniu 2010-07-15 15:38, aneczka.jedna.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
   <aneczka.jedna.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):
Jak aktywują, to wyślą smsa

No i cuda się zdarzają, ledwo godzina minęła i sms przyszedł!
lecę na zakupy :)

Jedyne, co ewidentnie opłaca się kupować płacąc kartą, to piwo i wódka w Lidlu. :)
Ale tam mają limit 20zł.
Więc polecam wódkę "Rahmaninov", 0.7l za niecałe 22zł :). Przy odrobinie samozaparcia da się pić.
Jeśli Ci nie szkoda kasy, to mają też tam całkiem dobrą 8-letnią whisky "Hunter's Glenn" (zielona etykieta) 40zł/0.7
No i piwo - np. Okocim Mocne chyba 2.40/puszka.
Tylko, że niestety, kobiety nieszczególnie lubią zarówno piwo jak i whisky. Ale może masz jakieś gacie na kwadracie :)

--
Dziękuję. Pozdrawiam.            Młotkowy

Data: 2010-07-18 15:05:47
Autor: kombek
Żegnamy Kissa

> No i cuda się zdarzają, ledwo godzina minęła i sms przyszedł!
> lecę na zakupy :)

 Jeżeli przyjdzie czekać długo na kuriera i w tym czasie sie rozmyślę i nie
podpiszę kurierowi umowy podając np przekroczenie ważności wniosku to co mi
zrobią. Wstępnie w rozmowie telefonicznej wyraziłem zgodę i podałem dane
osobiste do karty.

Data: 2010-07-19 15:11:43
Autor:
Żegnamy Kissa
kombek <kombek@onet.eu> napisał(a):
to co mi zrobią. Wstępnie w rozmowie telefonicznej wyraziłem zgodę i podałem
dane osobiste do karty.

Nic ci nie zrobią, kurierowi nie musisz się tłumaczyć, nawet nie musisz się z
nim umawiać. Poza tym kurier da ci tez formularz odstąpienia od umowy na 10
dni ważny

Data: 2010-07-21 14:45:02
Autor: kombek
Żegnamy Kissa

 Wniosek złożony 12 bm i dzisiaj emilek z wiadomością ,że kurier dostał zlecenie
i że się ze mną skontaktuje w najbliższych dniach roboczych. Założyłem że jak do
końca miesiąca nie będę miał aktywnej karty to zrezygnuję. Mam wiele innych
fajnych możliwości. Amen

Data: 2010-07-15 14:10:17
Autor:
Żegnamy Kissa
  <aneczka.jedna.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Jak lokata ma 15 tys to dzielą na dwie i OBIE mają podwyższony %

Wiesz może do kiedy obowiązuje ta promocja?

Data: 2010-07-15 14:21:27
Autor:
Żegnamy Kissa
  <aneczka.jedna.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Jak lokata ma 15 tys to dzielą na dwie i OBIE mają podwyższony %

Nooo, na stronie https://wnioski.openonline.pl/konta/kontooptymalne/ piszą:
"w pakiecie dostajesz: konto oszczędnościowe 4,5% (co jak wiemy jest
nieaktualne), lokatę optymalną 6,65%" 6,65% ??? :) :) :)

--

Żegnamy Kissa