"Zejdź mi z drogi, bo cię zabiję!"

Data: 2010-05-06 21:02:32
Autor: Krzysztof
"Zejdź mi z drogi, bo cię zabiję!"

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:8bbd788a-c690-4fdc-9009-674970730b61b18g2000yqb.googlegroups.com...
"Zejdź mi z drogi, bo cię zabiję!" - tak powinno być podpisane
poniższe zdjęcie:

 http://www.fakt.pl/Premier-stroi-miny-,galeria,1302,14.html

No i ziściło się... :-((
Faktycznie mina kaczynskiego jakby mial giwere wyciagnac ,

K.

Data: 2010-05-06 12:11:46
Autor: Antenka
"Zejdź mi z drogi, bo cię zabiję!"

Faktycznie mina kaczynskiego jakby mial giwere wyciagnac <

Mina kominiarza, ten morderczy błysk w oku -  chciałeś powiedzieć.
Przecież to jest chodzące zło. On ma krew na swoich rękach.

Antenka

Data: 2010-05-06 22:59:56
Autor: Krzysztof
[...]

Nie zapomniałaś o lekach ? Ja tam rąk jarka nie widzę....
K.

Data: 2010-05-06 21:13:28
Autor: 954

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:hrv3o8$n9e$1inews.gazeta.pl...

[...]

Rzeczywiscie, bo Tusk tylko orangutana zrobil

Data: 2010-05-07 00:31:35
Autor: Antenka
"Zejdź mi z drogi, bo cię zabiję!"
Rzeczywiscie, bo Tusk tylko orangutana zrobil<

Tak, zrobił morderczego orangutana. Żaden z polityków nie ma tak
diabelskich oczów jak kominiarz z Gdańska.
Ręce jego ociekają krwią.

Antenka

Data: 2010-05-07 10:13:27
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

--
Nie przyprawiaj swini rogow, Tusk byl miernota, jest miernota
i jako miernota zejdzie z tego swiata.

AR

Data: 2010-05-07 14:53:48
Autor: cirrus
[...]

[...]