Żelazko parowe. Opinie

Data: 2009-07-25 11:32:15
Autor: Darek
Żelazko parowe. Opinie
Jacek wrote:
Mam kilka pytań odnośnie tego wynalazku (chodzi o żelazko parowe - z wytwornicą pary).
Czy takie żelazko może prasować, jak zwykłe bez pary?

Oczywiście, że może.

Czy bielizna po prasowniu jest sucha, czy wilgotna?

Nie wiem jak chcesz to zmierzyć ? Jeśli boisz się , że "ocieka" wodą i trzeba czekać na wyschnięcie :) to nic takiego nie ma miejsca.

Czy rzeczywiście jest o wiele lepsze od zwykłego?

Dla mnie i moich znajomych (obu płci) jest o wiele lepsze. Wszyscy mimo standardowego marudzenia na początek, że to fanaberia  po jednym prasowaniu wyrzucali zwykłe żelazka w kąt.

Jeżeli ktoś z Grupowiczów ma z tym jakieś doświadczenia to bardzo proszę o opinię, bo w necie czytam prawie same zachwyty,

Zalety w stosunku do żelazka z funkcją wytwarzania pary
- dużo lżejsze, bo nie ma ma zbiornika wody
- nie trzeba co chwila uzupełniać wody bo zbiornik w generatorze jest naprawdę spory
- siła wyrzuty pary.... no to jest po prostu nieporównywalne z tym co w zwykłym żelazku. Najgorsze pogniecione rzeczy, które przeleżały w suszarce  itp. prasują sie bez problemu.
- prasowanie w pionie delikatnych rzeczy dzięki sile pary i małej wadze samego żelazka

  a nie chcę wydać 850 zł za
Tefala i potem żałować, bo tanie to-to nie jest. A może nie Tefal tylko coś tańszego?

Tefala mogę spokojnie polecić, ale podejrzewam że Philips jest równie dobry. Kupując Tefela dostajesz bardzo dobrej jakości deskę w cenie ;)

Należy tylko unikac najtańszych żelazek z generatorem, w których nie można bezpiecznie uzupełniać wody w trakcie prasowania.

Żelazko parowe. Opinie