Żelazko parowe. Opinie

Data: 2009-07-24 20:20:18
Autor: tama
Żelazko parowe. Opinie
odp:
tak
sucha
tak
jedynie trzeba się nauczyć prasować jedną reką

Użytkownik "Jacek" <maps@wp.pl> napisał w wiadomości news:h4ck0h$3rm$1nemesis.news.neostrada.pl...
Mam kilka pytań odnośnie tego wynalazku (chodzi o żelazko parowe - z wytwornicą pary).
Czy takie żelazko może prasować, jak zwykłe bez pary?
Czy bielizna po prasowniu jest sucha, czy wilgotna?
Czy rzeczywiście jest o wiele lepsze od zwykłego?
Jeżeli ktoś z Grupowiczów ma z tym jakieś doświadczenia to bardzo proszę o opinię, bo w necie czytam prawie same zachwyty, a nie chcę wydać 850 zł za Tefala i potem żałować, bo tanie to-to nie jest. A może nie Tefal tylko coś tańszego?
Jacek

Data: 2009-07-25 00:43:53
Autor: Jacek
Żelazko parowe. Opinie
jak to jedną ręką?
A druga co robi?
Jacek

Data: 2009-07-25 11:13:40
Autor: tama
Żelazko parowe. Opinie

Użytkownik "Jacek" <maps@wp.pl> napisał w wiadomości news:h4de1l$6rn$1nemesis.news.neostrada.pl...
jak to jedną ręką?
A druga co robi?
Jacek
Druga ewakuuje się przed groźnymi podmuchami pary.  :)

Mam już drugie takie żelazko (tefal)  obydwa kupowałam na Allegro jako sprzet używany sprowadzony z Niemiec, więc stosunkowo tanio.
Nie wyobrażm sobie już innego żelazka. Pierwsze wytrzumało 6 lat, a obecne ma 3 lata.Mozna tym wyprasować to ,co zwykłym żelazkiem jest niemożliwe- np pomięty  lniany obrus.  No i nie przypala, nie ma zadnego osadu na stopce- pewnie z powodu strumienia pary.

Żelazko parowe. Opinie