Zegnamy Mobilkinga?

Data: 2009-03-15 19:41:42
Autor: Marcin
Zegnamy Mobilkinga?
Czyzbysmy mieli wkrotce zegnac Mobilkinga?

http://www.telepolis.pl/news.php?id=14254

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-03-16 19:51:50
Autor: Marcin
Zegnamy Mobilkinga?

Czyzbysmy mieli wkrotce zegnac Mobilkinga?

http://www.telepolis.pl/news.php?id=14254

"To już raczej pewne. Sieć komórkowa MobilKing zniknie z polskiego rynku."
Wiecej na
http://nt.interia.pl/telekomunikacja/wiadomosci/news/koniec-sieci-tylko-dla-mezczyzn,1275226

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-03-16 22:45:57
Autor: Tomaszek
Zegnamy Mobilkinga?
Marcin pisze:
Czyzbysmy mieli wkrotce zegnac Mobilkinga?

Cholera... kilka miesięcy miałem, wszystko dobrze działało i się zesrało:( Jak tego nie kupi PTC to będę miał starter i numer do wyrzucenia. Orange i ten cholerny Plus mają u mnie w domu kiepski zasięg;( Szkoda, zero problemów było...
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Zegnamy Mobilkinga?