Żelazko parowe. Opinie

Data: 2009-07-24 18:30:31
Autor: Ikselka
Żelazko parowe. Opinie
Dnia Fri, 24 Jul 2009 17:19:30 +0200, Jacek napisał(a):

Mam kilka pytań odnośnie tego wynalazku (chodzi o żelazko parowe - z wytwornicą pary).
Czy takie żelazko może prasować, jak zwykłe bez pary?
Czy bielizna po prasowniu jest sucha, czy wilgotna?
Czy rzeczywiście jest o wiele lepsze od zwykłego?
Jeżeli ktoś z Grupowiczów ma z tym jakieś doświadczenia to bardzo proszę o opinię, bo w necie czytam prawie same zachwyty, a nie chcę wydać 850 zł za Tefala i potem żałować, bo tanie to-to nie jest. A może nie Tefal tylko coś tańszego?
Jacek

Przyłączam się do pytania.

Data: 2009-07-24 20:28:28
Autor: Panslavista
Żelazko parowe. Opinie

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

za
> Tefala i potem żałować, bo tanie to-to nie jest. A może nie Tefal tylko

Przyłączam się do pytania.

Maruda ma Brauna, nie ma problemów ponieważ woda jest z filtra RO - więc
"systemy" nie muszą pracować, a więc nie śmieci...

Żelazko parowe. Opinie